08 ei taha sooja puhuda esiklaasile
08 ei taha sooja puhuda esiklaasile
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 799
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
08 ei taha sooja puhuda esiklaasile
probla selline et igaltpoolt mujalt õhu avadest tuleb normaalselt sooja õhku aga esiklaasile õrnalt õrnalt (peaaegu ültse) isegi siis kui teised õhu avad sulgeda ja suunata õhk esiklaasile ainult ,et kas on mingi trossi jama (ei usu eriti aga kes teab) või ongi see niuke auto viga, et kuda testel autoomanikel on?????
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Karta on, et miskit on juhtunud punasega näidatud avast väljuvate õhutorudega. Tavaliselt kipuvad nad deformeeruma või lahti põruma ja siis lippabki kogu tuul lihtsalt armatuurlaua alla laiali.
Igavene nigla töö on sinna alla sukeldumine, mahavõtmisest ei pääse. Soovitan kohe valmis varuda üks ruutmeetri jagu kahe-kolme millimeetri paksust ja teine samapalju 1,5 cm paksust porolooni, mida saab osta normaalsest mööblipoest, mil nimeks Münt näiteks.
Seda läheb tarvis, et taastada kõik poroloondetailid, mis laiali pudenevad. Aastad teevad lihtsalt oma töö. Tasub ära see nikerdamine, sest peale säärast uuenduskuuri kaovad ära ka salongi poole olevate ribivõrede loginad, pluss kogu süsteem saab taas tihedam ja parem, kui enne.
Edit:
Võib olla, et pääsed lihtsamalt. Vaata, kuidas on selle trossi seisukord, mis liigutab luuki nr. 10 siit pildilt: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... &pid=78536
[Muudetud: 26-10-2007 logman]
Igavene nigla töö on sinna alla sukeldumine, mahavõtmisest ei pääse. Soovitan kohe valmis varuda üks ruutmeetri jagu kahe-kolme millimeetri paksust ja teine samapalju 1,5 cm paksust porolooni, mida saab osta normaalsest mööblipoest, mil nimeks Münt näiteks.
Seda läheb tarvis, et taastada kõik poroloondetailid, mis laiali pudenevad. Aastad teevad lihtsalt oma töö. Tasub ära see nikerdamine, sest peale säärast uuenduskuuri kaovad ära ka salongi poole olevate ribivõrede loginad, pluss kogu süsteem saab taas tihedam ja parem, kui enne.
Edit:
Võib olla, et pääsed lihtsamalt. Vaata, kuidas on selle trossi seisukord, mis liigutab luuki nr. 10 siit pildilt: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... &pid=78536
[Muudetud: 26-10-2007 logman]

- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 799
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
aga kas see mis puhub külje aknale ja esi klaasile on üks toru pildipealt nagu oleks?
kui on siis jube imelik kuna külkmistest tuleb normaalselt õhku aga esi klaasile ei tule!!
Ja seda ka veel et kas sealt maki august ei saa midagi ette võtta näiteks kontrollida selle klapi liikuvust (kas tross on küljes)?
kui on siis jube imelik kuna külkmistest tuleb normaalselt õhku aga esi klaasile ei tule!!
Ja seda ka veel et kas sealt maki august ei saa midagi ette võtta näiteks kontrollida selle klapi liikuvust (kas tross on küljes)?
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
-
ttiit
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 622
- Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
- Asukoht: hiiumaa
- Autod: 21083 1995
- Kontakt:
Logmani kataloogis väga tõenäoliselt vana, "madala" armatuuri pilt millel neid väikseid küljeauke üldse pole. Maki august ei näe midagi. Kui trossid korras siis pead armatuuri ülemise osa ikka laiali kiskuma. Ei ole väga raske. See osa mis sul sinine on ülevalt plekk-klambritega kinni - need pead raadio august lahti saama. Siis näed juba ise mis edasi. Ma arvan et 5 aastat pole su porolooni jõudnud siiski ära süüa