hädas tagaklaasisoojendusega
hädas tagaklaasisoojendusega
hädas tagaklaasisoojendusega
nonii,talv on tulemas aga olen hädas tagaklaasisooendusega,lülitit ka pole ja juhtmeid ka ei leia,kuigi tagant tulevad juhtmed...ahjaa autoks 07:puzzled
- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1733
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:
Eksportmudelil peaks juhtmevalmidus olema kaitsmeplokini...
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 8#pid25462
Siin kirjas, et peaks olema kaitsme all number 14 (16 amprine kaitse)...
Juhul kui on "isepaigaldatud" triipudega klaas, siis hakkad tagant mööda juhtmeid tulema...kuhugi peavad nad ju välja tulema...
[Muudetud: 7-10-2007 PuZuP]
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 8#pid25462
Siin kirjas, et peaks olema kaitsme all number 14 (16 amprine kaitse)...
Juhul kui on "isepaigaldatud" triipudega klaas, siis hakkad tagant mööda juhtmeid tulema...kuhugi peavad nad ju välja tulema...
[Muudetud: 7-10-2007 PuZuP]
-
iIndy
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 659
- Liitunud: 07 Aug 2005 01:54
- Asukoht: Põhja-Tallinna linnaosa
- Autod: VAZ 21011 -`80 (projekt), Nissan Primera 2,0 TD
- Kontakt:
Huvitav? Lülitit pole? Tagaklaasisoojenduse lüliti asub keskkonsoolil juhi poolt vaadatuna kolmas klahv (1. on tuled;2. on tagumised udutuled;3.tagaklaasi soojendus;4.vaba koht)Algselt postitas: mammi2105
nonii,talv on tulemas aga olen hädas tagaklaasisooendusega,lülitit ka pole ja juhtmeid ka ei leia,kuigi tagant tulevad juhtmed...ahjaa autoks 07:puzzled
Minu paljukannatanud semjorkal olid pistikud-märgulambid tagaklaasisoojenduse ühendamiseks tuhatoosi ja pardat?oki taga hunnikus koos teiste lisade (kell, sigaretisüütel, taustvalguse reostaat jne.) ühendamiseks vajalike puntidega.
Ja nagu atzkarik ütles, kui ongi juhtmed mingil kummalisel asjaolul kaduma läinud, saab elektrisüsteemi abiga need kindlasti taastada.
Ja nagu atzkarik ütles, kui ongi juhtmed mingil kummalisel asjaolul kaduma läinud, saab elektrisüsteemi abiga need kindlasti taastada.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Noh, esimesena ikka kaitse... minuteada hakkab märgulamp põlema ka siis kui kaitse läbi on. Relee peaks sel juhul aga korras olema. Kui kaitse korras ja seal peal ka kummaski otsas voolu pole, siis aga skeem ette, uuri kust vool tuleb, kuhu ta läheb ja mis klemmid-ühendused vahepeale jäävad. Ma ise ka elektrist suurt ei jaga aga elektriskeemi, testri ja järjekindlusega saab päris paljudest vigadest ise sotti.
Sa oma need täistuled said tööle? Äkki ka mingi suurem lühis kunagi olnud ja kaitsmeplokist mõne raja maha kärsatanud?
Sa oma need täistuled said tööle? Äkki ka mingi suurem lühis kunagi olnud ja kaitsmeplokist mõne raja maha kärsatanud?
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Ilma lahtivõtmata kontrolligi testriga: kui süüte juba ka sisse keerad, siis peab kõigil kaitsmetel vool peal olema. Kui pole, siis vaata, mis olaaf post ülevalpool ütles.
Sind huvitavad kaitsmed on:
1. Tagumise akna soojendusseadme relee ja signaallamp (ilmselt korras)
5. (16A) Tagaakna soojenduselement ja selle relee
12. Parempoolne kaugtuli
13.Vasakpoolne kaugtuli, kaugtule signaallamp (kas sinine lambike ka ei põle, kui kaugtulesid proovid?)
Mis kaitsme all mingi tarbija on, saad nt. raamatust "Sõiduauto ?iguli", aga mingist uuemast, kus 05/07 juba sees on.
Ega see kaitsmeploki väljakiskumine ka mingi eriline töö pole, võta vaid pardat?oki plastsisu välja, siis on kõik nagu peo peal. Pistikud on igalpool värvidega tähistatud, nii et valesti kokku ka panna ei anna.
Sind huvitavad kaitsmed on:
1. Tagumise akna soojendusseadme relee ja signaallamp (ilmselt korras)
5. (16A) Tagaakna soojenduselement ja selle relee
12. Parempoolne kaugtuli
13.Vasakpoolne kaugtuli, kaugtule signaallamp (kas sinine lambike ka ei põle, kui kaugtulesid proovid?)
Mis kaitsme all mingi tarbija on, saad nt. raamatust "Sõiduauto ?iguli", aga mingist uuemast, kus 05/07 juba sees on.
Ega see kaitsmeploki väljakiskumine ka mingi eriline töö pole, võta vaid pardat?oki plastsisu välja, siis on kõik nagu peo peal. Pistikud on igalpool värvidega tähistatud, nii et valesti kokku ka panna ei anna.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Kaitsmeploki saad kätte nii:
1. Pardat?oki plastsisu eest ära.
2. Pistikud küljest lahti, nii seest kui mootoriruumist
3. 10mm võtmega 4 kinnitusmutrit lahti, saadki kasti mootoriruumi poolt kätte.
4. Karbil kaas maha, kruvid välja
5. Alt on mõne plasthambaga ka asi kinni, kanguta asi lahti
Ja vaata järgi, mis sel trükiplaadil ka viga on, ise kaldun ka arvama, et sinna see koer maetud on.
Mäletad ise ka millal täistuled enam ei töötanud või mis sa ennem tegid kui need töölepingu lõpetasid? Äkki mingi audioinstalli käigus lasid natuke kõvemat särakat kuskile keresse või oled armatuuris mingite varasemate kärssamiste jälgi avastanud? Kui ongi kaitsmeplokis asi, siis oleks hea kindlaks teha, millest asi alguse sai ja vead likvideerida, pärast küpseb teine uuesti.
[Muudetud: 8.10.07 GTA]
1. Pardat?oki plastsisu eest ära.
2. Pistikud küljest lahti, nii seest kui mootoriruumist
3. 10mm võtmega 4 kinnitusmutrit lahti, saadki kasti mootoriruumi poolt kätte.
4. Karbil kaas maha, kruvid välja
5. Alt on mõne plasthambaga ka asi kinni, kanguta asi lahti
Ja vaata järgi, mis sel trükiplaadil ka viga on, ise kaldun ka arvama, et sinna see koer maetud on.
Mäletad ise ka millal täistuled enam ei töötanud või mis sa ennem tegid kui need töölepingu lõpetasid? Äkki mingi audioinstalli käigus lasid natuke kõvemat särakat kuskile keresse või oled armatuuris mingite varasemate kärssamiste jälgi avastanud? Kui ongi kaitsmeplokis asi, siis oleks hea kindlaks teha, millest asi alguse sai ja vead likvideerida, pärast küpseb teine uuesti.
[Muudetud: 8.10.07 GTA]
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
-
ggrimes
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 910
- Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
- Kontakt:
Mäletan hästi, kui tuled lakkasid töötamast... sõites kruusa teel. Olid tuled olemas. Pime jne. Siis jõudsin tänavatele ja asfaltile kus nagu elan. Siin võtsin täis tuled maha. Ja uuesti pimedasse suundudes. Lülitades enam tuled ei töödanud.. siis jäin seisma ja kontrollisin kohe pirne. Aga need olid korras. Ja nii see nüüd jamanud on. Pole kordagi vilksatand ega midagi. Siis olid tavalised pirnid sees. Mitte xenonid.
Huvitav varjant tundub olema see kõrval rajalt voolu anda talle. Kui rada maha põlenud, ehk siis peaks see proovimine korra aitama.
Huvitav varjant tundub olema see kõrval rajalt voolu anda talle. Kui rada maha põlenud, ehk siis peaks see proovimine korra aitama.
Akna pealt niidid läbi!Algselt postitas: Kutsa
Mul endal probleem enam vähem sama tagaklaasi soendusega et lülitit lülitates tuluke põleb armatuuris ,aga klaasi soendus ei tööta,ära sai vahetatud kaitsmeplokk koos kõikide releedega aga ikka mingi jama,ise arvasin et mingi juhe kusagilt katki aga ei tundunud küll![]()
Mu masinal soojendusega tagaklaas olemas, nupp ka armatuuris olemas, aga ei funksinud - juhtmeid polnud järgi. See selleks.
Hetkel klaas küljest ära ning tahaks teada, et kuidas testida, et kas kõik niidid töötavad. Kas ühendan soojenduse otsad aku külge ja siis mõõdan testriga?
Parem oleks klaas kuidagi uduseks saada ja siis juhtmed aku külge?
Hetkel klaas küljest ära ning tahaks teada, et kuidas testida, et kas kõik niidid töötavad. Kas ühendan soojenduse otsad aku külge ja siis mõõdan testriga?
Parem oleks klaas kuidagi uduseks saada ja siis juhtmed aku külge?
Lower your standards and you'll never be disappointed!