1. leht 2-st

Kerenumbriteta 06?

Postitatud: 10 Veebr 2007 13:18
Postitas uki
Kas on ka võimalik, et 2106 tuli tehasest välja ilma kerenumbriteta (nagu vanematel vene autodel mõnel passis bez nomera?)

Postitatud: 10 Veebr 2007 16:26
Postitas omega
Sul on selline kere või :rolleyes ?

Postitatud: 10 Veebr 2007 16:39
Postitas uki
Kui maale ostsin kaua aega tagasi miskise jääraja-rallika (avataril), siis avastasin ka kohe, et seal esiklaasi juures, kus peaks olema kerenumber, on tühi plekk. Arvasin, et eelmine omanik selle sealt eemaldanud, kartuses, et ma politseile vahele jään (olin siis suht noor ja rumal, kui selle auto ostsin). Nüüd aga hakkasin mõtlema, et vanematel vene masinatel (muhud jne) polegi tehasenumbreid, aga kas ka siis uuematel ( :rolleyes ) on ka selline võimalus olemas?

Postitatud: 10 Veebr 2007 17:14
Postitas motamees
Tegu võib olla varuosa-kerega. Vene ajal müüdi komplektseid ja mittekomplektseid keresid eritõendi alusel, nagu uusi autosidki. Selleks pidi olema vana kere kapitaalselt hävinud ja suured tutvused teatud ringkondades.

Postitatud: 10 Veebr 2007 17:22
Postitas uki
Ja kas siis oleks võimalik selle ka arvele saada lihtsalt sel teel, et otsida mõni teine masin, millel sama lugu, mis on aga suht kasutuskõlbmatu ja tõsta sellelt reg. numbrid ümber?

[Muudetud: 10-2-2007 Uki]

Postitatud: 10 Veebr 2007 18:48
Postitas reiner
Oled sa 100% kindel, et neid numbreid pole seal pleki sees olnudki? Kui on rellakaga sirgeks lastud või pahtlit täis löödud siis teisepoolt plekki on ju näha. Isegi käega katsudes on tunda.
Mul ühel 05-l oli nii, et dokumendid olemas, aga kerenumbrit pole. Teisepoolt käega katsudes oli tunda, et on olemas ja kui värv sai maha nühitud siis ilmus ka number välja:)

Postitatud: 10 Veebr 2007 18:54
Postitas fanatt
minu mõlemal 01 puudub sisselõõdud kerenumber. number oli lõõdud alumiiniumist lätaka sisse (see siis see lätakas kus aasta ja mootori mark kirjas)

Postitatud: 10 Veebr 2007 19:05
Postitas uki
Pole ka seda alumiiniumlapakat, kuid see võib väga vabalt olla ka lihtsalt eemaldatud. Kuid teiselt poolt plekki pole kompida taibanudki, arvatavasti ta siiski lihtsalt pahtliga kinni mätsitud. Ei saa vist niipea auto juurde ka, et proovida.

Postitatud: 10 Veebr 2007 20:29
Postitas Ardi Soovik
Mul on ühe 06 teh,pass olemas,vin kood MARKEERIMATA.Praegu ARK enam niisugust asja ei tunnista.Pannakse kleeps vin koodiga.

Postitatud: 10 Veebr 2007 21:12
Postitas samara_i
Teemast mööda, aga tahaks küsida - kuidas on võimalik, et Eestis on hetkel liiklusregistris arvel veel 124 tükki Vaz 2101 ehitusaastaga 1970? :rolleyes

Postitatud: 10 Veebr 2007 21:32
Postitas logman
Aga neid võib ju isegi olla. Päris paljud siin foorumiski resideeruvad kodanikud on sügisel ja kevadel komistanud vanade heas korras müügis olevate ladade otsa.
Neil aastaaegadel on suremus kõige suurem. Autot hauda kaasa ei vii ja nii müüvadki lapsed või lapselapsed peale esivanemate lahkumist kasutult seisvat tehnikat laiali. Reeglina vanataadid niiväga enam sõitma ei kipu, aga kunagisi aegu meenutavast masinast ka ei loobu, elu lõpuni.

[Muudetud: 10-2-2007 logman]

Postitatud: 10 Veebr 2007 22:59
Postitas Ardi Soovik
Algselt postitas: samara_i
Teemast mööda, aga tahaks küsida - kuidas on võimalik, et Eestis on hetkel liiklusregistris arvel veel 124 tükki Vaz 2101 ehitusaastaga 1970? :rolleyes
Üks on mu naabrimehel olemas.25000 tahab saada,originaalvärv.

Postitatud: 10 Veebr 2007 23:09
Postitas nawu
Mul 1971 aasta 2101:P
Teemast veidike mööda. Olen kuulnud mingiseid 2101 itaalia kerega, mida see endast näitab, mis vahe tal siis tavalisest 01'he kerest on ? Kui ültse selline asi olemas on.

Postitatud: 14 Mai 2007 10:09
Postitas nymmik
Algselt postitas: Uki
hakkasin mõtlema, et vanematel vene masinatel (muhud jne) polegi tehasenumbreid, aga kas ka siis uuematel ( :rolleyes ) on ka selline võimalus olemas?
Muhkudel on kõigil kerenumber olemas, ees põllepeal. Number kadus sel juhul kui vahetati esipõll ära ja varuosa põllele inspektsioon numbrit uuesti sisse ei löönud.

Postitatud: 15 Mai 2007 20:28
Postitas uki
Ma ei mõelnudki kõiki muhke, tõin lihtsalt ühe näite vanematest Vene autodest. Olen mitmelt poolt kuulnud-lugenud, et mõnedel eksemplaridel kerenumber puudub ja Vene passis siis kerenumbri kohal märge bez nomera. Niimoodi võis siis olla vanadel mossedel, zazidel, vazidel jne. Ei mõelnud vaid muhke.

Postitatud: 07 Juun 2007 13:50
Postitas sohne
Algselt postitas: nawu
Mul 1971 aasta 2101:P
Teemast veidike mööda. Olen kuulnud mingiseid 2101 itaalia kerega, mida see endast näitab, mis vahe tal siis tavalisest 01'he kerest on ? Kui ültse selline asi olemas on.
Olen ka kuulnud juttu, et esimesed 01'ed on itaalia pulkadest kokku laotud ja seetõttu väga hinnalised?

Postitatud: 07 Juun 2007 15:44
Postitas logman
Vahepalaks:

Mingit "itaalia kere" pole olemas. Kõik ladad kokku laotud Venemaal Volga Autotehases ja kopikad ikka ühesugused. Sealt ju ka nimetus VAZ=Volzhskii Avtomobilnõi Zavod. Paluks mitte segi ajada automark Volgaga, mis valmistet hoopiselt Gorkis (vene luuletaja ja mingil määral kommunisti Maksim Gorki järgi) GAZ'i tehases (Gork(ski)iAvtoZavod).
No ja asub VAZ'i tehas Toljatis (kirjutan just nii nagu venemaal seda hääldatakse) Samaari oblastis, see nimi pandi kah linnale mingise Itaaliast pärit kommunisti järgi (Togljatti). Edasi võib igaüks edasi mõelda, kust nimi Samara jne...
Loomulikult said esimesed kopikad päris pikalt liinidel külge itaalia kodinaid (poldid, mutrid, genekad, soojendusmootorid jne.), sest kogu vabriku sisustus toodi ära justnimelt Itaaliast ja tootmise kiiremaks käivitamiseks (viisaastakud, sotsialistlik võistlus ;) ,millest paljudel lugejail aimugi pole....) telliti/osteti paljud detailid valmiskujul Itaaliast. No kindlasti tehti ka päris esimesed eksemplarid enne vabriku NLiidule mahaparseldamist kohapeal, kuid palju neist säilinud, pole aimugi. Sellega on seletatav ka üsna suur algne valmisdetailide baas.
On küll hinnalised sellised eksemplarid. Vähe on neist sõidukõlbulikke järgi jäänud, sellepärast.

Postitatud: 07 Juun 2007 17:11
Postitas GTA
Ükskord varem ka foorumis küll pajatasin, aga tädimehel oli kopikas, mille tootmisaastaks oli märgitud '69. Kas auto kasutas Lada või vanemat Fiat 124 mootorit, ei tea, kuid kuhjades oli olnud fiati embleeme kandvaid osi ja kereplekid olid hoopiski kokku tinutatud. Ise nimetas ta seda nn. proovipartii autoks. Minul selliste kohta info puudub...
Auto ise oli tema valduses '80-date alguseni, äkki keegi on hiljem kohanud või kuulunud sellest või mõnest taolisest autost?

Postitatud: 07 Juun 2007 22:58
Postitas arvi100
Fotol on Fiat 124 katsetused Toljattis.Kui katsetused läbi
said,vast anti(müüdi) allesjäänud autod N.Liidu
eesrindlikematele töötajatele.See küll minu oletus kõigest.
Pilt

Postitatud: 08 Juun 2007 00:02
Postitas MuKi14
Kas on mingeid kindlaid asju ka kuidas eristada seda itaalia varjanti sellest veneomast?? Sõbral on väga korralik 2101 70a. ise pakuks, et see ka itaaliavarjant aga ei tea... Pildilt on näha põrkeraua küljes on teistsugused ''padjad''(ei tea kuidas neid nimetati) või olid sellised kõigil??? Sõbral on seal rohkem nagu kiffad või nii..:D

[Muudetud: 16-7-2008 MuKi14]