1. leht 1-st

Uste katteplekkide vahetus

Postitatud: 16 Okt 2006 16:08
Postitas krister
Tekkis paar küsimust uste katteplekkide vahetamisega seoses.
Kas peaks midagi silmaspidama, mõõtma, märkima selleks, et tagada pärast viikide sirgus ja uste ühtlased vahed?
Kas valtside vahele pannakse ka liimi? Kui, siis millist? Tehase omal nagu tundus olevat midagi vahel. Samuti oli liimitud keskmine tala, mille küljes oli akna tõstemehhanismi üks ratas. Mis liimi seal kasutada? Sama liimi läheb tarvis ka katuse risttugevduste ja kapoti raami liimimiseks pleki külge.
Tehase plekid olid ülevalt nurkadest kokku joodetud vasega. Kas seda on keeruline taastada?
Tehaseplekkidel oli liimitud müraisoleerimiseks suhteliselt väikesed pigi matid. Seda mati pinda võiks minu meelest suurendada, samuti tundub seal selleks ka ruumi olevat. Kas tehase pigimattide väiksusele on mingi põhjendus? Või läheb see sinna alla, et Nõukogude inimesele käis küll.

Postitatud: 16 Okt 2006 21:02
Postitas Jonx
Minu kogemused ukse katteplekkide vahetusega on järgmised:

Liimi ma uue pleki valtsimisel ei kasutanud. Valtsisin pleki ja keevitasin punktidega igast küljest mingi 5 punktiga kinni. Jäi ilus, kõik vahed jäid õiged ja kõik on ok. Ülemise ääre keevitasin ka paari pukktiga kinni, kohad kus oli ennem vask, st ylemised nurgad, selle koha lihtsalt keevitasin täis. Seda keskmist ukse tala kus aknatõstuki üks ratas, ma hetkel ei puudutanud, kuna auto läheb värvimisse ja hea oleks ka sealt tagant ja pleki vahelt ära värvida ja peale värvimist panna heliisolatsiooni matt terve ukse ulatuses..