1. leht 1-st
Murdunud gaasipedaal???
Postitatud: 21 Juun 2006 08:17
Postitas maamees
Murdus täpselt kerest läbiva kohapealt.
Kuidas saab gaasipedaali hoovastiku kätte ilma, et mootorit maha ei peaks võtma?
Keevitama ka hästi ei pääse...
On kellegil näpunäiteid??
Tegemist on siis NIVAga.
Postitatud: 21 Juun 2006 08:57
Postitas Ardi Soovik
Praktiliselt võimatu.On ühe korra vägistatud vahele,aga siis kangidega,ja väänates seda gaasihoova ja muljudes esipaneeli,aga siis oli tegemist põllurallikaga.Ja minu arvates vahet pole kas tegemist Niva või klassikalise ladaga,mõlemil vahe imepisike.
Postitatud: 21 Juun 2006 09:05
Postitas olaaf
nüüd on ehk kõige õigem aeg ehitada trossiga gaas.
3 tundi aretamist ja pärast muretu elu...
Postitatud: 21 Juun 2006 09:52
Postitas grimes
ISe olen kah selle vea taga olnud. Päris suur jamamine ikka oli. Aga sain ühe tuttava asjatundja kes mingite nippidega ta sinna vahele sai. Kuigi minu jaoks oli se võimatu.keeras iga nurga alt jälle teisiti. Kuna mootor oli veel kah suht salongi poole siis eriti raske. Ja ise veel otsisin poodidest kah neid hoobasi. arvatavasti on siis kergem ikka selle trossi süsteemiga. Ei tea ise ma selle peale ei tulnud

:sein
Aga edu ehitamisel.
Postitatud: 24 Juun 2006 16:21
Postitas Paskaak
täitsa võimalik on seda keevitada ka kere küljes, minul oli hiljuti sama jama aqa põletaja keevitas ära:rolleyes
Postitatud: 24 Juun 2006 20:14
Postitas Ransom
Mul enda 06'l oli sama jama. Keerasin selle gaasihoovastiku mutrid lahti ja teine mees tõmbas mootori kerest eemale. Sama moodi panin uue hoovastiku sinna tagasi.

Postitatud: 01 Juul 2006 19:14
Postitas -grazy-
Ma tegin sama töö üksinda ära.Lihtsalt võtad gaasipedaali ära,seejärel kummitihendi mis on kere küljes,järgmiseks eemaldad gaasihoovastikku kinnihoidvad mutrid,seejärel eemaldad gaasihoovastiku karpa küljes ja kui see kõik tehtud,võtad kätte heebli,lüükad natuke mootorit ettepoole ja tõmbad gaasihoovastiku küljest ära.Tagasipanek käib samamoodi,ainult vastupidises järjestuses.Nii et edu
Postitatud: 01 Juul 2006 21:59
Postitas ander14
oli ka sama juhus mõtlesin et pean ka mootori maha võtma. aga ema õemees liigutas mootorit suts ühelt pool siis teiselt poolt ja nii ta sealt kätte saimegi,plus ta keevitas selle äragi:lol
Postitatud: 14 Aug 2006 15:45
Postitas wilson
wtf kas ma olen imeinimene

mul läks samuti pooleks.et maha võtta väänasin raua pooleks,kui hakkasin uut panema siis lihtsalt proovisin mitme erineva nurga alt ja max 20min oli kogu töö tehtud

Postitatud: 14 Aug 2006 16:12
Postitas grimes
Tegelt oleneb ju sellest kah kui lähedal on mootor tulemüürile. Mina seda enda oma eriti palju ei saanud liigutada. Aga kuidagi see sinna vahele saadi. Maximum oli mul seal vahet algul mingi 4cm ja siis sai tungiga käigukasti alt tõstetud ja kangiga mässatud. Ja vist olid ka veel niva mootoripadjad mis ei tahtnud kah mitte eriti järgi anda

Aga olen ka kuulnud juhuseid kus ei saagi vahele ja on mootori padjad lahti lasknud ja siis mootorit tõstnud jne.
Postitatud: 30 Okt 2006 19:43
Postitas mhku
Mina vahetasin selle ära umbes tunniga. Vana oli raskem ära saada kui uut panna. Ära võtsin 50min aga uue panin 10 minniga.

Postitatud: 30 Okt 2006 20:34
Postitas fanatt
Algselt postitas: olaaf
nüüd on ehk kõige õigem aeg ehitada trossiga gaas.
3 tundi aretamist ja pärast muretu elu...
äki on sul selle kohta natuke pildimaterjali?
Postitatud: 06 Dets 2006 22:26
Postitas vaz01
mul oli ka pooleks ja siis väänasime ja käänasime seda mootorit aga kätte saime ja tagasi ka

Postitatud: 20 Veebr 2007 20:28
Postitas puukas
Mina vahetasin kord nii, et keerasin mootori padjad kergelt lahti ja tõstsin tungrauaga käigukasti tagumist osa üle poole, mootor andis siis koos käigukastiga nii palju liikuma, et hoovastik tuli lihtsalt vahelt välja.
Postitatud: 10 Mär 2008 18:58
Postitas marqs
ähäh...ma väänasin kangiga mootorit ettepoole ja oligi suht 10 minutit l2ks vahetamisega aega;D
Postitatud: 11 Mär 2008 18:45
Postitas hautz
Ma tegin trossiga gaasi.
Kasutasin selleks sierra gaasipedaali(Polnud kõige parem)
ja sierra gaasitrossi.
Karpa poolt:
