Murdunud gaasipedaal???

Murdunud gaasipedaal???

Välimusega ja salongiga seonduvad teemad
Vasta
m
maamees
Suletud kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Murdunud gaasipedaal???

Postitus Postitas maamees »

Murdus täpselt kerest läbiva kohapealt.
Kuidas saab gaasipedaali hoovastiku kätte ilma, et mootorit maha ei peaks võtma?
Keevitama ka hästi ei pääse...
On kellegil näpunäiteid??
Tegemist on siis NIVAga.
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Praktiliselt võimatu.On ühe korra vägistatud vahele,aga siis kangidega,ja väänates seda gaasihoova ja muljudes esipaneeli,aga siis oli tegemist põllurallikaga.Ja minu arvates vahet pole kas tegemist Niva või klassikalise ladaga,mõlemil vahe imepisike.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

nüüd on ehk kõige õigem aeg ehitada trossiga gaas.
3 tundi aretamist ja pärast muretu elu...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
g
grimes
Foorumi kasutaja
Postitusi: 910
Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
Kontakt:

Postitus Postitas grimes »

ISe olen kah selle vea taga olnud. Päris suur jamamine ikka oli. Aga sain ühe tuttava asjatundja kes mingite nippidega ta sinna vahele sai. Kuigi minu jaoks oli se võimatu.keeras iga nurga alt jälle teisiti. Kuna mootor oli veel kah suht salongi poole siis eriti raske. Ja ise veel otsisin poodidest kah neid hoobasi. arvatavasti on siis kergem ikka selle trossi süsteemiga. Ei tea ise ma selle peale ei tulnud :P:sein
Aga edu ehitamisel.
p
Paskaak
Foorumi kasutaja
Postitusi: 124
Liitunud: 26 Mai 2006 17:20
Asukoht: lääne-virumaa
Autod: 2105 C20NE (115HP)

Postitus Postitas Paskaak »

täitsa võimalik on seda keevitada ka kere küljes, minul oli hiljuti sama jama aqa põletaja keevitas ära:rolleyes
r
Ransom
Foorumi kasutaja
Postitusi: 62
Liitunud: 21 Veebr 2005 14:24
Asukoht: Kose
Autod: Lada 21061 , 2101

Postitus Postitas Ransom »

Mul enda 06'l oli sama jama. Keerasin selle gaasihoovastiku mutrid lahti ja teine mees tõmbas mootori kerest eemale. Sama moodi panin uue hoovastiku sinna tagasi. ;)
Vaz 21061
-
-grazy-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 396
Liitunud: 15 Veebr 2006 16:54
Asukoht: Raplamaa või Pärnu
Autod: Bmw 525IA,Toyota Celica
Kontakt:

Postitus Postitas -grazy- »

Ma tegin sama töö üksinda ära.Lihtsalt võtad gaasipedaali ära,seejärel kummitihendi mis on kere küljes,järgmiseks eemaldad gaasihoovastikku kinnihoidvad mutrid,seejärel eemaldad gaasihoovastiku karpa küljes ja kui see kõik tehtud,võtad kätte heebli,lüükad natuke mootorit ettepoole ja tõmbad gaasihoovastiku küljest ära.Tagasipanek käib samamoodi,ainult vastupidises järjestuses.Nii et edu
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984
a
ander14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 31
Liitunud: 28 Apr 2004 21:52
Autod: 2101.1,2
Kontakt:

Postitus Postitas ander14 »

oli ka sama juhus mõtlesin et pean ka mootori maha võtma. aga ema õemees liigutas mootorit suts ühelt pool siis teiselt poolt ja nii ta sealt kätte saimegi,plus ta keevitas selle äragi:lol
w
wilson
Foorumi kasutaja
Postitusi: 534
Liitunud: 13 Mär 2004 19:45
Asukoht: haapsalu
Autod: 21053
Kontakt:

Postitus Postitas wilson »

wtf kas ma olen imeinimene :yllatunud mul läks samuti pooleks.et maha võtta väänasin raua pooleks,kui hakkasin uut panema siis lihtsalt proovisin mitme erineva nurga alt ja max 20min oli kogu töö tehtud :D
g
grimes
Foorumi kasutaja
Postitusi: 910
Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
Kontakt:

Postitus Postitas grimes »

Tegelt oleneb ju sellest kah kui lähedal on mootor tulemüürile. Mina seda enda oma eriti palju ei saanud liigutada. Aga kuidagi see sinna vahele saadi. Maximum oli mul seal vahet algul mingi 4cm ja siis sai tungiga käigukasti alt tõstetud ja kangiga mässatud. Ja vist olid ka veel niva mootoripadjad mis ei tahtnud kah mitte eriti järgi anda :P
Aga olen ka kuulnud juhuseid kus ei saagi vahele ja on mootori padjad lahti lasknud ja siis mootorit tõstnud jne.
m
mhku
Foorumi kasutaja
Postitusi: 73
Liitunud: 23 Mär 2006 12:12
Asukoht: Viljandimaa, Abja vald
Autod: vaz2103-78a, Opel omega-92a, BMW 525tds-97a, MB 190d- 1986

Postitus Postitas mhku »

Mina vahetasin selle ära umbes tunniga. Vana oli raskem ära saada kui uut panna. Ära võtsin 50min aga uue panin 10 minniga.:D
f
fanatt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 309
Liitunud: 22 Jaan 2006 20:10
Asukoht: saaremaa
Autod: VAZ 2101, 21063, Mitsubishi ECLIPSE

Postitus Postitas fanatt »

Algselt postitas: olaaf
nüüd on ehk kõige õigem aeg ehitada trossiga gaas.
3 tundi aretamist ja pärast muretu elu...
äki on sul selle kohta natuke pildimaterjali?
pidur = kiiruse surm
v
vaz01
Suletud kasutaja
Postitusi: 1
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas vaz01 »

mul oli ka pooleks ja siis väänasime ja käänasime seda mootorit aga kätte saime ja tagasi ka :D
p
puukas
Suletud kasutaja
Postitusi: 43
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas puukas »

Mina vahetasin kord nii, et keerasin mootori padjad kergelt lahti ja tõstsin tungrauaga käigukasti tagumist osa üle poole, mootor andis siis koos käigukastiga nii palju liikuma, et hoovastik tuli lihtsalt vahelt välja.
m
marqs
Foorumi kasutaja
Postitusi: 6
Liitunud: 12 Dets 2007 22:52
Asukoht: Viljandi
Autod: lada

Postitus Postitas marqs »

ähäh...ma väänasin kangiga mootorit ettepoole ja oligi suht 10 minutit l2ks vahetamisega aega;D
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Ma tegin trossiga gaasi.
Kasutasin selleks sierra gaasipedaali(Polnud kõige parem)
ja sierra gaasitrossi.

Karpa poolt:Pilt
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
Vasta