1. leht 1-st

Soojenduse hoovad

Postitatud: 06 Mär 2006 20:30
Postitas uki
Tekkis küsimus, et kuidas saaks eemaldada 06-l soojenduse hoobasid? Neid, mis armatuuril välja ulatuvad ja kust saab reguleerida vist sooja ja külma. Tahaks armatuuri eemaldada, kuid vaid need jäävad nüüd veel ette.

Postitatud: 06 Mär 2006 22:24
Postitas IceStorm
Kui hoovad kordamööda keskele lükata, siis on võimalik nad läbi nende plastribade lükata. Seal kasutatav plastik paindub üsna hästi, kuid kindlasti on olemas arukam variant selle töö jaoks. Lõhkumise oht olemas!
Võimalik arukam võimalus: kogu hoovastikusüsteem on ise paari kruviga kinnitatud, kuid neid kruvisid on üsna raske lahti keerata, kui armatuur veel peal. Juhul kui leiad käega katsudes (kellade ploki ja sahtli tagant) need kruvid üles, siis jääks veel vaid nende lahtikruvimisvaev ja "trossidest" vabastamine. Kruvid ise sama plekiriba sees, milles armatuuri alumised kruvid olid.

Hoovad ise olid vist selle süsteemi küljes splindiga, kuid seda keerukas ja arvatavasti ka üsna mõttetu eemaldada.

Kui kellelgi paremaid võtteid, siis oleks ise ka nenedest huvitatud.

Postitatud: 06 Mär 2006 22:49
Postitas uki
Hoovad splindiga kinni jah, mõtlesin küll üritada eemaldada, kuid lootsin, et on olemas mõni parem variant. Kui mõnda paremat varianti ei ole, siis tulebki kogu süsteem lahti kruvida vast.

Postitatud: 06 Mär 2006 23:35
Postitas motamees
Nupud tulevad hoova otsast tõmmates ära.
Kui taskulambiga piki hooba just võre taha vaadata, siis näeb hoova nupu väikest lukustit. Plastiku äär tuleb kruvikeeraja otsaga üles kergitada nii, et tuleks üle lukusti.

Postitatud: 14 Mär 2006 16:14
Postitas Ladarider
Mul muidu selline probleem, et ülemise soojendushoovaga mingi jama, tähendab soojenduse maha saab võtta, aga kui tagasi tahan panna, siis hoob lõtv nagu ja ei tõmba enam soojendust peale.Uuesti saan peale nii, et kruvin tuhatoosi täiesti maha ja selle tagant tangidega võtan ülemisest trossist kinni ja lükkan teise käega hoovast soenduse tagasi, et mis seal täpselt võib katki olla ja kas peab tõesti terve armatuuri maha võtma kui tahaks parandada?Varsti kui soojaks läheb, siis hakkab jama peale sellega talvel polnud vaja eriti näppida...

Postitatud: 14 Mär 2006 19:05
Postitas Mikk195
See sama tross millest sa kinni hoidsid, selle kõri peaks olema mõlemast otsast kinni miskite klambri moodi jublakate vahel. Mul omal sama probleem, et kõri üks ots lahti ja kinni ei saa eriti panna, kuna kõrilt on see must kate maha kulunud ja seega kõri liialt peenike, et klambri vahel kinni seista.

Postitatud: 14 Mär 2006 20:52
Postitas Ladarider
Algselt postitas: Mikk195
See sama tross millest sa kinni hoidsid, selle kõri peaks olema mõlemast otsast kinni miskite klambri moodi jublakate vahel. Mul omal sama probleem, et kõri üks ots lahti ja kinni ei saa eriti panna, kuna kõrilt on see must kate maha kulunud ja seega kõri liialt peenike, et klambri vahel kinni seista.
Aga ega muud moodi vist ei pääse ligi ka kui peab armaka maha võtma? Suvel proovisin ühe teise värgi pärast armatuuri maha kiskuda, aga kuidagi ei õnnestunud kuigi kruvid sai kõik välja võetud ja ei tahtnud päris inetuks ka rebida seda:puzzled

Postitatud: 14 Mär 2006 22:24
Postitas uki
Kõik juhtmed ikka tirisid küljest ära? 06-l (ja siis arvatavasti ka 03-l) siis kellade(näidikute)tagused juhtmed, kella enda juhtmed (3 tk), soojenduse juhtmed (ka 3 tk) ja kindalaeka valgustus (2 juhet, valgustus ja maandus). Ning kaks mutrit asuvad ka kellade taga, ehk siis juhi ees. Kaks mutrit on veel kindalaeka kohal ning armatuuri allääres on 4 kruvi, enamvähem iga mutri kohal üks. Ning soovitan ära kruvida ka A-piilarite katted, need võivad ära tirimisel ette jääda.

Postitatud: 14 Mär 2006 22:39
Postitas Ladarider
Algselt postitas: Uki
Kõik juhtmed ikka tirisid küljest ära? 06-l (ja siis arvatavasti ka 03-l) siis kellade(näidikute)tagused juhtmed, kella enda juhtmed (3 tk), soojenduse juhtmed (ka 3 tk) ja kindalaeka valgustus (2 juhet, valgustus ja maandus). Ning kaks mutrit asuvad ka kellade taga, ehk siis juhi ees. Kaks mutrit on veel kindalaeka kohal ning armatuuri allääres on 4 kruvi, enamvähem iga mutri kohal üks. Ning soovitan ära kruvida ka A-piilarite katted, need võivad ära tirimisel ette jääda.
Muidu kõik selle sain selgeks jah aga kuidas ma sinna kellade taha kahele mutrile ligi saan kui pole veel armatuuri maha ju saanud:yllatunud

Postitatud: 14 Mär 2006 23:00
Postitas IceStorm
06 kellade mahavõtmisest siin pajatatud:
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 8#pid14741

Metallist klambrid, mis all ääres plokki kinni hoiavad on muidu üsna tugevad.

Postitatud: 15 Mär 2006 15:25
Postitas Ladarider
NAgu nüüd aru sain, siis need näidikud lihtsalt tõmmates välja ei tule, et taga on ikka mingid kinnitused nendel.

Postitatud: 15 Mär 2006 15:50
Postitas Mel
Võtad roolisamba ümbert plastiku ära. Näidikute plokki suru näiteks kruvikeerajaga ülevalt servast alla ja samaaegselt tõmba enda poole. Vaata ainult, et plastiku serva või armatruuri ära ei lõhu. Lisaks juhtmetele pead ka spido trossis lahti keerama.