1. leht 2-st
01...07 Salongi soojenduse võimendamine
Postitatud: 06 Mär 2006 20:00
Postitas skahar
Vot selline mõte tekkis.
Kuna hetkel 05'l seda soendust timmida, siis ega sealt midagi suurt õhku puhu...võrdlus nt. bemariga(E30), kus nupu maksimumini keerates hakkavad juuksed peas lehvima ja tuba soe...
On keegi sellise teemaga kokku puutunud või arvab keegi samamoodi nagu mina, et seda venti võiks timmida ja õhuvoolavust parandada!?
variant oleks siis mingi teise ventilaatori paigaldus ja sooja torude ümber vedu või suurendamine vms
kas keegi on juba kokkupuutunud?
Siim@mõtlebjalgratastleiutadavist
Postitatud: 06 Mär 2006 21:02
Postitas Tegija
01...07 on see ventilaatorivärk täiesti valesti ehitatud. Lihtsam on teine vent peale panna kui see korralikult puhuma saada. Oma 03 vendi sain enamvähem tööle kui olin õhutorud 30aasta jooksul kogunenud saastast puhastanud kuid ikkagi ei puhu kohapeal seistes piisavalt. Sõidu ajal aitab väljast tulev õhk natuke kaasa.
Postitatud: 07 Mär 2006 19:36
Postitas skahar
Algselt postitas: Tegija
01...07 on see ventilaatorivärk täiesti valesti ehitatud. Lihtsam on teine vent peale panna kui see korralikult puhuma saada. Oma 03 vendi sain enamvähem tööle kui olin õhutorud 30aasta jooksul kogunenud saastast puhastanud kuid ikkagi ei puhu kohapeal seistes piisavalt. Sõidu ajal aitab väljast tulev õhk natuke kaasa.
No siis ma pole ainuke kes kurdab:)
Aga mis süsteemi sinna peale aretada? Mingi vend Fiati omadest äkki?
Postitatud: 07 Mär 2006 20:04
Postitas motamees
Turbiin-ventikas on oluliselt vaiksem ja jõudsam.
Minu 02'el on Datsuni turbiin sinna aretatud. Sellest ka minu auto teemas juttu.
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=2011
Postitatud: 07 Mär 2006 20:06
Postitas Allar21
Äkki on keegi proovinud tiiviku labasi teravama nurga alla keerata või tuleks siis tõesti mingi teine tiivik peale aretada:puzzled
Keegi on äkki samasse pesasse sobiva võimsama ja vaiksema(vb vajab minu puhuri mootori lihtsalt õlitamist:lol) mootori avastanud?
Postitatud: 11 Mär 2006 22:21
Postitas skahar
siis tuleb ühed viinad võtta ja Sinu juurde tulla:spin
Postitatud: 11 Mär 2006 23:33
Postitas grimes
skahar mul sama asi. Et on E30 bemm millel ikka puhub aga six jah ei puhu korralikult. Bemm läheb kiiresti ja hästi sooja. Isegi talvel puhub tulist.
Aga jah sixil se värk seal lahjem. Et äkki annab hoopis mingi teise masina mootori sinna aretada. N: E30 BMW-e oma. Ehk on keegi proovinud

Postitatud: 13 Mär 2006 10:06
Postitas arvi100
Nagu joonisel näha töötab see süsteem imemise pealt.
Soojenduse korpus on suur selle tiiviku jaoks ja selle asukoht
ka mööda.See peaks olema enne radiaatorit ja töötama
surumise/puhkumise pealt,siis annaks asi effekti.
Kes teab kuidas 110/111-nel või Samaaral/Sputnikul asi
lahendatud on ?

Postitatud: 13 Mär 2006 12:22
Postitas motamees
Algselt postitas: skahar
siis tuleb ühed viinad võtta ja Sinu juurde tulla:spin
Viin ei ole kohe kindlasti minu G-punkt.
Postitatud: 13 Mär 2006 12:23
Postitas logman
Samaral turbiinventikas mis võtab otstest õhku ja puhub labade vahelt välja.
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=9516
Kui klassikule turbiin installida ,siis peaks teoreetiliselt turbiinil alumise otsa võimalikult kinni katma. Annab veel suurema efekti.
Aga Motal töötab niisamagi.
Postitatud: 13 Mär 2006 12:35
Postitas motamees
Algselt postitas: logman
Kui klassikule turbiin installida ,siis peaks teoreetiliselt turbiinil alumise otsa võimalikult kinni katma. Annab veel suurema efekti.
Aga Motal töötab niisamagi.
Mis tähendab -alumise otsa kinni katma-
Mul on turbiin (trummel ventikas) ühe poolega. Nagu suur tass, millel küljepeal ribistik. Turbiin peab olema otsapidi vaheseina sees. Muidu hakkab õhk ringlema.
Ega mul praktikas see õhuvool väga räige ei olegi, mis aknale puhub. On aga oluliselt hääletum, kui originaal. Vähene puhumine võib ka seaotud olla paljudest soojaõhu väljaviikudest. Mul eraldi kanalid tagaistujate jalgadele ja küljeakendele ka veel.
Umbes nii nagu joonistasin. Punane on turbiin ja sinisega vahesein. Vahesein on keskelt turbiini suuruse auguga.

Postitatud: 13 Mär 2006 14:34
Postitas Raxo
Ei tea, kas arvuti ventilaatorid annaks midagi juurde, kui need näiteks armatuuril kohe nende võrede alla panna?

Postitatud: 13 Mär 2006 19:06
Postitas skahar
Algselt postitas: motamees
Algselt postitas: skahar
siis tuleb ühed viinad võtta ja Sinu juurde tulla:spin
Viin ei ole kohe kindlasti minu G-punkt.
Jah, tegu oli metafoorse fraasiga, millega omal ajal sai kõik asjad jutti aetud....
Tänapäeval ei saa isegi rahaga mõnes kohas hakkama, sest inimestel EI OLE AEGA/VIITSIMIST spets töid teha - suund on kapitalistlikult mass-tööle ehk kvantiteedile...
Aga seda puhumise asja ma niisama ei jäta, eks tuleb see süsteem kõik juppeks kakkuda ja sobitama hakata, kuid see Datsuni asi toimib hästi siis - motamees?
Postitatud: 13 Mär 2006 22:43
Postitas motamees
Algselt postitas: skahar
... kuid see Datsuni asi toimib hästi siis - motamees?
Nagu eelpool mainisin, puhub akna peale nõrgalt. Talvel hätta pole jäänud. Täispöördeid tarvitanud ainult paaril korral.
Kui aretasin seda asja, siis puhus igast august mühinal (siis lisakanaleid polnud). Auto peal enam nii äge ei ole. Eelpool mainisin ka, et kanaleid hulga rohkem,kui originaalil.
Küsimus - Kas teeksin uuesti turbiini peale ümber, kui aeg tagasi kerida?
Vastus - Kindlasti!
Postitatud: 19 Mär 2006 21:27
Postitas skahar
Algselt postitas: motamees
Algselt postitas: skahar
... kuid see Datsuni asi toimib hästi siis - motamees?
Nagu eelpool mainisin, puhub akna peale nõrgalt. Talvel hätta pole jäänud. Täispöördeid tarvitanud ainult paaril korral.
Kui aretasin seda asja, siis puhus igast august mühinal (siis lisakanaleid polnud). Auto peal enam nii äge ei ole. Eelpool mainisin ka, et kanaleid hulga rohkem,kui originaalil.
Küsimus - Kas teeksin uuesti turbiini peale ümber, kui aeg tagasi kerida?
Vastus - Kindlasti!
asi selge, logish et vaz'i orig. on lahja värk....
äitähh motamees!
Postitatud: 19 Mär 2006 23:07
Postitas grimes
Algselt postitas: Raxo
Ei tea, kas arvuti ventilaatorid annaks midagi juurde, kui need näiteks armatuuril kohe nende võrede alla panna?
Proovi järgi saad teada

Mingil määral kindlasti.

Postitatud: 20 Mär 2006 08:48
Postitas arvi100
Algselt postitas: motamees
Mul on turbiin (trummel ventikas) ühe poolega. Nagu suur tass, millel küljepeal ribistik.
Sama asi on ka Gaz 52/53 ja vist Zil 130-ne soendusmootori
küljes.Selle saadavus ilmselt lihtsam kui Datsuni omal.
Postitatud: 20 Mär 2006 09:03
Postitas olaaf
väljamaalistel ka säherdused asjad - lammutusest saad selle boxi tavaliselt poolmuidu maha kerida.. siis ise kompunnid..
Postitatud: 20 Mär 2006 11:11
Postitas grimes
[/quote]
Sama asi on ka Gaz 52/53 ja vist Zil 130-ne soendusmootori
küljes.Selle saadavus ilmselt lihtsam kui Datsuni omal. [/quote]
Ot ehk täpsustaks mind. Mul on olemas GAZ 52-he süsteem kõik olemas. Auto peal. Saab võtta sealt. ET kuidas seda teha seal.
Postitatud: 20 Mär 2006 11:30
Postitas logman
Tee sel künal kapott lahti ja näed ise. Ta on nii kättesaadav ,et pane põll alla ja raputa.