1. leht 2-st

03/06 armatuuri paigaldus 01'le

Postitatud: 04 Jaan 2006 15:12
Postitas Raxo
Vana teema oli lukus ja midagi tarka sealt teada ei saanud :D

Kas soojendusega seoses tuleb midagi ringi teha?


Kuidas peita pragusid armatuuril, ilma et peaks terve armatuuri millegagi üle katma?

Postitatud: 04 Jaan 2006 17:14
Postitas PuZuP
Algselt postitas: Raxo
Kuidas peita pragusid armatuuril, ilma et peaks terve armatuuri millegagi üle katma?
Oleneb, mida prao all silmas pead...kui väikest mõõtu poisid on, siis kunagi reklaamiti mingit vinüül- ja plastikmaterjalide parandamispastat...pildi peal jättis vähemalt viisaka mulje peale töötlemist sellega...
Aga muidu kui vähegi võimalik on, siis ikka pragudeta armatuuri poole vaadata...parandamine läeb lihtsalt kulukamaks, kui asi ise väärt on...muidugi see sentimentaalne väärtus jne...:D

Postitatud: 04 Jaan 2006 20:32
Postitas Raxo
No seal on üks no 3-4 mm laiune ja 5 cm pikkune pragu bensunäidiku kohal, sellepärast ei tasu uut armatuuri osta vast (tegelikult on paar kruviauku ka).

Mis selle parandamispasta nimi võis olla?

Postitatud: 05 Jaan 2006 01:56
Postitas zajetz
Algselt postitas: napster8
Algselt postitas: Raxo
Kas soojendusega seoses tuleb midagi ringi teha?
Soojendusega pole vaja midagi teha, ja kellad käivad kah samade juhtmetega, ainuke asi mida pead tegema on tahhoka juhtmed vedama ja kõik.
Alustuseks ei olnud küsitud juhtmetest mitte midagi. Ja teiseks ei ole mitte juhtmetega see lugu nii lihtne, 1 pistik on teistsugune ja teine on sama kuid juhtmete asukohad ei klapi kummalgi. (see jutt kehtib juhul kui kellade küljest tulev juhtme kimp on olemas)

Postitatud: 05 Jaan 2006 08:14
Postitas Mel
Soojendusega seoses pead hoovastiku kinnitust natukene ringi tegema. Nimelt pead panema ka 03 hoovad. Hoovad kinnituvad nii 01 kui ka 03, armatuuri alt servast jooksva raua külge, kuid 03-e hoobade jaoks tuleb sinna uus auk puurida.
Ma enam ei mäleta, kas kraani või õhutusluugi trossidest, aga üks neist ei sobinud ka pikkuse poolest.

Juhtmetega ei ole jah nii lihtne, kõik tuleb eraldi vedada. Näiteks juba näidikute valgustus tuleb vedada täiendavalt viiele näidikule.

Armatuuri vahetus

Postitatud: 05 Jaan 2006 12:14
Postitas Priidic
(paari tunni töö, kui kõik jupid olemas)

Lühikokkuvõte: julge pealehakkamine on pool võitu!

Mõned vastava kirjandusega raamatud ja joonised kätte võtta ja töö võib alata.

Probleemiks on õhu reguleerimise kangid. 01 ja 03 omad erinevad kõrguse poolest.

Õnneks on kinnituskohad kõik olemas ja erinevuseks veel väheke teine kangide asukoht armatuuril.

Ümber sai ehitatud ka kõri(sai pandud pikem kõri ja pikem traat), mis läheb kraani.

Ja õhuklapi oma sai veic lühemaks tehtud, sest 03-l on klapi juurde minev kõri lühem kui 01-l.

Spido- ja tahhomeeter tuli ümber tõsta.

Juhtme vedamisega polnud mingit muret. Aja näpuga elektriskeemidelt järge ja valmis ta ongi.


Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Postitatud: 10 Jaan 2006 01:55
Postitas tormi17
pole se nii raske midagi sain 06 armtuuri 2 tunniga sisse algul mõni asi ei töödanud siis sai juhtmed ringi tõstedud.tahomeetrid ei pea ümber tõsta vea teised juhtmed süütepooli pealt ja armatuurituled läheva sama moodi kui 011 nele

Postitatud: 01 Dets 2006 18:44
Postitas Suska
Vana teema!

Ei julge isal ennem lasta uut soenduskraani osta kui ei tea mis trossid sinna lähevad..06 armatuuri sisse panemisel 01'te nimelt kui tahan kaht uut trossi osta siis 06 armatuuri sisse panemisel 01'te tuleks kasutada siis kumma auto trosse? Ka 06 omasi või 01 omasi?

Postitatud: 01 Dets 2006 18:51
Postitas Raxo
Algselt postitas: Suska
Ei julge isal ennem lasta uut soenduskraani osta kui ei tea mis trossid sinna lähevad..06 armatuuri sisse panemisel 01'te nimelt kui tahan kaht uut trossi osta siis 06 armatuuri sisse panemisel 01'te tuleks kasutada siis kumma auto trosse? Ka 06 omasi või 01 omasi?
Soojenduskraan on ikka sama ju, selle võid ära osta ;)

Trossid tuleb siis 06'e omad panna, nagu ma Priidicu postitusest loen

Postitatud: 01 Dets 2006 19:13
Postitas masuurik
mina panin oma 02 le 06 armatuuri ja aint tõstssin kangid natuke paremale või vasakule ei mäleta enam.
töötab väga profesionaalselt:)
ja muidugi 06 juhtmesüsteem.

Postitatud: 01 Dets 2006 19:14
Postitas Suska
Algselt postitas: Raxo
Algselt postitas: Suska
Ei julge isal ennem lasta uut soenduskraani osta kui ei tea mis trossid sinna lähevad..06 armatuuri sisse panemisel 01'te nimelt kui tahan kaht uut trossi osta siis 06 armatuuri sisse panemisel 01'te tuleks kasutada siis kumma auto trosse? Ka 06 omasi või 01 omasi?
Soojenduskraan on ikka sama ju, selle võid ära osta ;)

Trossid tuleb siis 06'e omad panna, nagu ma Priidicu postitusest loen
Tegelikult sain aru aga ma maalt ja hobusega, pärast kraan ostetud ja millal jälle LADA poodi saab. Ise arvan et 01 trossid sobivad aga pärast ei. Nii et ootaksin kindlat vastust :)

Postitatud: 01 Dets 2006 21:52
Postitas pedrox
Ka mul oleks üks küsimus armatuuriga seoses. Kuidas eemaldada õhu reguleerimise kangide plastik otsi? Kas nad tulevad otse tõmmates või mingi muu nipiga?
Varsti aeg armatuur maha võtta ja ei julge väga kangutama minna enne kui täpselt ei tea.

Postitatud: 01 Dets 2006 22:28
Postitas masuurik
näpitsatega tõmba

Postitatud: 01 Dets 2006 22:35
Postitas Suska
Täpsustaks nii palju et 01 tuleb tõmmates, pole mingit kraed.

06 on selline vigur, peale seda otsa tuleb ka krae, millel auk ja jääb naga taha kinni. mõni mm ennem otsa on kahe poole vahel lõhe, kui see kaheks laiutada tuleb nuka tagant ära ja siis tõmmata. Minul endal on see kulunud, tuleb ka niisama. Näpitsatega natukene liigutades peaks tulema ilusti ära. Loodan et oli abi veidikene. :)

Pilt

Postitatud: 02 Dets 2006 02:15
Postitas pedrox
Tänan abi eest. See on see kui pole armatuuri kallale veel kippunud.
Eks ma homme uurin natuke seda asja.

Postitatud: 02 Dets 2006 15:09
Postitas reiner
Ma ei hakanud preagu uut teemat tegema, kuna see teema on suht üleval hetkel.
Küsimus selline, et palju peab nullviite ümber tegema, et tollele nullkolme armatuur paigaldada?

Postitatud: 02 Dets 2006 15:48
Postitas fanatt
sa pead kinnitused ümber tegema kere küljes. + veel juhtmeid ümber tõstma pistikutes

Postitatud: 02 Dets 2006 16:08
Postitas reiner
Algselt postitas: fanatt
sa pead kinnitused ümber tegema kere küljes. + veel juhtmeid ümber tõstma pistikutes
Aga soojenduse kange ja trosse ei pea ringi tegema?

Postitatud: 03 Dets 2006 00:38
Postitas Kytt
viska pilk korra 05 ja 06 armakatele, seal need soojenduse võred üpris erinevate kohtrade pääl

Postitatud: 03 Dets 2006 13:22
Postitas moosmoosik
Algselt postitas: reiner
Ma ei hakanud preagu uut teemat tegema, kuna see teema on suht üleval hetkel.
Küsimus selline, et palju peab nullviite ümber tegema, et tollele nullkolme armatuur paigaldada?
mispärast sa nullviiele tahad nullkolme armatuuri panna?
kas selleks,et saaks ka tahhoka külge?
kas siis ei oleks juba mõistlikum panna nullseitsme armatuur?

nullviis on niipalju "moodsam" auto et talle ei sobi retromasina vidinad.