Viimane aeg roostetõrjeks!
Postitatud: 24 Nov 2005 13:46
Tegelikult ongi juba hiljaks jäänud,aga kuna teedele ei ole
veel soola/kloriidi segu puistatud saab veel päästa.
Esipõll,just radiaatori alumise vanni kohal.Paljudel on seal
karterikaitse kinnitus ja selle tõttu ka ei näe hästi mis seal
all toimub.Ja Ettevaatust kahe esisillatala küljes oleva karteri-
kaitse kinnituspoldi ärakeeramisega.Enamalt jaolt on esisilla
tala seestpoolt roostes ja nende poltide väljakeeramine
raskendatud.Enda polte pidin kuumutama pitsiga kaks korda
alles siis sain tervelt kätte.Kahe kuumutamise vahepeal sai
veel tala sissepoole õli pritsitud.
Uksed,polster maha ja korrosioonivastase vahendiga ära teha.Üksiti kui polster maas,saab ka ukselukud ära
määrida/õlitada.
Tagumine põll,sama toiming,just jälgida põlle ja portiiva liite-
kohti,hea roostetamise koht.
Pakiruumi põhi,just selle kohapealt kus sumbuti pott asub.
Sumbuti kipub "sööma" sealt korr.vahendit.
Nikeldatud kaitserauad ka seestpoolt korr.vahendiga ära teha.Sama ka kehtib ka 05-e alu kaitseraua kohta.Töö-
kaaslase 05-el pudenes nii ära et tagasi panna ei olnud
midagi.
Ise kasutan selliste tööde jaoks Dinitrol ML`i.Ühe liitrine
pudel maksab 107-120 kr.Väärt värk!Kui teinekord tava-
pintsliga ligi ei pääse,kasutan toaradiaaatori värvimiseks
mõeldud pintslit,kus saba on 45 kraadise nurga all.
Näiteks saab kaiteraudasi mahavõttmata seestpoolt
mökerdada.
Korralikel Ladaomanikel on see töö juba suvel tehtud,nagu ka mul.Nüüd sel nädalavahetusel teen veel järelkontrolli ja
loodan et kevadel on minu ?iguli sama ilus kui praegu!
veel soola/kloriidi segu puistatud saab veel päästa.
Esipõll,just radiaatori alumise vanni kohal.Paljudel on seal
karterikaitse kinnitus ja selle tõttu ka ei näe hästi mis seal
all toimub.Ja Ettevaatust kahe esisillatala küljes oleva karteri-
kaitse kinnituspoldi ärakeeramisega.Enamalt jaolt on esisilla
tala seestpoolt roostes ja nende poltide väljakeeramine
raskendatud.Enda polte pidin kuumutama pitsiga kaks korda
alles siis sain tervelt kätte.Kahe kuumutamise vahepeal sai
veel tala sissepoole õli pritsitud.
Uksed,polster maha ja korrosioonivastase vahendiga ära teha.Üksiti kui polster maas,saab ka ukselukud ära
määrida/õlitada.
Tagumine põll,sama toiming,just jälgida põlle ja portiiva liite-
kohti,hea roostetamise koht.
Pakiruumi põhi,just selle kohapealt kus sumbuti pott asub.
Sumbuti kipub "sööma" sealt korr.vahendit.
Nikeldatud kaitserauad ka seestpoolt korr.vahendiga ära teha.Sama ka kehtib ka 05-e alu kaitseraua kohta.Töö-
kaaslase 05-el pudenes nii ära et tagasi panna ei olnud
midagi.
Ise kasutan selliste tööde jaoks Dinitrol ML`i.Ühe liitrine
pudel maksab 107-120 kr.Väärt värk!Kui teinekord tava-
pintsliga ligi ei pääse,kasutan toaradiaaatori värvimiseks
mõeldud pintslit,kus saba on 45 kraadise nurga all.
Näiteks saab kaiteraudasi mahavõttmata seestpoolt
mökerdada.
Korralikel Ladaomanikel on see töö juba suvel tehtud,nagu ka mul.Nüüd sel nädalavahetusel teen veel järelkontrolli ja
loodan et kevadel on minu ?iguli sama ilus kui praegu!