1. leht 1-st

Pagasniku luuk salongist avatavaks...

Postitatud: 02 Nov 2005 23:14
Postitas tauri117
;)kuidas teha nii, et saan pagassi luugi seest avada(nagu uuematel autodel käib seest kangist)?

edit: kasuta otsingut

Katsu edaspidi oma pealkirjad mõistvamaks teha. Seekord parandasin ära...
P

Postitatud: 03 Nov 2005 21:10
Postitas dasf
lihtsam tee elektriliseks

Postitatud: 04 Nov 2005 11:33
Postitas PuZuP
Nagu Dasf juba ütles, on üks variant teha elektriliseks...
Teine variant on siis teha mehhaaniliselt avatavaks...kui sa vaatad salongist avatava luugiga süsteeme, siis enamusel on süsteem järjekorras: lukk kere küljes, aas luugi küljes (lukuvastus)...see sellepärast, et trossisüsteemi on tunduvalt lihtsam paigaldada ja vedada statsionaarse paneeli külge, kui liikuva paneeli külge nagu seda on luuk...luku aretamine tagapaneeli külge on minu arust üks paras k**p, kuid üks parimaid lahendusi...kokku viimine veel hullem sugutegu...
Elektrilisega asi lihtsam kuna saab mootorit kasutada juba ka luugi küljes...ainult vahest juhtub mootori kaal rolli mängima...liigraske mootori puhul ei pruugi Lada pagassiluugi torsioonvedrud enam luuki üles tõsta jõuda...oluline pluss on veel see, et ladale elektrilist mootorit (näit. tõmberelee) saab paigaldada ka originaal lukule...suht lihtne kui uurida tööpõhimõtet...

Postitatud: 04 Nov 2005 17:15
Postitas allah
02-ele ma tegin keskluku mootoriga lukustus süsteemi. Kõik originaal jäi nii nagu oli ainult lisasin ukse sisse ühe toaukse riivi (natuke täiustasin ka) ja keskluku mootori.

Postitatud: 29 Dets 2005 12:16
Postitas trim
Algselt postitas: allah
02-ele ma tegin keskluku mootoriga lukustus süsteemi. Kõik originaal jäi nii nagu oli ainult lisasin ukse sisse ühe toaukse riivi (natuke täiustasin ka) ja keskluku mootori.
ehk lisad siia mõne pildi ja räägid natuke kuidas tegid

Postitatud: 29 Dets 2005 14:44
Postitas kenu
Relee asemele sobib ka kesklukumootor

pildil üks mootor lukustab ja teine avab pakiruumi.Pilt

Postitatud: 29 Dets 2005 16:26
Postitas allah
Algselt postitas: trim
Algselt postitas: allah
02-ele ma tegin keskluku mootoriga lukustus süsteemi. Kõik originaal jäi nii nagu oli ainult lisasin ukse sisse ühe toaukse riivi (natuke täiustasin ka) ja keskluku mootori.
ehk lisad siia mõne pildi ja räägid natuke kuidas tegid
Kui ma seda luku värki tegin siis polnud parajasti fotoaparaati kaasas ja jäigi pilt tegemata, nüüd enam küll ei viitsi seda ust selle pildi pärast lahti kiskuda.
Üldine põhimõte on selline, et kesklukku mootor liigutab riivi edasi tagasi. Riivi ots liigub nupu taha ja ei lase nuppu alla vajutada. Riivile käiasin sisse sälgud mille vastu üks väike rattakene surutakse vedruga, see siis takistab riivi iseeneslikku liikumist, et ta oleks kinni või lahti asendisse fikseeritud( näiteks autoga sõites ei vajuks see riiv kinni või lukustatud asendis ei saaks nupule vajutamisega teda lahti lükata kuid keskluku mootor jõuab teda lükata).

Võtmega ja keskluku mootoriga süsteem dubleerivad üksteist. Et saab mõlema lukuga korraga ukse lukku panna ja võtmega pole võimaik avada ust kui uks lukku pandud kesklukuga ja vastupidi.

Kõige lihtsamalt ja robustsemalt saaks teha nii, et ukse seest keskluku mootor lükkab poldiotsa (või riivi) välja ukse külje pealt kuskile kerepleki sisse.

Postitatud: 03 Jaan 2006 19:13
Postitas overspeed
ma'p tea, kas oled liige ja saad neile postitustele ligi, aga:

14. postitus sellelt lehelt:
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 068&page=2

17. ja 18. postitused näed pilti:
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 068&page=4

kui liialt palju vidinaid pagassi luugi külge panna, muutub see liiga raskeks ja tahab kinni kukkuda.
vedrusi peab peale pingutama, kui on anke pingutada.