Pagasniku luuk salongist avatavaks...
Pagasniku luuk salongist avatavaks...
Pagasniku luuk salongist avatavaks...
;)kuidas teha nii, et saan pagassi luugi seest avada(nagu uuematel autodel käib seest kangist)?
edit: kasuta otsingut
Katsu edaspidi oma pealkirjad mõistvamaks teha. Seekord parandasin ära...
P
edit: kasuta otsingut
Katsu edaspidi oma pealkirjad mõistvamaks teha. Seekord parandasin ära...
P
- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1733
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:
Nagu Dasf juba ütles, on üks variant teha elektriliseks...
Teine variant on siis teha mehhaaniliselt avatavaks...kui sa vaatad salongist avatava luugiga süsteeme, siis enamusel on süsteem järjekorras: lukk kere küljes, aas luugi küljes (lukuvastus)...see sellepärast, et trossisüsteemi on tunduvalt lihtsam paigaldada ja vedada statsionaarse paneeli külge, kui liikuva paneeli külge nagu seda on luuk...luku aretamine tagapaneeli külge on minu arust üks paras k**p, kuid üks parimaid lahendusi...kokku viimine veel hullem sugutegu...
Elektrilisega asi lihtsam kuna saab mootorit kasutada juba ka luugi küljes...ainult vahest juhtub mootori kaal rolli mängima...liigraske mootori puhul ei pruugi Lada pagassiluugi torsioonvedrud enam luuki üles tõsta jõuda...oluline pluss on veel see, et ladale elektrilist mootorit (näit. tõmberelee) saab paigaldada ka originaal lukule...suht lihtne kui uurida tööpõhimõtet...
Teine variant on siis teha mehhaaniliselt avatavaks...kui sa vaatad salongist avatava luugiga süsteeme, siis enamusel on süsteem järjekorras: lukk kere küljes, aas luugi küljes (lukuvastus)...see sellepärast, et trossisüsteemi on tunduvalt lihtsam paigaldada ja vedada statsionaarse paneeli külge, kui liikuva paneeli külge nagu seda on luuk...luku aretamine tagapaneeli külge on minu arust üks paras k**p, kuid üks parimaid lahendusi...kokku viimine veel hullem sugutegu...
Elektrilisega asi lihtsam kuna saab mootorit kasutada juba ka luugi küljes...ainult vahest juhtub mootori kaal rolli mängima...liigraske mootori puhul ei pruugi Lada pagassiluugi torsioonvedrud enam luuki üles tõsta jõuda...oluline pluss on veel see, et ladale elektrilist mootorit (näit. tõmberelee) saab paigaldada ka originaal lukule...suht lihtne kui uurida tööpõhimõtet...
-
aallah
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 283
- Liitunud: 23 Okt 2003 18:48
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 02, 013, 083
Kui ma seda luku värki tegin siis polnud parajasti fotoaparaati kaasas ja jäigi pilt tegemata, nüüd enam küll ei viitsi seda ust selle pildi pärast lahti kiskuda.Algselt postitas: trimehk lisad siia mõne pildi ja räägid natuke kuidas tegidAlgselt postitas: allah
02-ele ma tegin keskluku mootoriga lukustus süsteemi. Kõik originaal jäi nii nagu oli ainult lisasin ukse sisse ühe toaukse riivi (natuke täiustasin ka) ja keskluku mootori.
Üldine põhimõte on selline, et kesklukku mootor liigutab riivi edasi tagasi. Riivi ots liigub nupu taha ja ei lase nuppu alla vajutada. Riivile käiasin sisse sälgud mille vastu üks väike rattakene surutakse vedruga, see siis takistab riivi iseeneslikku liikumist, et ta oleks kinni või lahti asendisse fikseeritud( näiteks autoga sõites ei vajuks see riiv kinni või lukustatud asendis ei saaks nupule vajutamisega teda lahti lükata kuid keskluku mootor jõuab teda lükata).
Võtmega ja keskluku mootoriga süsteem dubleerivad üksteist. Et saab mõlema lukuga korraga ukse lukku panna ja võtmega pole võimaik avada ust kui uks lukku pandud kesklukuga ja vastupidi.
Kõige lihtsamalt ja robustsemalt saaks teha nii, et ukse seest keskluku mootor lükkab poldiotsa (või riivi) välja ukse külje pealt kuskile kerepleki sisse.
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 915
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
ma'p tea, kas oled liige ja saad neile postitustele ligi, aga:
14. postitus sellelt lehelt:
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 068&page=2
17. ja 18. postitused näed pilti:
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 068&page=4
kui liialt palju vidinaid pagassi luugi külge panna, muutub see liiga raskeks ja tahab kinni kukkuda.
vedrusi peab peale pingutama, kui on anke pingutada.
14. postitus sellelt lehelt:
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 068&page=2
17. ja 18. postitused näed pilti:
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 068&page=4
kui liialt palju vidinaid pagassi luugi külge panna, muutub see liiga raskeks ja tahab kinni kukkuda.
vedrusi peab peale pingutama, kui on anke pingutada.
Arrogance diminishes wisdom.