1. leht 1-st

LADA salongisoojenduse põhiprobleemid

Postitatud: 11 Mär 2003 11:13
Postitas PuZuP
Tõenäliselt tuuakse mulle lähipäevadel yx 011, millel konditsioneer mitte töötama...ise kahtlustan esialgi mingit viga kaitsmeplokis, kuid ei seda värki ette tea...et kas keegi teab millised on nende konditsioneeride põhiliseimad vead miks asi p..sse läeb...:D

Sorry panin oma suure agarusega veidi mööda - mitte konditsioneer vaid salongisoendus...oh häbi oh häbi:(

Postitatud: 11 Mär 2003 15:12
Postitas olaaf
hmm.. konditsioneer :lol.
Aga olgu, eks tegijal ikka juhtub.

Tavaliselt lakkab vent töötamast kahte viisi.
Esimesel juhul on juhtmed katkestuses või kaitse, või halv kontakt..
Teisel juhul on tuksis ventilaatori mootor millele eelneb vahel teatan müra sisselülitamisel.. (see uuri autotoojalt järgi, kas vent kriuksus, undas jne.)
Edu otsimisel, ja loodame, et on kaitsme süü mitte mootor :lol

Postitatud: 13 Mär 2003 11:21
Postitas PuZuP
Hmm jah ha-ha-ha :P
aga kuda seda ''konditsioneeri'':lol plokki sealt alt kätte saada ma oma autol ükskord proovisin ja asi lõppes lihtsalt sellega, et plokk istub siiamaani oma endises asendis ja üks kinnitusklamber leidis tõenäoliselt parema koha kus ringi liikuda:lol
Aga millist müra sa selle ventika puhul täheldanud oled, sest kui praegult vahel niiske ilmaga olen käima pannud, siis käib sihuke vilin ja kiuksumine, et otab kurdis peaaegu:lol...muidugi siis kui ta on veidi aega töötanud, siis läeb asi nagu üle - äkki on lihtsalt niiskus kuskil võlli vahel ja soojenedes(kõik mis liigub soojeneb:D) nagu kuivab ära?

Postitatud: 13 Mär 2003 23:15
Postitas Ardi Soovik
Vilin tekib kulunud kapronpuksi tõttu.Kui metall ja kapron soojenevad/paisuvad kaob pirin ära.

Postitatud: 06 Veebr 2006 15:33
Postitas whyitry
Mul ka viimase suure külma ajal hakkas vent väga rõvedalt undama. Esimesel korral ehmatas väga ära. Soojemate ilmadega pole niimoodi olnud. Kas on äkki, et külmaga hakkab ka undama ja ilma soojenedes lakkab jälle?
Aga kas selle puksi kulumisest/kuivamisest võib tulla ka see, et varem(kui veel ei unnanud) auto rappudes kostis ventikast klõbinat? umbes nagu, et lihtsalt loksub võlli peal?

Postitatud: 06 Veebr 2006 20:54
Postitas olaaf
siia samasse sobib ilmselt ka järgmine mure:
külmade alates täheldasin, et mootor enam nõnda soojaks ei lähe kui ettenähtud. kiire otsustuse tulemusena sai vahetatud termostaat.. esialgne rõõm asendus kiirelt täieliku hämminguga..
mootori temperatuur küll tõusis, kuid mitte palju.
nüüd läheb näidiku järgi ca 80 kraadi..
ülemine lõdvik on leige, radiaator jumala jahe..
sõites on auto külm nagu kelder..
kui veel lisada 06 armatuuri kohutav küljeklaaside soojendamine ongi mõnus jääkamber talvisteks liikumisteks olemas..
kohapeal läheb küll 90 kraadi - ja VÄGA pika ootamise järel käivitub ka jahutusventilaator.. isegi jäärajal täisgaasiga korralikult kihutades sooja ei tekkinud kuigi kiirused väiksed, pöörded suured..
kuhu siis soe on kadunud mootorist :o
kui kohapeal oodata kuni saabub ca 90 kraadi tuleb sisse mõnusalt kuuma õhku..
3/4 radiaatorist katab papp..

/brrr

Postitatud: 06 Veebr 2006 22:43
Postitas Indy
Ärge kurtke,selle suure külmaga ei saanud naabrimees VOLVO-t ka soojaks...Lihtsalt mootor ei pidavat nii palju töötamisel sooja välja andma kui vaja oleks...(mina seda nüüd küll ei usu aga mine tea ehk keegi oskab kommenteerida)

Postitatud: 06 Veebr 2006 23:02
Postitas Raxo
Algselt postitas: Indy
Ärge kurtke,selle suure külmaga ei saanud naabrimees VOLVO-t ka soojaks...Lihtsalt mootor ei pidavat nii palju töötamisel sooja välja andma kui vaja oleks...(mina seda nüüd küll ei usu aga mine tea ehk keegi oskab kommenteerida)
Sierra läks keema, aga salong oli jääs :D