1. leht 2-st
Klaasplastist "plekid"
Postitatud: 22 Aug 2005 14:30
Postitas tuuqer
Kas keegi on pannud oma tänavasõidu autole klaasplastist (või mis iganes materjal see selline plastmassi moodi on) keredetaile?? Foorumist lugesin et pannakse rallikatele aga kas neil ka tänavasõidukil mingeid plusse oleks? näiteks ei roosteta;)? Saaksin enda 05-le esimese juhipoolse "pleki" enda arvates suhteliselt soodsalt kätte. Mis targemad arvavad, kas tasub sellega jändama hakata?:puzzled
Postitatud: 22 Aug 2005 16:13
Postitas grimes
Ise olen kah ühte lada näinud mis paistis väga ilus välja ja siis sain teada et sellel oli kah palmass porikad.+ on küll se et ei roosteta. Selles suhtes on hea ja veel kergem kah.
Postitatud: 22 Aug 2005 17:58
Postitas CozmonauT
ja kui avarii on siis läheb raks pooleks, plekile võib mölk sisse tulla mille ära pahteldab teeb jne. samas kui on vorm siis pole hullu, ühest vormist tõmbad 5-6 detaili välja- laks, vormist uus tiib ja külge. ei roosteta jah asi õnneks.
Postitatud: 22 Aug 2005 19:06
Postitas Reno
Kas see detaili "prõks" pooleks minemine just kõige suurem kaotus avarii korral on? Pigem tuleks mõelda sellele, et kere kaotab oma jäikuse ja sada muud asja kui õige kereplekk on asendatud klaasplastist "plekiga".
Roostetuse koha pealt on tõesti see hea.
Postitatud: 22 Aug 2005 19:16
Postitas motamees
Nägin isegi seda klaasplastist tiiba seal teraviljasalves müügil. Mina selle ostust loobusin.
Kannatab kere jäikus kohe kindlasti. Kas see aga nii tähtis ongi tänavasõiduautol.
Põhiline oli aga värvi pealhoidmine. Olen näinud/kuulnud, et need tiivad ei pea värvi peal.
Ka ei ole plastist detailid tavaliselt täpsed. Kohale paigutamisega on probleeme.
Postitatud: 22 Aug 2005 19:33
Postitas tuuqer
aga millega ma sellise "pleki" auto külge panema peaks?
kruvidega?
Postitatud: 22 Aug 2005 19:48
Postitas motamees
No hakkad juba probleemidest aru saama. Ikka plekikruvidega. Aga kuidas? See on juba sinu avastamisrõõm.
Postitatud: 22 Aug 2005 19:59
Postitas Tegija
Kere jäikust see asi küll eriti ei mõjuta ladal pole esitiivad kandvad elemendid.
Postitatud: 22 Aug 2005 22:02
Postitas tuuqer
avastamisrõõmu kui palju

:spin:lol
Aga kas selliseid plastist plekke veel kuskil leidub/müüakse et saaks terve auto äkki sellistega "üle käia" kui nad muidugi ennast õigustavad;)
Postitatud: 23 Aug 2005 08:29
Postitas PuZuP
Tuuqer...vene ajal tehtigi küljeplekke niimoodi, kui ''õigeid'' saada polnud...esivanemate 407-l olid kõik tiivad plastist...kinnituskohad olid samad - auk ja polt sama koha peal ja mitte kruvidega, vaid ikka poltidega...poldid olid kinni valatud epoksiidiga...täpsustamiseks - polt on tiiva küljes...värvi pealhoidmise koha pealt motal õigus...kui natukene rohkem paindub, siis ka kiht järgi annab ning praod ka tulevad...aga tehti neid ikka nii, et õige tiiva järgi vorm ja siis vormi järgi uus tiib...
Postitatud: 23 Aug 2005 08:44
Postitas kenu
Algselt postitas: motamees
Nägin isegi seda klaasplastist tiiba seal teraviljasalves müügil. Mina selle ostust loobusin.
Kannatab kere jäikus kohe kindlasti. Kas see aga nii tähtis ongi tänavasõiduautol.
Põhiline oli aga värvi pealhoidmine. Olen näinud/kuulnud, et need tiivad ei pea värvi peal.
Ka ei ole plastist detailid tavaliselt täpsed. Kohale paigutamisega on probleeme.
Värvi pidamise koha pealt vaidleks küll vastu. Kui maha tuleb on rohkem oma laiskuse viga. Plastiku värvimisel on oma nipid ja kui neid arvestada, seisab väga hästi peal.
Postitatud: 23 Aug 2005 09:28
Postitas tuuqer
tundub, et need plastist plekid on ühed huvitavad asjad

:lol
Aga endiselt ripub õhus küsimus et kas keegi neid kuskil poes müügis ka näinud on? Ja mis hinnaklassis nad on?:rolleyes
Ja mis jäikusesse puutub siis Saaremaa rally ajal puistas üks rallikas ühe tiiva jupi maha. Mul üks sõber taris selle koju aga selle katki väänamine pidi küll paras Rambo töö olema...
Ega ma väida, et see plastist plekk, mida mina nägin, sama tugev oleks, aga on ju tore mõelda, et autol on rallika juppe küljes:P
Postitatud: 23 Aug 2005 09:35
Postitas mess
Tartus Jaama tänava Mekre äris nägin juhipoolset kopika plasttiiba täitsa müügis. Hinda peast enam täpselt ei mäleta, aga minu mäletamist mööda oleks nagu midagi pealt nelja soti olnud.
Postitatud: 23 Aug 2005 11:06
Postitas Laada
Ladale ei tohiks sellist esitiiba kohe kindlasti panna, eriti vanemale masinale. Esitiib on arvestatud lanseroni toetama ja kui õige tiib vahetada suht elastse klaasplastist tiiva vastu siis jääb vajalikust kere jäikusest puudu. Ega kohe miskit hullu ei juhtugi, mingi aja jooksul murrab lanseronile praod sisse. Õiged plekid ladale ka piisvalt odavad, minu meelest ei peaks tänapäeval sellise jamaga tegelema. Need epoksiidvaigust ja klaasriidest "plekid" olid kasutusel ikka asendusena siis kui õiget asja lihtsalt kusagilt võtta polnud.
Postitatud: 23 Aug 2005 15:43
Postitas mess
Ehh täna astusin just samast Mekre ärist läbi ja kopika plasttiib maksis 100 EEK nii et kiirustage seltsimehed unetud

Postitatud: 23 Aug 2005 20:39
Postitas motamees
Algselt postitas: kenu
Värvi pidamise koha pealt vaidleks küll vastu. Kui maha tuleb on rohkem oma laiskuse viga. Plastiku värvimisel on oma nipid ja kui neid arvestada, seisab väga hästi peal.
Pole ju oluline, miks värv maha koorub. Fakt on see siiski. Neid mahakoorunud porikaid nähtud piisavalt. Neid ka Volgade ja Gaz 52/53 küljes.
Minu teada plastiku katmiseks mõeldud keemia on kallim tavakeemiast. See võib esialgu nähtava odavuse ära süüa.
Ja veel. Minu andmetel uuniku mehed otse jälestavad plastikust tiibu. Juba küljes olevad plastiktiivad vahetatakse pleki vastu. See muidugi teistel kaalutlustel.
Postitatud: 24 Aug 2005 08:36
Postitas kenu
Algselt postitas: motamees
Pole ju oluline, miks värv maha koorub. Fakt on see siiski. Neid mahakoorunud porikaid nähtud piisavalt. Neid ka Volgade ja Gaz 52/53 küljes.
Minu teada plastiku katmiseks mõeldud keemia on kallim tavakeemiast. See võib esialgu nähtava odavuse ära süüa.
Ja veel. Minu andmetel uuniku mehed otse jälestavad plastikust tiibu. Juba küljes olevad plastiktiivad vahetatakse pleki vastu. See muidugi teistel kaalutlustel.
Ei saa ikka vastu vaidlemata jätta, kuna omal plastmassist autu. On küll oluline, miks värv maha tuleb, sa ei lase ju värvi roostes ja õlise pleki peale ega imesta siis, miks värv peal ei seisa. Plastikule läheb tavavärv ja plastikukrunt, mis samast hinnaklassist, elastiklisand on odav ja teda läheb vähe, plastikupahtel pole samuti kallis. Jah, plastik tahab vähemalt veovärvi, seega kui tikkurila või sadoliniga harjunud värvima, siis tõesti kallim. Aga arvan, et enesest ja autust lugupidav inimene ei kasuta selliseid värve.
Postitatud: 24 Aug 2005 10:02
Postitas Laada
Algselt postitas: kenu
Aga arvan, et enesest ja autust lugupidav inimene ei kasuta selliseid värve.
Iseenesest ja autust lugu pidav inimene ei pane ladale plastikust "plekke" külge.
Postitatud: 24 Aug 2005 16:41
Postitas motamees
Algselt postitas: kenu
..., seega kui tikkurila või sadoliniga harjunud värvima, siis tõesti kallim. Aga arvan, et enesest ja autust lugupidav inimene ei kasuta selliseid värve.
Ilmselt ei pea ma endast lugu. Autost hoolin ma väga. Värv sellegipoolest Sadolin.
Panin plussid ja miinused paberile (ilma emotsioonideta), selle konkursi võitis Sadolin. Ei näinud nagu mõtet asja ilmaaegu kalliks ajada.
Postitatud: 25 Aug 2005 08:41
Postitas Agur
Kui kellelgi huvi kopika plast tiibade vastu siis võin ühe paari niisama anda
