1. leht 1-st

Teadmatus salongist,mis läks sujuvalt üle ka kere erinevuste kohta.

Postitatud: 19 Aug 2005 19:13
Postitas moosmoosik
küllap seda teemat on juba arutatud aga mina olen sellest kuidagi eemale jäänud. asi nimelt selles et ostsin endale soomest toodud 90a. 21043-e . niisiis minu teada peaks sellel olema sees ikka 05 sisu. aga ei ole. hoopis 07 oma (armatuur näiteks). istmed on kõrged aga mitte nii robustsed nagu "vanakooli" 07-tel. kuidas seletada-nagu uuema ja moodsama välimusega.
ja veel mootor. 21043 peaks ju olema peal rihmaga 1.5 moto.
aga on hoopis 1.5 ketiga (03-e oma).
olen ikka juhm,palun seletage !

Postitatud: 19 Aug 2005 22:43
Postitas motamees
Rihmaga on AINULT 1,3 mootor.
Kõik ülejäänu on tehases komplekteerimise küsimus. Neil ju laos igasugu juppe. Nagu edasimüüa soovib, nii ka komplekteeritakse. Eriti kehtis see valuutas maksjate kohta.
Mäletan vene ajal jutte väga suurest valuutapuudusest tehases. Vaja oli ju osta palju lääne pinke, et üldse masinat toota. Selle nimel oldi, valuuta eest, autoid ära andma VÄGA väikse hinna eest.

Postitatud: 19 Aug 2005 23:40
Postitas moosmoosik
kle aga kas see jutt peab ka paika et soome läksid täiesti plangud autod s.t. põhimõtteliselt paljas kere ja vb veermik all. soomes lisati siis salong (näiteks 07 oma) ja mootor !?
ma ei tea kust ma seda kuulnud olen :D

Postitatud: 20 Aug 2005 00:01
Postitas motamees
Seda ei ole kuulnud ja ei usu ka (04 kohta). Minuteada pandi lääne jaoks soomes kokku 08/09.
Tean ainult, et kunagi läksid Volga Gaz24jad läände ilma mootori ja istmeteta. Seal paigaldati mootorid (peugeot diisel) ja istmed.

Postitatud: 20 Aug 2005 00:16
Postitas moosmoosik
Algselt postitas: motamees
Tean ainult, et kunagi läksid Volga Gaz24jad läände ilma mootori ja istmeteta. Seal paigaldati mootorid (peugeot diisel) ja istmed.
kas see ei käinud nivade kohta?

ütlen ausalt et kui eksin,tunnistan ka viga.


aga veel 04-de kohta. olen näinud ka seda et 04-l on ees 07 iluvõre ja ka 07 kapott (võre ülemine äär on vist kapoti küljes). kuidas selliste variantidega on: kas ise tehtud või millegi "erimudel" ?

Postitatud: 20 Aug 2005 01:02
Postitas motamees
Niva kohta see ilmselt ei käi. Siis oleks rohkem diiselmootoritega nivasid ka meil liikumas.
Volgasid diisliga ikka väga palju.
Ilmselt 07 iluvõrega 04-si tehti ikkagi tehases. Ka mulle selline eksemplar silma jäänud. Ja me ei ole mitte naabrid. Muidugi on selline asi võimalik ka ise teha. Selleks tuleb vahetada ka kapott. See juba piisavalt kallis lõbu, et seda igaüks tegema hakkaks.Pilt

Postitatud: 20 Aug 2005 01:05
Postitas moosmoosik
vot vot seda ma mõtlesingi. aga ei tea kas sellel on mingi teine mudelinimetus kah? et siis 2104..... ?

Postitatud: 20 Aug 2005 02:00
Postitas Ardi Soovik
07 iluvõrega 04-sid tehasest tulnuna pole kuulnud.Küll müüdi läände ekspordiks 04-sid 7 sisuga.Varasemal ajal ka 06-si alumiiniumstangedega.
043 mudel tähendbki seda,et mootor on 1,5(ketiga loomulikult).
Diiselmootoreid (1,9 peugeot) paigaldas mitte tehas vaid firma Ladaexport ja seda vist Poolas.
Volgadele Peugeoti diisleid paigaldati Belgias ja sinna läksid nad tõepoolest mootoriteta.

Postitatud: 20 Aug 2005 02:14
Postitas logman
Algselt postitas: Ardi Soovik
....Diiselmootoreid (1,9 peugeot) paigaldas mitte tehas vaid firma Ladaexport ja seda vist Poolas.....
Samarate kohta mainiks ära ,et Prantsusmaal tegeles kah üks ärimees tehasest odava kokkuostuga.
Kas ka komplekteeritult ,see isiklikult teadmata ,aga kui veel keskas käisin ,siis sellest asjast on meeles pilt ja jutt mingist ajalehest (võis vabalt olla "NoorteHääl"),kus siis kokku ostetud 08 -tele konnasööjad Peugeot' diiselmootoreid vahele pistnud ja topelttuled (nagu 06) ette aretanud ning seejärel kohapeal müüki paisanud.

Postitatud: 20 Aug 2005 23:54
Postitas GTA
prantsusmaal tegeles ladade importimisega põhiliselt SA Poch. samaratele pandi ette topelttuled (joodlaternad), teistsugune iluvõre, alla kruviti 13" kergmetallveljed, külgedele mustad kummist iluliistud punase triibuga ja sisse teistsugused istmed, või siis originaalid uute katetega, mis ka punaste triipudega olid. maksis vist mingine 14000 franki:puzzled kusjuures saksa mingine kerefirma, eller vist oli nimi, ehitas väikeseerias samara põhjal kabriolette...

kusjuures 07 võre ja kapotiga 04-ja olen näinud isegi 90.date alguse za ruljomis, artikkel rääkis sealjuures uutest täiustatud mudelitest 5-käigulise kastiga:rolleyes arvan et tegemist oli tehaseauoga...

Postitatud: 21 Aug 2005 00:29
Postitas moosmoosik
aga minu ostetud 043 on 91a. ilma selle 07 võreta aga samuti 5-käiguline.
kas siis uuematel 04-l pandi see iluvõre 07 oma?

Postitatud: 24 Aug 2005 09:34
Postitas Mel
Ka mina olen näinud Za Ruljomi, kus oli juttu 04-st, mis 07 esiotsaga, samuti tänaval kohanud. Tõenäoliselt tehas tegi neid ikka mõnda aega.
Arvatavasti 97-ndal aastal sai käidud tollases Lada Keskuses koos auto ostjaga ja siis pakuti seal müügiks 04, mis oli välimuselt tavaline 04, aga salongi sisu oli 07 oma ja mootor 1,7 sissepritse.
Minul aga tekkis huvi, kas oli olemas tehasest 02, millel 03 esimene ots? Viimasel ajal pole enam sellist isendit kohanud, kuid veel mõnda aega tagasi liikus paar sellist isendit ringi:puzzled

Ja siis on olemas veel sellise esiotsaga 011;) mille kohta on ka pakutud, et tehas teinud õige huvitava variandi


Pilt

Postitatud: 24 Aug 2005 23:55
Postitas Reno
Nädalavahetusel kohtasin ise ühte 2102'te millele oli ka püütud 2103'me välimust anda (tulede osas). Auto ei näinud just kõige parem välja. Aga idee tundus huvitav.


Pilt

antslas kah

Postitatud: 17 Sept 2005 21:45
Postitas an12dukas
Meil siin antsla kandis ka ligub üks selline isend millel 07 iluvõre

Postitatud: 02 Okt 2005 13:33
Postitas metallmees
seda et autosid soome viidi ainult alusvankritena, seda kuulen esimest korda, aga MTZ tüüpi traktoreid viidi omal ajal sinna kindlasti aint alusvanker(mooter,sillad, kastid)ja hüdraulika, plekid ja turbod korjati juba seal peale...

ja 07 iluvõre ja kapotiga pjätjorkat olen näinud tsolgol(kohake põlvamaa ja võrumaa vahel)aga see oli ise aretatud