1. leht 1-st
K: Kruntimine
Postitatud: 24 Mai 2005 20:37
Postitas kriisa
Auto läheb peagi värvimisse, kuna ise teen eeltööd ära, siis tahaks ka kruntimise ise ära teha, kuid kompressorit endal kodus pole. Seega tahaks teada kas tasub kasutada aerosoolpakendis kruntvärve. Tavalised aerosoolvärvid ei kõlba muuks, kui üksikuteks parandustöödeks, aga kuidas on aerosool kuntvärvidega?
Postitatud: 25 Mai 2005 07:46
Postitas hullmaks
tööriistarent äkki abiks?või elektriline värviprits . vanade tolmuimejatega sai ka mingitmoodi värvida kui oli olemas vajalik otsik, mul sõber värvis kunagi niimoodi mootorratta
Postitatud: 25 Mai 2005 07:54
Postitas kenu
Oleneb mis kvaliteeti tahad, kui viletsat, ajab aerosool ka asja ära. Kui korralikku, siis pead ikka kedagi vaatama, kel kompressor olemas, ja kahekomponendiline krunt.
Aerosool, tolmuimeja, elektriprits on parajad vibraatorid, ajavad kuidagimoodi asja ära, aga pole ikka see.
Postitatud: 25 Mai 2005 09:34
Postitas kriisa
Minu jaoks polegi Lada juures oluline, et saaks kõige parema tulemuse, tahaks nii enam-vähem korda saada asja, et enam ühe talvega roostesse ei läheks üleni. Kunagi umbes aasta eest sai värvitud uste alaääred ja tagaosa ning pagassi luuk aerosooliga, see küll midagi väärt polnud, nüüd on üks talv möödas ja auto igalt poolt roostes.
Postitatud: 25 Mai 2005 13:51
Postitas Rocky
Aerosooliga ära värvi jah. See ikka labida värvimiseks mõeldud. Nii et pead ikka kuskilt kompressori vaatama!
Postitatud: 25 Mai 2005 14:22
Postitas logman
Aerosoolpakendis kruntvärvid on kuradima kanged. Kui peale sellisega kruntimist aega palju käes ,et täielikku kuivamist oodata ,siis võib ju hädapärast kasutada. Endal tekkis selline jama ,et isegi peale 24h vahet küpsetas see f-ng krunt pärisvärvi üles.
Eks ta rohkem selleks mõeldud on ,et lihvid vigase koha haljaks ja kasutad siis kiirelt ja mugavalt niiskusekaitseks ,et kunagi tulevikus päris tõeline parandus ette võtta.
Postitatud: 25 Mai 2005 17:35
Postitas allah
Mina teeksin pintsliga. Saab paksu kihi. Ja kuna tegemist krundiga siis pintslitriibud saab tasaseks lihvida. Minu arvates ikka palju etem kui mingite kalliste aerosoolidega jännata. Vastupidavam peaks pintsliga tehes jääma küll, kuna paksem kiht ju.
Postitatud: 25 Mai 2005 17:45
Postitas Ronn
Algselt postitas: allah
Minu arvates ikka palju etem kui mingite kalliste aerosoolidega jännata.
HOIATUS: Hoidke aerosool kruntidest eemale. Kui te just ei taha autot täitsa per...e keerata. Kui soov teha eeltöid ise, siis osta krunti, koos kõvendiga ja kanda siis kas pintsli või värvipüstoliga.
Postitatud: 25 Mai 2005 17:54
Postitas kriisa
Ma siis parem jätan siis kruntimise ka värvija hooleks ja vaid lihvimise ning pahteldamise ise teen.
Postitatud: 03 Sept 2007 22:55
Postitas kirikuisa
Kas täitevkrunt (tootjaks Glasurit) katab ära ka väiksed piirjooned siledal plekil, nt kui on väikesed, kuid siiski näpuga üle tõmmates kergelt tuntavad kihtide paksuse erinevused?
Postitatud: 03 Sept 2007 23:04
Postitas hautz
Algselt postitas: kirikuisa
Kas täitevkrunt (tootjaks Glasurit) katab ära ka väiksed piirjooned siledal plekil, nt kui on väikesed, kuid siiski näpuga üle tõmmates kergelt tuntavad kihtide paksuse erinevused?
värv toob ebatasasused esile(vähemalt tavavärv)