1. leht 1-st

Turvapuur

Postitatud: 25 Mär 2002 22:45
Postitas Siim
Millised on tänapäeval Ladale sobivate turvapuuride hinnad, kah?? 500 kanti või mis? Siuke küss kah, et kui palju need kah turvalisusele lisa annavad (VVC???)? Ja veel selline küsimus, et kas sellistest turvapuuridest ka kuuldud on, mis tagaistme alles lubavad jätta ja kas seetõttu kannatab ka oluliselt turvapuuri struktuur. Oleks kangesti huvitet asjast VÕI MIS MUIDU NENDE CRASH-TEST PILTIDE POSTITAMISE MÕTE ON?? Aaa... ja palju üks sihuke turvapuur kaalub kah?:rolleyes

Postitatud: 26 Mär 2002 09:03
Postitas vvc
Vanu puure neid millega tänapäeval enam rallit sõita ei tohi nende hinnad kõiguvad kusagil 500 - 2000 vahel . Tutika hetke nõuetele vastava puuri saab kusagil 7000 - 10000 vahel. Niipalju hindadest.

Turva poolest nii, et eks nad ikka kaitse suurelt jäolt ainult ülekatuse käimist. Kuigi samas puuri sisse panek teeb terve auto kere veidi jäigemaks.

Tagaiste on võimalik panna ka nii sisse, et tagumised torud alles jäävad, kuigi siis peab natukene käsitööd istmega tegema.
samas on tagumiste torude asukoht täpselt nii, et tagaustest pole võimalik käia kuna toru jookseb täpselt diagonaalist ukse eest läbi. Tagumiste torude ärajätmine on võimalik. Aga see ilmselt teeb tiba puuri nõrgemaks, kuid 100% ei nulli mõtet.
Puuri kaalu küll ei oska öelda ja garaasis pole mul sellist kaalu ka kuhu komplekt torusid peale visata.

Kellel täpsem huvi nende puuride kohta tulgu 31 Märts Pärnu Sauga ringrajale, seal superkrossi 4 etapp ja seal on päris paar lada just nende vanat tüüpi puuridega.

[Edited on 3-26-2002 by vvc]

Postitatud: 26 Mär 2002 13:08
Postitas Siim
Tänan!
Pilt


Pilt

Piltilt jääb mulje nagu jääks puuri esimese osa tagumine vertikaaltoru parasjagu niipalju sellise halva koha peal, et jääb jalgu tagaistmele istumisel (ei ole kuhu jalgu panna). Need vanakooli 500 kr-sed Puurid olid vist poltidega komplekteeritavad (mitte kokkukeevitatud) nii et tagumise osa ärajätmine ei tohiks olla probleem.
Veel üks küsimus - kuidas need puurid auto kere külge kinnitatakse. Keevitus vältimatu?

[Edited on 21.6.2002 by pimik]

Postitatud: 28 Mär 2002 09:37
Postitas vvc
Vanad torud käivad kõik poltidega ka auto külge. Torude otsas on plaadid mis siis käivad poltidega põhja või tagant ratta koopa külge.

Postitatud: 28 Mär 2002 19:23
Postitas Siim
Tänan, VVC!

torud

Postitatud: 30 Mär 2002 14:44
Postitas ruudi
Aga mis juhtub ladaga siis kui ilma toruraamita üle kuudi keerata ? Kas siis on eluga pääsemise võimalus liiga väike või ? Mind huvitaks just külg- ja laupkokkupõrke kahjustuste vähendamine et paneks armatuuri taha ühe põikitoru ja siis istme kõrvale pikitorud (karpidele abiks kui nad peaksid järgi andma akkama) crash testi videost oli ju näha et need annavad järgi. Ainuke asi et kas keegi oskab need kinnituskohad ja torude paigutuse välja mõelda nii et need paigaldatud torud ise eluohtlikuks ei muutuks.

Postitatud: 31 Mär 2002 22:41
Postitas berg
aga mis kapoti alla panna et nt auku sõites lansereid punni ei lööks??:puzzled

Postitatud: 01 Apr 2002 17:51
Postitas berg
aga kuidas seda teha? st kuhu keevitada? kui paksust torust? jne jne? Palun aidake~!

Postitatud: 02 Apr 2002 09:37
Postitas vvc
http://www.zone.ee/lab/lada/kokkutuleku ... lek/10.jpg


täpselt see mida tahate, ja parem kui see mille mina omale nikerdasin.

Postitatud: 02 Apr 2002 23:16
Postitas Siim
Kelle auto küljes sihuke asi oligi?

Postitatud: 14 Okt 2002 11:11
Postitas pimik
Originaali postitas vvc
Kellel täpsem huvi nende puuride kohta tulgu 31 Märts Pärnu Sauga ringrajale, seal superkrossi 4 etapp ja seal on päris paar lada just nende vanat tüüpi puuridega.
Kuhu po"o"rduda ta"psema info saamiseks?

Postitatud: 14 Okt 2002 12:34
Postitas kidd
19.Okt jälle Sauga Ringrada.
Väga täpset infot saab VVC käest.

http://www.superkross.ee/foorum/

Postitatud: 09 Sept 2004 21:03
Postitas sass85
Algselt postitas: vvc
Vanu puure neid millega tänapäeval enam rallit sõita ei tohi nende hinnad kõiguvad kusagil 500 - 2000 vahel . Tutika hetke nõuetele vastava puuri saab kusagil 7000 - 10000 vahel. Niipalju hindadest.

Turva poolest nii, et eks nad ikka kaitse suurelt jäolt ainult ülekatuse käimist. Kuigi samas puuri sisse panek teeb terve auto kere veidi jäigemaks.

Tagaiste on võimalik panna ka nii sisse, et tagumised torud alles jäävad, kuigi siis peab natukene käsitööd istmega tegema.
samas on tagumiste torude asukoht täpselt nii, et tagaustest pole võimalik käia kuna toru jookseb täpselt diagonaalist ukse eest läbi. Tagumiste torude ärajätmine on võimalik. Aga see ilmselt teeb tiba puuri nõrgemaks, kuid 100% ei nulli mõtet.
Puuri kaalu küll ei oska öelda ja garaasis pole mul sellist kaalu ka kuhu komplekt torusid peale visata.

Kellel täpsem huvi nende puuride kohta tulgu 31 Märts Pärnu Sauga ringrajale, seal superkrossi 4 etapp ja seal on päris paar lada just nende vanat tüüpi puuridega.

[Edited on 3-26-2002 by vvc]
seda et kui oluliselt puur kere jäigemaks teeb,on mõtet puur ehitada puht selleks sisse et kere jäigemaks saada.
ma mõtlen siis ise kokku keevitada,mitte tõmmatud torust teha?mis moodi erineb se vana puur http://pimix.com/lada/articles_new/turvapuur.htm antud joonistest.
kas on selliseid puure mida paned kokku nagu lego ,ehk siis poltidega?