1. leht 3-st

Madalam vedrustus

Postitatud: 18 Mär 2002 12:08
Postitas neeger
Originally posted by evolution
Pilt
IMO suht kena auto, midagi liigset pole: Lihtsalt madaldus ja kena velg:cool:
Kuidas ladale annab üldse madaldust teha.Kas madalamate vadrudega või kuidas?Kas ratas koopasse ei hakka käima vä?

[Edited on 4.4.2002 by pimik]

Postitatud: 19 Mär 2002 12:19
Postitas neeger
Aga kas ladale mingit sport vedrustust ei ole olemas vä?:puzzled

Postitatud: 19 Mär 2002 12:58
Postitas wax
taha mersu W123 vedrud. mis aga ette sobivad, seda tahaks ise kah teada

Postitatud: 24 Mär 2002 13:20
Postitas Siim
Oot-oot. Kas see lõikamise trikk peaks tõepoolest toimima ka? Teadupärast on vedrudel ju algus ja lõpp. Kas paari keeru võrra lühendatud otsa tuleb siis otsast veidi sepitseda, et saaks ikkagi mingi vedru alumise otsa sirgeks VÕI ... Kust neid MB vedrusi saada oli (ja mtu raha maksid?)

Postitatud: 24 Mär 2002 18:56
Postitas Taavi
Võib ka vanad ja väsinud vedrud peale - see teeb auto niisama madalaks:)
mnjah...kahtlane soovitus.

Postitatud: 24 Mär 2002 19:15
Postitas Siim
Vanad ja väsinud vedrud on ... vanad ja väsinud. Kui vedrud veel vahetet polnud (mingi 4 kuud tagasi) oli ikka auto ehe paat küll - aga samas hambad jäid suhu

Postitatud: 25 Mär 2002 11:16
Postitas Siim
"Need kummilullad" Miuksed täpselt?
"Põhja asjad taguma" Mis asjad ja mille põhja?:puzzled Kas sõiduomadused säilivad sellise muudatuse puhul või muutub auto kuidagiviisi rahutumaks ja vedrustus vähem jäigaks. Tänan!

Postitatud: 25 Mär 2002 22:36
Postitas Siim
Oot-oot... hüva - ikkagi näikse küllaltki jabur mõte olevat ja vist ei tasu end ära (see vedrudelt keeru mahalõikamine) Sestap - kus ja kui palju eest neid (UUSI) MB vedrusi müüakse?

Postitatud: 26 Mär 2002 13:28
Postitas Siim
Tõsi ta ju on, et odavam (Seega pole mõte jabur, andestust :(. Aga ikka ei saa ma aru sellest, kuhu need kummijupsid panna tuleb. Vahetult vedru otsa (sinna kust keerd sai maha lõigatud)? Nende kummijublakate algne otstarve ju autot kõrgemaks muuta - sestap tuleks ju vedrult keerde ka rohkem kui üks maha lõigata ning normaalselt vetruvat osa jääks sedapuhku veelgi vähemaks. Lõpuks vetruks ikkagi enim see kummijublakaga osa (kuna see venitab vedru võrreldes teistega rohkem välja) ja nagu öeldud pole see kummijups ju vetrumiseks mõeldud - seega kannatab ka juhitavus. Teised teooriad on teretulnud.

Postitatud: 26 Mär 2002 15:19
Postitas max
MB w123 vedrusi saab ntx kusagilt romulast...uued maxavad ligemale
500 tykist, seega käivad ka vanemad! Sellised, mis mb-le enam ei
sobinud, olid vaz-ile igati normaalsed, tagurattat jäid kenasti koopa
äärega tasa(või nati kõrgemale) ja mingi väega ei saanud vedrusi põhja!

vedrud

Postitatud: 28 Mär 2002 09:41
Postitas 2104
Kui keegi on huvitatud siis mul on 2104 vanad tagumised vedrud üle. Vedrud on vastikult pehmed, kui taha istus kolm inimest oli autol perse maas.

Postitatud: 31 Mär 2002 13:53
Postitas berg
Mina ei soovita lada vedrul küll otsast ära lõigata, sest kui mingid tangiakudega naised taha istuvad siis autol perse lääpas ja väljast väga väga rõve vaadata... eriti ei aita isegi kummijullade vahele toppimine :( aga need mersu vedrud on järgi proovitud ja töötavad täiesti kenasti... teevad küll sõidu jäigamaks, aga kui sees head istmed siis pole hullu midagi. nägin linnas uut subatut. teadupärast on tal ka väga väga jäik vedrustus. tüüp sõitis trammiteest üle ja hüples sees nagu duracell-bunny aga ikkagi kõigile meeldivad subarud, nii et miks ei võiks siksilgi jäigemapoolne vedrustus olla? Maksimaalse tulemuse saavutamiseks on eriti lahe kui lõikad nendel mesa vedrudel veel ühe keeru ära... siis läheb juba asji väga väga kurjaks... ja esimestel lada vedrudel ei ole häda midagi, selles mõttes et nendelt võib keeru ära lõigata ja kummijullad vahele panna... asi on madal ja kuri... ja minu arust juhitavus oleneb ju rohkem tegelikult kummist? Käisime seal rapla ringrajal ja pehme kumm oli all... no mitte midagi ei pidanud... pidevad väljasõidud, nii et tehke omad järeldused! Te võite mulle loomulikult vastu vaielda, sest need on minu katsetuse tulemused ja alati saab ju paremini teha :)! Ruuul tha lada pauaaa:P

Vedrud

Postitatud: 02 Apr 2002 10:34
Postitas Kert
Ajate kõik siin jäikkust taga.Kas keegi mõtleb sellele ka et enamus ladad on vanad ja väsinud.Tehes vedrustuse jäigaks ja sõita mööda eesti tänavaid lõhute lihtsalt auto kere ära.Alustada tuleks mitte vedrude lõikkamisest või vahetamisest aga hoopis kere jäigemaks keevitamisest.

Postitatud: 02 Apr 2002 19:27
Postitas berg
tuleb ausalt tunnistada et Kert'il on õigus... mul kipub kurvi võttes või august läbi sõites esiklaas eest ära lenama... kuut kõigub nii mis hirmus:P

Postitatud: 02 Apr 2002 20:20
Postitas Siim
Originaali postitas Kert
enamus ladad on vanad ja väsinud.
Mõned on jällegi vanast peast üsna kõbusad :D Kere tugevdamine on muidu hea mõte küll.

Postitatud: 02 Apr 2002 23:19
Postitas Siim
Taavi auto peale näiteks ja Bergi omale ka. :P

Postitatud: 03 Apr 2002 23:45
Postitas berg
hehhhee... pole siin naerda midagi, ühe esiklaasi pressis kildudeks, tuli jäärajal kuidagi ühelt poolt tihendi vahelt välja, ja kildudeks ta oligi! Aga kuidas seda teha et kuut ei kõiguks? turvapuur ainus võimalus vist??

Postitatud: 15 Apr 2002 19:46
Postitas Siim
Madalama vedrustuse koha pealt head lugemist. http://www.ladaclub.hu/muszaki/musz_eng_suspension.html

Huvitav kas meil siin Eestis ka sihukesi vedruseppe on ja palju nad nutsu tahavad saada?

Postitatud: 16 Apr 2002 09:26
Postitas Taavi
Taavi auto peale näiteks ja Bergi omale ka.
On see nüüd iroonia või kogunisti tunnustus ?:puzzled

Postitatud: 21 Apr 2002 22:33
Postitas Siim
NII - väga konstrutiivne küss. Mul probleem nimelt selles, et esimesed vedrud väga pikad ja sitaks jäigad - vaja on madalamaks saada (mina ei tea mis kuradi koperatiivi omad need vedrud on, aga poole aastaga pole üldse madalamaks vajunud ja koopa ja ratta vahe on kole suur). Jama on justament selles, et kui auto nõnda kõrgel on võivad alumised sarniirid katki minna ja ratas naksti koopasse joosta - tulemus on k o h u t a v (väikese kiiruse pealt tõmbab nt asvaldisse suure vao jne jne). KÜSIMUS: Kas vedrud, millel on ots ära lõigatud püsivad normaalselt oma pesas või on seal kuidagi rahutult. Jagage palun oma vedrulõikamiskogemusi.