Auto värvimine
Auto värvimine
-
kkirikuisa
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 125
- Liitunud: 12 Juul 2006 17:04
- Asukoht: Altja kõrts
- Autod: NONE
Siinjuures tekkisid mõned küsimused.
1.Kas akrüülvärvile pole lakki vaja?
2.Kui vana värv on mõnest kohast roosteta ja korralik, kas siis on vaja seda kruntida?
3. Kas lõppvärvi alla ei tohi jääda otseselt happekrunti?
4.Kas spray-krundiga lastud mõned väiksed kohad lõppvärvi all mullitama ei hakka?
[Muudetud: 4-6-2007 kirikuisa]
1.Kas akrüülvärvile pole lakki vaja?
2.Kui vana värv on mõnest kohast roosteta ja korralik, kas siis on vaja seda kruntida?
3. Kas lõppvärvi alla ei tohi jääda otseselt happekrunti?
4.Kas spray-krundiga lastud mõned väiksed kohad lõppvärvi all mullitama ei hakka?
[Muudetud: 4-6-2007 kirikuisa]
Elus on juhtunud ikka sedasamust...
vastused siis:
1. Akrüülvärvile ei panda lakki.
2. Ei ole vaja kruntida.
3. Kui kuskile nurga peale jääb happekrunti värvialla ei tohiks miskit hullu küll juhtuda.
4.Oleneb mille peale oled spray krunti lasknud.. kui korralikult spray krundi ära matistad ei tohiks ta üldjuhul halba teha.
1. Akrüülvärvile ei panda lakki.
2. Ei ole vaja kruntida.
3. Kui kuskile nurga peale jääb happekrunti värvialla ei tohiks miskit hullu küll juhtuda.
4.Oleneb mille peale oled spray krunti lasknud.. kui korralikult spray krundi ära matistad ei tohiks ta üldjuhul halba teha.
Töö tegi ahvist inimese, inimene ostis ?iguli
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Motipi spray krunt on küll paganama kange.
Värskelt (näit. eile) lastud krunt (motip) mullitas mul küll viimistlusvärvi (novol) peaaegu koheselt üles. Siis ikka nii, et haljas plekk, pahtel, spraykrunt ja viimistlusvärv. Juhtus see bussiga, kui oli tarvis nädala jooksul kiirelt kobrutavatest kohtadest lahti saada.
A kui esimest korda oma bussi tegin, siis peale aastast sama spray all seismist ei juhtunud täpselt samade komponentidega (motip ja novol) omavahel midagi halba.
[Muudetud: 5-6-2007 logman]
Värskelt (näit. eile) lastud krunt (motip) mullitas mul küll viimistlusvärvi (novol) peaaegu koheselt üles. Siis ikka nii, et haljas plekk, pahtel, spraykrunt ja viimistlusvärv. Juhtus see bussiga, kui oli tarvis nädala jooksul kiirelt kobrutavatest kohtadest lahti saada.
A kui esimest korda oma bussi tegin, siis peale aastast sama spray all seismist ei juhtunud täpselt samade komponentidega (motip ja novol) omavahel midagi halba.
[Muudetud: 5-6-2007 logman]
Algselt postitas: Margus
Selline küsimus tekkis, et kas roostesurm tuleb jätta krundi alla, või tuleb see ära puhastada sealt? Tegin koopaääred puhtaks, käisin roostesurmaga üle, aga ei tea, kas jätta see alla, või mitte.![]()
oleneb roostesurmast.. neid päris palju erinevaid sorte...
enamasti saab kõigile ikka krundi ka peale lasta..
alati ei tule teda krundi alla jätta, on ka teisi lahendeid
Töö tegi ahvist inimese, inimene ostis ?iguli
kui ta ilusti pinna peale ära kuivab ja ei määrdu, siis ma arvan et on temast kasu ka...arvan et roostealdiste kohtade peal on temast kasu küll kui krundi alla jätta..Algselt postitas: Margus
Roostesurm on mingi punases pudelis:rolleyes täpsemalt ei oska hetkel öelda, et siis pmst vahet pole, kas jätan või mitte.
Töö tegi ahvist inimese, inimene ostis ?iguli
Ei hakanud uut teemat tegema kuna usun et siin saab kenasti vastuse.
Nimelt,
1. kui jämedat liivapaberit soovitate auto lihvimiseks, esmalihvimiseks nagu, et see vana värv ja rooste normaalselt maha tuleks ja nii.
2. ja siis selline asi, et kas krunt kaitseb roostetamise eest, selles mõttes, et lihvin ära, krundin ja kas siis vesi imbub läbi krundi või mitte, või see oleneb krundist? Ja kas kasulik on jätta roostemuundi krundi alla? Kasutan mingit mis punases pudelis on:)
(vabandused lollide küsimuste eest:P)
Nimelt,
1. kui jämedat liivapaberit soovitate auto lihvimiseks, esmalihvimiseks nagu, et see vana värv ja rooste normaalselt maha tuleks ja nii.
2. ja siis selline asi, et kas krunt kaitseb roostetamise eest, selles mõttes, et lihvin ära, krundin ja kas siis vesi imbub läbi krundi või mitte, või see oleneb krundist? Ja kas kasulik on jätta roostemuundi krundi alla? Kasutan mingit mis punases pudelis on:)
(vabandused lollide küsimuste eest:P)
-
jjukii
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 368
- Liitunud: 05 Nov 2006 22:39
- Asukoht: viljandi
- Autod: 2101, 2107
no kui on haljas plekk siis lased roostekrunti peale. lihvid õrnalt uuesti matiks roostekrundi et pahtel peale jääks siis pahteldad roostekrundi peale ja kui pahteldamine ja lihvimine valmis siis katad ülearused asjad kinni ja krundid. kui krunt peal siis teed vesilihvi. kui vesilihv tehtud, teed silikonpesu, et eemaldada näpujäljed rasvased kohad jne. pärast silikonpeasu mitte katsuda detaili, mida tahad värvida. siis värv selga ja siis lakk. pärat kui vaja siis poleerid puru silikonaugud, lakijooksu või muud seesugused äpardused
no nii kaugele et värvimise juurde ma veel ei lähe, ma tahan teada seda, et kui ma olen näiteks krundi juba peale lasknud, siis kas auto võib seista väljas kui igakell võib vihma sadama hakata....ja ikkagi milliseid pabereid kasutada tuleksAlgselt postitas: jukii
no kui on haljas plekk siis lased roostekrunti peale. lihvid õrnalt uuesti matiks roostekrundi et pahtel peale jääks siis pahteldad roostekrundi peale ja kui pahteldamine ja lihvimine valmis siis katad ülearused asjad kinni ja krundid. kui krunt peal siis teed vesilihvi. kui vesilihv tehtud, teed silikonpesu, et eemaldada näpujäljed rasvased kohad jne. pärast silikonpeasu mitte katsuda detaili, mida tahad värvida. siis värv selga ja siis lakk. pärat kui vaja siis poleerid puru silikonaugud, lakijooksu või muud seesugused äpardused
-
kkirikuisa
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 125
- Liitunud: 12 Juul 2006 17:04
- Asukoht: Altja kõrts
- Autod: NONE
Täiesti arusaadav, et paljud seda värvitööd eriti ei tunne ja huvi tunnevad.
Kui kõik haljad kohad ka ära krunditud, siis korralikult kuivanud kruntvärviga ei juhtu seal õues vast midagi.
Algseks lihvimiseks hea 120 või 180. Siis edasi aina suuremad numbrid ja lõpplihvi(krundile mõeldud)teen P400 või P500. Pahtlit lihvi kuskil 120-240.
Kui kõik haljad kohad ka ära krunditud, siis korralikult kuivanud kruntvärviga ei juhtu seal õues vast midagi.
Algseks lihvimiseks hea 120 või 180. Siis edasi aina suuremad numbrid ja lõpplihvi(krundile mõeldud)teen P400 või P500. Pahtlit lihvi kuskil 120-240.
Elus on juhtunud ikka sedasamust...
Ok ülejäänud asjad on enamvähem selged, aga ühest asjast ma aru ei saa. Kuidas poleeritakse värvist välja jooksvad kohad. Mulle on öeldud et värv peab enne vähemalt 1 nädal kuivama, aga kuidas siis teenindused oma värvitööd teevad. Nad ju poleerivad auto enne üle, kui omanikuni jõuavad. Vaevalt see värvimine seal nädala võtab. 

- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Jooksvad "kuused" saab ära kaotada liivapaberiga alates nr. 1000 ja ülespoole. Viimaseks jääb vahatamine.
Enda väheste kogemuste põhjal võin öelda, et minu tehtud "kuused" ei kannata ennem lihvimist, kui paari kuu pärast - nätsked ja paksud on nad
ja tekitatud sellistesse kohtadesse, mis väga silma ei riiva ning seetõttu jäänudki laiskuse tõttu lihvimata.
Teeninduses värvitud auto kohta kogemused puuduvad.
Enda väheste kogemuste põhjal võin öelda, et minu tehtud "kuused" ei kannata ennem lihvimist, kui paari kuu pärast - nätsked ja paksud on nad

Teeninduses värvitud auto kohta kogemused puuduvad.
-
tTegija
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 187
- Liitunud: 05 Okt 2004 22:52
- Asukoht: Viljandi
- Autod: Suzuki Baleno 1.3
- Kontakt:
Teenindustes vaevalt neid jooksukaid nii tihti tuleb. Nendes kohtades tasemel värvikambrid tavaliselt ja värvida hea ning värv kuivab kiiresti. Jooksukaid võid lihvida 2K värve ja lakke kasutades 12h pärast kindlasti juba oleneb kui soojas ruumis kuivada saab värv/lakk.
P 1000 natuke liiga suure teraga... p1500 juba parem. Lihvitakse suuremad jooksukad p1500-p2000-p2500-(p3000 trizact) kasutades(see selline täpne töö ettevaatust et läbi laki/värvi ei lihvi!
P 1000 natuke liiga suure teraga... p1500 juba parem. Lihvitakse suuremad jooksukad p1500-p2000-p2500-(p3000 trizact) kasutades(see selline täpne töö ettevaatust et läbi laki/värvi ei lihvi!
