Auto värvimine

Auto värvimine

Välimusega ja salongiga seonduvad teemad
Vasta
k
kirikuisa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 125
Liitunud: 12 Juul 2006 17:04
Asukoht: Altja kõrts
Autod: NONE

Postitus Postitas kirikuisa »

Siinjuures tekkisid mõned küsimused.
1.Kas akrüülvärvile pole lakki vaja?
2.Kui vana värv on mõnest kohast roosteta ja korralik, kas siis on vaja seda kruntida?
3. Kas lõppvärvi alla ei tohi jääda otseselt happekrunti?
4.Kas spray-krundiga lastud mõned väiksed kohad lõppvärvi all mullitama ei hakka?

[Muudetud: 4-6-2007 kirikuisa]
Elus on juhtunud ikka sedasamust...
k
Kiwa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 174
Liitunud: 06 Jaan 2004 17:35
Asukoht: Valga
Autod: e36 coupe

Postitus Postitas Kiwa »

vastused siis:

1. Akrüülvärvile ei panda lakki.
2. Ei ole vaja kruntida.
3. Kui kuskile nurga peale jääb happekrunti värvialla ei tohiks miskit hullu küll juhtuda.
4.Oleneb mille peale oled spray krunti lasknud.. kui korralikult spray krundi ära matistad ei tohiks ta üldjuhul halba teha.
Töö tegi ahvist inimese, inimene ostis ?iguli
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Motipi spray krunt on küll paganama kange.
Värskelt (näit. eile) lastud krunt (motip) mullitas mul küll viimistlusvärvi (novol) peaaegu koheselt üles. Siis ikka nii, et haljas plekk, pahtel, spraykrunt ja viimistlusvärv. Juhtus see bussiga, kui oli tarvis nädala jooksul kiirelt kobrutavatest kohtadest lahti saada.
A kui esimest korda oma bussi tegin, siis peale aastast sama spray all seismist ei juhtunud täpselt samade komponentidega (motip ja novol) omavahel midagi halba.

[Muudetud: 5-6-2007 logman]
m
Margus
Foorumi kasutaja
Postitusi: 4
Liitunud: 23 Nov 2006 17:36
Asukoht: Tallinn
Autod: 21013

Postitus Postitas Margus »

Selline küsimus tekkis, et kas roostesurm tuleb jätta krundi alla, või tuleb see ära puhastada sealt? Tegin koopaääred puhtaks, käisin roostesurmaga üle, aga ei tea, kas jätta see alla, või mitte.:puzzled
k
Kiwa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 174
Liitunud: 06 Jaan 2004 17:35
Asukoht: Valga
Autod: e36 coupe

Postitus Postitas Kiwa »

Algselt postitas: Margus
Selline küsimus tekkis, et kas roostesurm tuleb jätta krundi alla, või tuleb see ära puhastada sealt? Tegin koopaääred puhtaks, käisin roostesurmaga üle, aga ei tea, kas jätta see alla, või mitte.:puzzled

oleneb roostesurmast.. neid päris palju erinevaid sorte...
enamasti saab kõigile ikka krundi ka peale lasta..
alati ei tule teda krundi alla jätta, on ka teisi lahendeid
Töö tegi ahvist inimese, inimene ostis ?iguli
m
Margus
Foorumi kasutaja
Postitusi: 4
Liitunud: 23 Nov 2006 17:36
Asukoht: Tallinn
Autod: 21013

Postitus Postitas Margus »

Roostesurm on mingi punases pudelis:rolleyes täpsemalt ei oska hetkel öelda, et siis pmst vahet pole, kas jätan või mitte.
k
Kiwa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 174
Liitunud: 06 Jaan 2004 17:35
Asukoht: Valga
Autod: e36 coupe

Postitus Postitas Kiwa »

Algselt postitas: Margus
Roostesurm on mingi punases pudelis:rolleyes täpsemalt ei oska hetkel öelda, et siis pmst vahet pole, kas jätan või mitte.
kui ta ilusti pinna peale ära kuivab ja ei määrdu, siis ma arvan et on temast kasu ka...arvan et roostealdiste kohtade peal on temast kasu küll kui krundi alla jätta..
Töö tegi ahvist inimese, inimene ostis ?iguli
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

Ei hakanud uut teemat tegema kuna usun et siin saab kenasti vastuse.
Nimelt,
1. kui jämedat liivapaberit soovitate auto lihvimiseks, esmalihvimiseks nagu, et see vana värv ja rooste normaalselt maha tuleks ja nii.
2. ja siis selline asi, et kas krunt kaitseb roostetamise eest, selles mõttes, et lihvin ära, krundin ja kas siis vesi imbub läbi krundi või mitte, või see oleneb krundist? Ja kas kasulik on jätta roostemuundi krundi alla? Kasutan mingit mis punases pudelis on:)

(vabandused lollide küsimuste eest:P)
j
jukii
Foorumi kasutaja
Postitusi: 368
Liitunud: 05 Nov 2006 22:39
Asukoht: viljandi
Autod: 2101, 2107

Postitus Postitas jukii »

no kui on haljas plekk siis lased roostekrunti peale. lihvid õrnalt uuesti matiks roostekrundi et pahtel peale jääks siis pahteldad roostekrundi peale ja kui pahteldamine ja lihvimine valmis siis katad ülearused asjad kinni ja krundid. kui krunt peal siis teed vesilihvi. kui vesilihv tehtud, teed silikonpesu, et eemaldada näpujäljed rasvased kohad jne. pärast silikonpeasu mitte katsuda detaili, mida tahad värvida. siis värv selga ja siis lakk. pärat kui vaja siis poleerid puru silikonaugud, lakijooksu või muud seesugused äpardused
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Tere ,kas keegi on sellist roostesurma kasutand?Kas seda tasub jätta krundi alla?Mul tuli nagu parast roostekiht peale:puzzled
Pilt roostesurmast:Pilt
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

Algselt postitas: jukii
no kui on haljas plekk siis lased roostekrunti peale. lihvid õrnalt uuesti matiks roostekrundi et pahtel peale jääks siis pahteldad roostekrundi peale ja kui pahteldamine ja lihvimine valmis siis katad ülearused asjad kinni ja krundid. kui krunt peal siis teed vesilihvi. kui vesilihv tehtud, teed silikonpesu, et eemaldada näpujäljed rasvased kohad jne. pärast silikonpeasu mitte katsuda detaili, mida tahad värvida. siis värv selga ja siis lakk. pärat kui vaja siis poleerid puru silikonaugud, lakijooksu või muud seesugused äpardused
no nii kaugele et värvimise juurde ma veel ei lähe, ma tahan teada seda, et kui ma olen näiteks krundi juba peale lasknud, siis kas auto võib seista väljas kui igakell võib vihma sadama hakata....ja ikkagi milliseid pabereid kasutada tuleks
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

mees metsast?
kasuta otsingut ...:)
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
k
kirikuisa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 125
Liitunud: 12 Juul 2006 17:04
Asukoht: Altja kõrts
Autod: NONE

Postitus Postitas kirikuisa »

Täiesti arusaadav, et paljud seda värvitööd eriti ei tunne ja huvi tunnevad.
Kui kõik haljad kohad ka ära krunditud, siis korralikult kuivanud kruntvärviga ei juhtu seal õues vast midagi.
Algseks lihvimiseks hea 120 või 180. Siis edasi aina suuremad numbrid ja lõpplihvi(krundile mõeldud)teen P400 või P500. Pahtlit lihvi kuskil 120-240.
Elus on juhtunud ikka sedasamust...
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

olks....tänud sulle kirikuisa:cool:kvaliteetset värvitööd ma tõesti ei tunne,aerosooliga sodida oskab ju igaüks:P
k
kirikuisa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 125
Liitunud: 12 Juul 2006 17:04
Asukoht: Altja kõrts
Autod: NONE

Postitus Postitas kirikuisa »

Kas suuremal pinnal olevaid ebaühtlusi annab ka poleerijaga lihvida, millel võimalikult peenike "padi" otsa pandud? Kas pärast lihvimist lakk-polituuriga seda pinda üle käies ka läige alles jääb?

[Muudetud: 22-10-2007 kirikuisa]

[Muudetud: 22-10-2007 kirikuisa]
Elus on juhtunud ikka sedasamust...
Kasutaja avatar
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 734
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht: Rapla, Alu
Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a

Postitus Postitas siim789 »

Millal lastakse värvile lakk peale? Kas vahetult peale viimase kihi pealelaskmist, n.ö tolmukuivaks saades või peab värv olema täielikult kuivanud (ehk siis u 24h hiljem)
t
Tegija
Foorumi kasutaja
Postitusi: 187
Liitunud: 05 Okt 2004 22:52
Asukoht: Viljandi
Autod: Suzuki Baleno 1.3
Kontakt:

Postitus Postitas Tegija »

Vahetult peale viimast kihti 10-15min jooksul.
f
france2
Postitusi: 543
Liitunud: 17 Nov 2006 21:18
Asukoht: Märjamaa
Autod: Lada Vfts

Postitus Postitas france2 »

Ok ülejäänud asjad on enamvähem selged, aga ühest asjast ma aru ei saa. Kuidas poleeritakse värvist välja jooksvad kohad. Mulle on öeldud et värv peab enne vähemalt 1 nädal kuivama, aga kuidas siis teenindused oma värvitööd teevad. Nad ju poleerivad auto enne üle, kui omanikuni jõuavad. Vaevalt see värvimine seal nädala võtab. :o
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Jooksvad "kuused" saab ära kaotada liivapaberiga alates nr. 1000 ja ülespoole. Viimaseks jääb vahatamine.
Enda väheste kogemuste põhjal võin öelda, et minu tehtud "kuused" ei kannata ennem lihvimist, kui paari kuu pärast - nätsked ja paksud on nad :D ja tekitatud sellistesse kohtadesse, mis väga silma ei riiva ning seetõttu jäänudki laiskuse tõttu lihvimata.
Teeninduses värvitud auto kohta kogemused puuduvad.
t
Tegija
Foorumi kasutaja
Postitusi: 187
Liitunud: 05 Okt 2004 22:52
Asukoht: Viljandi
Autod: Suzuki Baleno 1.3
Kontakt:

Postitus Postitas Tegija »

Teenindustes vaevalt neid jooksukaid nii tihti tuleb. Nendes kohtades tasemel värvikambrid tavaliselt ja värvida hea ning värv kuivab kiiresti. Jooksukaid võid lihvida 2K värve ja lakke kasutades 12h pärast kindlasti juba oleneb kui soojas ruumis kuivada saab värv/lakk.
P 1000 natuke liiga suure teraga... p1500 juba parem. Lihvitakse suuremad jooksukad p1500-p2000-p2500-(p3000 trizact) kasutades(see selline täpne töö ettevaatust et läbi laki/värvi ei lihvi! :D
Vasta