Mida te jaurate siin ,et kellel mis istmed on. Saab panna 99% istmetest, kõigil vaja teha natukene tööd (kui käed ei ole pe**sest välja kasvanud, ja on olemas keevitus ja muud metalli töö tegemise riistad) ja saabki tehtu
Mul olid kunagi sigullil mingid mersu istmed kus olid katted peal. Ükski ülevaatuse vana ei viitsinud hakata uurima mis paganama istmed seal sees on. Milleks teha oma elu keeruliseks ja asju ajada läbi ARK? Kui istmed on korralikult paigaldatud ei teki ülevaatusel mingeid probleeme.
Algselt postitas: iisak
AGA kuidas ARK asju ajada? Peab tegema mingi eskiisi ja pildimaterjali või valmis ehitama ja siis ette näitama? Ei viitsi tühja ka rapsida selle "toreda" asutusega. Mis see ümberehitusluba jmd maksma läheb? Või ehk on tõesti mõtekam asi vaikselt ära teha, nii et keegi ei tea? ÜV probleeme ei tekiks.
Kuula ja otsi parem norm koht kuhu ülevaatusele minna. Peale saab ju tõmmata karvased katted, mis istme peal veits lohmakad jäävad ja ei teki vast küsimustki, mille istmed sees on. Kas ülevaataja üldse tuleb selle peale, et toppida oma nina istmetesse? Põhiline, et istmed maa küljes kinni kõvasti on ja ei loksu. Mul on Volvo istmed sees, neid pannes ei tulnud pähegi, et peaks kusagile küsima minema, kas neid võib panna või mitte. Ülevaatusel pole samuti midagi nende kohta päritud.
kriss-sten kirjutas:Küsimus selline,kas Opel astra GSi istmed sobiksid ladasse 1:1-le?
Ei sobi!
kõik kinnitused tuleb ümber ehitada, kui pole soovi pea vastu lage istuda, siis LADA kronsad tuleb põranda küljest lahti lõigata ja ise uued kompunnida.