hädas tagaklaasisoojendusega

hädas tagaklaasisoojendusega

Välimusega ja salongiga seonduvad teemad
Kasutaja avatar
IceStorm
Foorumi kasutaja
Postitusi: 254
Liitunud: 20 Nov 2004 21:03
Asukoht: Saaremaa
Autod: 2103 '74, 21063 '89, 21044 '96, VIS 23461-12 '02 & VIS 23464-10 '04

Postitus Postitas IceStorm »

Algselt postitas: reiner
Parem oleks klaas kuidagi uduseks saada ja siis juhtmed aku külge?
Täpselt nii.
Suvel sai klaasi kergesti uduseks, kui see rohu peale panna. Ehk saab praeguselgi aastaajal niimoodi...
Iga ilmaga aktsioonis!
m
m-rally
Foorumi kasutaja
Postitusi: 107
Liitunud: 02 Dets 2005 13:13
Asukoht: Vääna-Jõesuu
Autod: vaz 2106, AZLK 2140, Bmw318

Postitus Postitas m-rally »

kas mitte testriga takistust ei saa mõõta? see kütteniit peaks ju olema takisti või ma eksin?
Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 799
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2107

Postitus Postitas atzkarik »

Algselt postitas: m-rally
kas mitte testriga takistust ei saa mõõta? see kütteniit peaks ju olema takisti või ma eksin?
nii ongi kõige lihtsam! Aga algul tuleks välja urida palju on tagaklaasi soenduse võimsus, siis sellest saab välja arvutada takistuse.
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2368
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Olete kindlad, et testriga saab mõõta või olete ise mõõtnud?
Otstest on ju kõik niidid omavahel ühenduses ja et õiget tulemust saada peaks kõik niidid üksteisest lahti ühendama, aga see pole variant.
Lower your standards and you'll never be disappointed!
Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 799
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2107

Postitus Postitas atzkarik »

Saab küll mõõta testriga kui sa tead tema võimsust selleks on üks valem
U2/P=R (pinge ruudus jagatud võimsusega võrdub takistus)
R-takistus (ohmides)
U-pinge (voltides)
P-võimsus (wattides)
Sellest valemist saad teada kui suur peaks olema tegelik takistus töötaval soendusel. Kui see ei klapi siis ei tööta aga eks ta ikka üks arvutuslik on eks kindlam on ikka proovida tööle panna :P

aga nii ka võib ja saab ju küll:)
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 799
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2107

Postitus Postitas atzkarik »

Sai natuge mõeldud ja valemitega saab ka seda leida et mitu töötavad (kui kõik on sama takistusega:D )
selleks on niuke valem R=R1/n sellest valemist saab teha sellise valemi R1=R*n
R-eelmiselt valemist leitud takistus
R1,R2,R3..jne- ühe niidi takistus(1,2,3 iga niit eraldi takistus)
n-niitide arv

siis selline valem

1/R=1/R1+1/R2..+1/rn. taantamise teel 1/Rm=terveid niite/R1=R1/klaasilt mõõdetud niitide takistus=trveid niite

keeruline aga füüsikaliselt peaks olema õige;) aga ma ei tea proovi ikka kuidagi praktiliselt tööle saada:bouncing

tegelt peaks olema 9 klassi füüsika:rolleyes

[Muudetud: 15-1-2008 atzkarik]
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

kogutakistuse võib keegi poes tutikal klaasil ära mõõta - siis jagame saadud numbri niitide arvuga ja saamegi ühe niidi näivtakistuse ligilähedaselt.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Vasta