salong vaiksemaks!
salong vaiksemaks!
-
ttann
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 251
- Liitunud: 18 Mär 2009 09:52
- Asukoht: viljandimaa/jõgevamaa
- Autod: vaz 21063 91a.(müüdud), golf 3 97 a., vaz 2107 92a.
salong vaiksemaks!
küsimus elline, et mis moodi saab siksil salongi vaiksemaks peale uute tihendite ja müramatide panemist? st mis mooduseid veel oleks võimalikud?
mats maalt:D
-
mmaalo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 195
- Liitunud: 01 Aug 2008 22:39
- Asukoht: Tartu / Särevere
- Autod: mälestus BA3 21063
- Kontakt:
oleneb ka paljugi matist.
viltmatt võib niiskusega päris raskeks ikka minna.
kes on pannud tõrvamatti, need kurdavad kuumaga rämedat haisu
spetsiaalne müramatt on kõige parem ja ei kasvata väga kaalu kah. mõned lisakilod. Kui muidugi terve auto üle käid, siis võib arvestada jah ühe väikese inimesega pardal.
viltmatt võib niiskusega päris raskeks ikka minna.

kes on pannud tõrvamatti, need kurdavad kuumaga rämedat haisu

spetsiaalne müramatt on kõige parem ja ei kasvata väga kaalu kah. mõned lisakilod. Kui muidugi terve auto üle käid, siis võib arvestada jah ühe väikese inimesega pardal.
Lujaa laatua Lada 

- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Soovitada võib palju, aga...
Tagaveolise Lada kere ehitus ei võimaldagi teda teha väga vaikseks. Võib panna igatsugu müramatte, 5 käimari, Fiati mootori... mis mootori, ilma mootorita liikudeski müra suur. Põhiline müra tuleb läbi kere konstruktsioonide - Veeremise müra.
Ma panin oma massinale müramatte (pole küll kuuma ilmaga haisu tundnud) ja tegin igast muud jama. Hetkel on nagu kõige suurem müra läbi tagaluugi tulev sumbuti heli (sumbuti on originaal ja korras).
Nüüd loobusin. Kui ma kõrvaldaks selle heli ära, siis tuleks esile kohe mingi uus, jne. jne.
Ega siis nalja pärast pole parematel masinatel sillad vaheraamidel ja topelt mürapuksidega. Kui Ladal on kere ümber ehitatud, siis võib teiste asjadega tegelema hakata.
Tagaveolise Lada kere ehitus ei võimaldagi teda teha väga vaikseks. Võib panna igatsugu müramatte, 5 käimari, Fiati mootori... mis mootori, ilma mootorita liikudeski müra suur. Põhiline müra tuleb läbi kere konstruktsioonide - Veeremise müra.
Ma panin oma massinale müramatte (pole küll kuuma ilmaga haisu tundnud) ja tegin igast muud jama. Hetkel on nagu kõige suurem müra läbi tagaluugi tulev sumbuti heli (sumbuti on originaal ja korras).
Nüüd loobusin. Kui ma kõrvaldaks selle heli ära, siis tuleks esile kohe mingi uus, jne. jne.
Ega siis nalja pärast pole parematel masinatel sillad vaheraamidel ja topelt mürapuksidega. Kui Ladal on kere ümber ehitatud, siis võib teiste asjadega tegelema hakata.

C
- IceStorm
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 254
- Liitunud: 20 Nov 2004 21:03
- Asukoht: Saaremaa
- Autod: 2103 '74, 21063 '89, 21044 '96, VIS 23461-12 '02 & VIS 23464-10 '04
Tuulevihinat on vähem kuulda, kui kleepida uste ülemisse serva lisatihendid. Seda kogu klaasi ulatuses.
Tuuleklaasi kojamehed vilisevad tuule käes vähem, kui kapotile kinnitada tuuletamm ehk bugflector.
Kui pigimattide ja iseliimuva vahtplastiga kogu masin üle käia, siis on müra vähenemine salongis märgatav. Logarite olemasolul katta ka logarid kere poolt pigimattide ja vahtplastiga.
Tuuleklaasi kojamehed vilisevad tuule käes vähem, kui kapotile kinnitada tuuletamm ehk bugflector.
Kui pigimattide ja iseliimuva vahtplastiga kogu masin üle käia, siis on müra vähenemine salongis märgatav. Logarite olemasolul katta ka logarid kere poolt pigimattide ja vahtplastiga.
Iga ilmaga aktsioonis!