2106 soojenduse paar küsimust

2106 soojenduse paar küsimust

Välimusega ja salongiga seonduvad teemad
Vasta
t
tempo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 17
Liitunud: 25 Sept 2008 19:32
Asukoht: Rakvere
Autod: 2106

2106 soojenduse paar küsimust

Postitus Postitas tempo »

Tere.

Avastasin, et soenduskraan natukene tilgub ja peaks ta ära vahetama. Armatuuri kiskusin ära koos konsooliga. Aga selline küsimus tekkis, et kas õuest võetakse õhku sealt kojameeste alt, plekist "muhu" alt? Seal, mingit venti vahepeal ei ole? Otse sealt sisse, radikast läbi ja alla suurde ventikasse?

Kui ma nüüd kraani vahetama hakkan, siis kust ma tosooli pean välja laskma?

Kas kraane on erinevaid sorte? Millise ostma peaks? :puzzled Ja mitu/milliseid tihendeid pean ostma?

Tänud

[Muudetud: 30-10-2008 tempo]

[Muudetud: 30-10-2008 tempo]
Kasutaja avatar
kapa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 333
Liitunud: 05 Nov 2006 12:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2105

Postitus Postitas kapa »

Räägitud toda teemat küll. Kasuta otsingut...

Aga võin ju jutustada ka: Õhk tuleb sealt "muhu alt". Ees on üks luuk, siis on radikas ja siis ventilaator. Kui kraani hakkad vahetama ja tosool ka vana on, siis lase mootori ja radika punnist kõik välja ja hiljem pane uus. Kui tosool on vähe sees olnud, siis kaku lahti vaid soojendusradikasse minevad lõdvikud (kaks toru kõrval istuja pool kapoti all, lähevad salongi). Et see mugavam oleks, kisu õhufilter maha. Nii läheb vähem tosooli kaotsi. Ole ettevaatlik, sealt hakkab tosool jooksma otse starterile, kui kaitseplekki vahel pole.!

Kraani võid originaalse panna, aga tasuvam oleks keraamiline panna: käib kergemalt ja ei pidavat nii ruttu läbi laskma hakkama. Küsidki poest keraamilist, kui hakkab tavalist määrima pähe, siis lähed teise poodi. Tihendeid võtad kaks kraanile, ja ühe soojendusradiaatori ja sellele kinnitava toru vahele. Teed kohe radika puhastuse ja läbipesu ka ära. Lõdviku klambrid tasub ka uued panna, tulevikus endal lihtsam.

Jõudu tööle!


EDIT: Laiskus on ikka jube asi: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=10526

The Second EDIT: Pilte keramiilisest näed ka siit teemast.


[Muudetud: 30-10-2008 kapa]

[Muudetud: 30-10-2008 kapa]
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

aga nüüd tekkis minul küsimus, et missugune see keraamiline välja näeb üldse?
r
Raxo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 851
Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
Asukoht: Rakvere
Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
Kontakt:

Postitus Postitas Raxo »

t
tempo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 17
Liitunud: 25 Sept 2008 19:32
Asukoht: Rakvere
Autod: 2106

Postitus Postitas tempo »

Mitu liitrit 06 jahutusvedelikku tahab?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

kogu jahutussüsteem on veidi alla 10L
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
t
tempo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 17
Liitunud: 25 Sept 2008 19:32
Asukoht: Rakvere
Autod: 2106

Postitus Postitas tempo »

Noh jah, panin uue keraamilise kraani, tihendid ja natuke hermeetikut. Kaks liitekohta lekivad ja kraan ise ka :sein. Tsekki muidugi ei viitsinud võtta, aga teen uue katsetuse homme ainult hermetsiga. Need tihendid kole paksud ja ebaühtlased, pressib veel osaliselt välja... :puzzled Aga mis ebaõnn see on, et kraan ise ka vaikselt mutri juures tilgub, ega seda vist sealt kuidagi ise tihendada ei õnnestu?

[Muudetud: 31-10-2008 tempo]
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

äkki lekib mujalt ja vajub sinna mutri juurde :)
kuidas tihendid paksud on aru ma ei saa - tavalised õhukesed papist tihendid..
kas sa liiga kõvasti kinni ei keeranud - need alumiinium liitepinnad seal deformeeruvad väga lihtsalt - pärast ei jäägi pidama...

samas alati on võimalus, et sattusid praak kraani otsa...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
t
tempo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 17
Liitunud: 25 Sept 2008 19:32
Asukoht: Rakvere
Autod: 2106

Postitus Postitas tempo »

No tore, ebaõnn jätkub, tegin sama mida üks kasutaja eelnevalt tegi, üritasin alumist mutrit keerata ja kohe pooleks ta tuligi :yllatunud. Tihendid ikka kummist ja üsna paksud. Kõvasti jaa, see ka variant..
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Ma usun ,et tihendid on head ,aga pingutatakse üle:puzzled
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
Vasta