Räägitud toda teemat küll. Kasuta otsingut...
Aga võin ju jutustada ka: Õhk tuleb sealt "muhu alt". Ees on üks luuk, siis on radikas ja siis ventilaator. Kui kraani hakkad vahetama ja tosool ka vana on, siis lase mootori ja radika punnist kõik välja ja hiljem pane uus. Kui tosool on vähe sees olnud, siis kaku lahti vaid soojendusradikasse minevad lõdvikud (kaks toru kõrval istuja pool kapoti all, lähevad salongi). Et see mugavam oleks, kisu õhufilter maha. Nii läheb vähem tosooli kaotsi. Ole ettevaatlik, sealt hakkab tosool jooksma otse starterile, kui kaitseplekki vahel pole.!
Kraani võid originaalse panna, aga tasuvam oleks keraamiline panna: käib kergemalt ja ei pidavat nii ruttu läbi laskma hakkama. Küsidki poest keraamilist, kui hakkab tavalist määrima pähe, siis lähed teise poodi. Tihendeid võtad kaks kraanile, ja ühe soojendusradiaatori ja sellele kinnitava toru vahele. Teed kohe radika puhastuse ja läbipesu ka ära. Lõdviku klambrid tasub ka uued panna, tulevikus endal lihtsam.
Jõudu tööle!
EDIT: Laiskus on ikka jube asi:
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=10526
The Second EDIT: Pilte keramiilisest näed ka siit teemast.
[Muudetud: 30-10-2008 kapa]
[Muudetud: 30-10-2008 kapa]
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...