Mastiksi eemaldamine põhjast viisakal moel?

Mastiksi eemaldamine põhjast viisakal moel?

Välimusega ja salongiga seonduvad teemad
Vasta
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Mastiksi eemaldamine põhjast viisakal moel?

Postitus Postitas corrado »

Niisis, vaja teisel sigullil põhjast mastiksit eemaldada, üheltpoolt tagaistuja jalge juurest sai ära kakutud see pika punnimise peale, kruvikaga toksisin jne.
Aga on ehk mingi inimlikum moodus ka seda ära saada sealt nii et põhi ka terveks jääks?
Suht kole on autot koguaeg kruvikaga taguda:P
Ise mõtlesin et äkki mingi pahtlilabidaga vahele ajada ja siis välja kangutada, aga samas kui ikka kõvasti põhja küljes kinni(ja kohati ikka on) siis ta nii naljalt sinna ei lähe, kruvikagagi probleeme:kuri
Kuidas siinsed suuremad ehitajad sellega hakkama on saanud?
v
Varblane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 217
Liitunud: 12 Nov 2007 23:06
Asukoht: Tallinn,Nõmme
Autod: 2103

Postitus Postitas Varblane »

Leeklamp,pahtlilabidad ja survepesur abiks.NB vaata,et midagi õhku ei lase!
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

aga ma mõtlen et kas soojendades ta mitte veel kõvemini sinna põhja külge kinni ei võta? Sulab ju ja siis hästi lollakalt kleepuv :D
Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

Postitus Postitas ToM »

Pahtlilabidat hoiad ühe käega ja teise käega lööd vasaraga labida pihta:cool:
m'kay
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

peale või otsa vastu käepidet? :D
Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1926
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

Postitus Postitas viaccess »

Peksad vasaraga kohe mastiksi pihta, plekk vibreerib ja natuke deformeerub ja pigi tuleb plõks plõks lahti. Kõige parem seda teha külmade ilmadega :)
Jupid Venemaalt!
c
carl93
Foorumi kasutaja
Postitusi: 487
Liitunud: 10 Jaan 2007 21:23
Asukoht: loo alevik
Autod: vaz 2103

Postitus Postitas carl93 »

Samas ka võimalus relakas ja sinna otsa traatketta taoline asjandus.mina lasin omal seest kõik puhtaks ;)
carl-steven berg
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

ma ise mõtlesin ka seda traatketta värki, aga ma kardan et kus see mastiks vähe pehmem on,seal tõmbab ketta nii täis et õudne kohe:P
eks ma uurin erinevaid mooduseid siis, tõenäoliselt läheb haamer ja pahtlilabidas käiku, vb ehk ka relakaga tavalise kettaga maha lasta see
Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 799
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2107

Postitus Postitas atzkarik »

ma olen seda tööd kahel autol teinud! Minu tehnoloogja on niuke et soojapuhur (föön tööstuslik) ning siseviimistluseks kasutatav pahtli labidas (puu peaga ja paksust plekist).
Töö lihtne ajad algul puhuriga soojaks ning siis lükkad pahtlilabidaga maha. Aega lääb kogu autole mingi kaks-kolm tundi.
Olen proovinud rellakaga, traathari rullib ainult pigi ühest kohast teise. Koputades tulevad ainult need kohad ära mis on alt lahti,ning see mis alt lahti saad väga edukalt ka pahtli labidaga lahti lükata. Ning autol ei tekki mõlke põhja.:)

Aga jõudu ega see üks nokkimis ja närvi nõudev töö on!!
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

Postitus Postitas ToM »

Algselt postitas: corrado
peale või otsa vastu käepidet? :D
Käepideme vastu ikka:D Põhja alt pole veel võtnud, küll aga seest võtsin originaal mastiksi välja.
Algselt postitas: viaccess Kõige parem seda teha külmade ilmadega :)
Just just, see pahtlilabida meetod töötab ka külmaga paremini, mastiks läheb siis kõvaks ja murdub üsna lihtsalt küljest ära

Ma ei tea täpselt kas ja kuipalju see põhjaalune mastiks erineb sellest, mis põrandal on (eeldan et originaal värk on suht sarnane).
Minu masina põrand siis alguses:

Pilt

ja pärast natukest pahtlilabidaga toksimist ja lahustiga pesemist:

Pilt

Seda tööd tegin ka siis talvel, suvel nokkisin huvipärast tagant natuke, tuli teine ikka palju vaevalisemalt ära. Talvel ikka korra lõid ja mastiks lendas kahte lehte:D Põhja alt küll vast nii mõnus teha pole...:puzzled
m'kay
Vasta