Mastiksi eemaldamine põhjast viisakal moel?
Mastiksi eemaldamine põhjast viisakal moel?
Mastiksi eemaldamine põhjast viisakal moel?
Niisis, vaja teisel sigullil põhjast mastiksit eemaldada, üheltpoolt tagaistuja jalge juurest sai ära kakutud see pika punnimise peale, kruvikaga toksisin jne.
Aga on ehk mingi inimlikum moodus ka seda ära saada sealt nii et põhi ka terveks jääks?
Suht kole on autot koguaeg kruvikaga taguda:P
Ise mõtlesin et äkki mingi pahtlilabidaga vahele ajada ja siis välja kangutada, aga samas kui ikka kõvasti põhja küljes kinni(ja kohati ikka on) siis ta nii naljalt sinna ei lähe, kruvikagagi probleeme:kuri
Kuidas siinsed suuremad ehitajad sellega hakkama on saanud?
Aga on ehk mingi inimlikum moodus ka seda ära saada sealt nii et põhi ka terveks jääks?
Suht kole on autot koguaeg kruvikaga taguda:P
Ise mõtlesin et äkki mingi pahtlilabidaga vahele ajada ja siis välja kangutada, aga samas kui ikka kõvasti põhja küljes kinni(ja kohati ikka on) siis ta nii naljalt sinna ei lähe, kruvikagagi probleeme:kuri
Kuidas siinsed suuremad ehitajad sellega hakkama on saanud?
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 799
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
ma olen seda tööd kahel autol teinud! Minu tehnoloogja on niuke et soojapuhur (föön tööstuslik) ning siseviimistluseks kasutatav pahtli labidas (puu peaga ja paksust plekist).
Töö lihtne ajad algul puhuriga soojaks ning siis lükkad pahtlilabidaga maha. Aega lääb kogu autole mingi kaks-kolm tundi.
Olen proovinud rellakaga, traathari rullib ainult pigi ühest kohast teise. Koputades tulevad ainult need kohad ära mis on alt lahti,ning see mis alt lahti saad väga edukalt ka pahtli labidaga lahti lükata. Ning autol ei tekki mõlke põhja.
Aga jõudu ega see üks nokkimis ja närvi nõudev töö on!!
Töö lihtne ajad algul puhuriga soojaks ning siis lükkad pahtlilabidaga maha. Aega lääb kogu autole mingi kaks-kolm tundi.
Olen proovinud rellakaga, traathari rullib ainult pigi ühest kohast teise. Koputades tulevad ainult need kohad ära mis on alt lahti,ning see mis alt lahti saad väga edukalt ka pahtli labidaga lahti lükata. Ning autol ei tekki mõlke põhja.

Aga jõudu ega see üks nokkimis ja närvi nõudev töö on!!
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
- ToM
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Autod: 2107, 2101
Käepideme vastu ikka:D Põhja alt pole veel võtnud, küll aga seest võtsin originaal mastiksi välja.Algselt postitas: corrado
peale või otsa vastu käepidet?![]()
Just just, see pahtlilabida meetod töötab ka külmaga paremini, mastiks läheb siis kõvaks ja murdub üsna lihtsalt küljest äraAlgselt postitas: viaccess Kõige parem seda teha külmade ilmadega![]()
Ma ei tea täpselt kas ja kuipalju see põhjaalune mastiks erineb sellest, mis põrandal on (eeldan et originaal värk on suht sarnane).
Minu masina põrand siis alguses:

ja pärast natukest pahtlilabidaga toksimist ja lahustiga pesemist:

Seda tööd tegin ka siis talvel, suvel nokkisin huvipärast tagant natuke, tuli teine ikka palju vaevalisemalt ära. Talvel ikka korra lõid ja mastiks lendas kahte lehte:D Põhja alt küll vast nii mõnus teha pole...

m'kay