Odav kompressor värvimiseks.
Odav kompressor värvimiseks.
-
ffheisis
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 237
- Liitunud: 10 Sept 2007 23:25
- Asukoht: Tallinn-Haapsalu
- Autod: lada 2101.Bmw 740.Moskvich Pika kastiga.
Odav kompressor värvimiseks.
kas on voimalik autot selle pisikese 1800kroonis kompressoriga värvida?ega se jumpsima eihakka , mingi 10l paagiga v mis ta on ?
[Muudetud: 7-4-2008 logman]
[Muudetud: 7-4-2008 logman]
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
200L vaadile ei julgeks mina küll 8atti sisse lasta (minu kompressoril oli väljalülitus isegi 10ati peal).Algselt postitas: Ardi Soovik
Teed lisapaagi(d) 200l vaadist,või mõnest tugevamast mahutist(vana propaaniballoon jms.),pumpad surve sisse ja siis alustad värvimist.
Propaanipudelist lisapaagiga sai minu kompressoriga värvida pool ust. Siis pidi jälle ootama. See ajab ju hulluks.
Kui just panna hirmjurakas akupaak ja lasta kompressoril pool päeva enne põriseda, ehk siis õnnestub normaalselt värvida.
Kolbkompressor aga tahab eeskirjade kohaselt poole tööajast puhata. See tähendab, et kompressori tootlikkus peaks olema poole suurem, kui kasutatav õhukogus.
Müüdavatel kompressoritel on tavaliselt peale märgitud sisseimetava õhu litraas, mida serveeritakse tootlikkuse pähe (müüginipp). Tegelik tootlikkus on aga kordades väiksem.
Kasuta otsingut. Mul on tunne, et sellest asjast on juba kusagil pikalt jahutud.
C