probleem salongi soojendusega
probleem salongi soojendusega
probleem salongi soojendusega
autoga sõites kõik OK,kohapeal seistes pöörded 900 mootori temp.90 ventika tööle pannes tuleb alguses tulist õhku, siis läheb järjest jahedamaks.
kui pöörded on üle 1200 tuleb täitsa tulist õhku.
kust viga otsida?:puzzled
kui pöörded on üle 1200 tuleb täitsa tulist õhku.
kust viga otsida?:puzzled
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Sedasi võib ringlus normaalne olla.
Aga kui radika sees on väiksemgi ummistus või on kapillaaride seinad seestpoolt kaetud katlakiviga, siis tekibki see effekt, et soojenduse vent jahutab radika tühikäigul lihtsalt liiga maha.
Vedelik ei ringle ainult sik-sakiliselt mööga kapillaare. Kui see nii oleks, mis siis viga
. Oleks väga hea, lausa superküttekeha. Paraku on otsavannid avatud ja kui kapillaarid täielikult umbes, käib vool ainult torust sisse ja kohe teisest välja.
Ma ei tea, kas su autol on vasest või alumiiniumist radikas. Pildil samara aluradikas, millel veel plastmassist spiraalid sees, et läbivoolu aeglustada ja soojust ühtlaselt jaotada. Lõhkusin remondi eesmärgil ta laiali, sest ühe vanni kinnitus oli ebatihe - tilkus läbi. Remontimata siiani, kuid sooja andis see tükk maad viletsamalt, kui uus, mille poest ostsin.
Plastspiraalide ümber oli kogunenud paras hunnik peenikest vedela mulla taolist roostevärvi löga, mis takistas vedeliku ringvoolu.
Vedelik valib kergema tee. Läbipesemisest sellise radika juures suuremat abi pole. Kas ostad uue, või lammutad vana lahti ja teed siis puhtaks. Vannide pidamasaamine on uus küsimus.
[Muudetud: 30-11-2007 logman]
Aga kui radika sees on väiksemgi ummistus või on kapillaaride seinad seestpoolt kaetud katlakiviga, siis tekibki see effekt, et soojenduse vent jahutab radika tühikäigul lihtsalt liiga maha.
Vedelik ei ringle ainult sik-sakiliselt mööga kapillaare. Kui see nii oleks, mis siis viga

Ma ei tea, kas su autol on vasest või alumiiniumist radikas. Pildil samara aluradikas, millel veel plastmassist spiraalid sees, et läbivoolu aeglustada ja soojust ühtlaselt jaotada. Lõhkusin remondi eesmärgil ta laiali, sest ühe vanni kinnitus oli ebatihe - tilkus läbi. Remontimata siiani, kuid sooja andis see tükk maad viletsamalt, kui uus, mille poest ostsin.
Plastspiraalide ümber oli kogunenud paras hunnik peenikest vedela mulla taolist roostevärvi löga, mis takistas vedeliku ringvoolu.
Vedelik valib kergema tee. Läbipesemisest sellise radika juures suuremat abi pole. Kas ostad uue, või lammutad vana lahti ja teed siis puhtaks. Vannide pidamasaamine on uus küsimus.
[Muudetud: 30-11-2007 logman]

-
mmummik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 20
- Liitunud: 27 Okt 2007 08:41
- Asukoht: saaremaa
- Autod: Auto puudub
aRVAN KA ,ET IKKA VIGA VÕIB OLLA RIBIDE UMISTUSTES,seda enam on see tõele lähemal,kui oled vahepeal kasutanud ka karedat vett.s.t. kraani vett.tuleb teha KORRALIK läbipesu ja ma arvan,et asi saab korda.Igatahes oma radikaga toimisin nii ja asi paranes.Mina isiklikult võtsin ülemise paagi maha ja torkasin ribid läbi.Seejärel pesin surve veega ja pätast kuivamist jootsin paagi jälle kohale.Kui sul on tahtmist jamada,siis sellest on abi.Muidugi on tegemist ja pead olema ka ettevaatlik,et ei torgiks millegi jäme“damaga,sest need torud ise on vägagi aprad,eriti ,kui on tegemist katlakiviga.