probleem salongi soojendusega

probleem salongi soojendusega

Välimusega ja salongiga seonduvad teemad
Vasta
k
kase62
Suletud kasutaja
Postitusi: 24
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

probleem salongi soojendusega

Postitus Postitas kase62 »

autoga sõites kõik OK,kohapeal seistes pöörded 900 mootori temp.90 ventika tööle pannes tuleb alguses tulist õhku, siis läheb järjest jahedamaks.
kui pöörded on üle 1200 tuleb täitsa tulist õhku.
kust viga otsida?:puzzled
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2509
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Postitus Postitas SexSix »

See soenduse radikas on nagu filter-kogub kõiksugu tahked osad mis veesüsteemis liiguvad endasse.Seega oleks vaja radikas läbi pesta.Võibolla on vähe "tosooli"?Veepump võib olla valesti koostatud,ei pumpa piisavalt "tossoli" ringi madalatel pööretel.
k
kase62
Suletud kasutaja
Postitusi: 24
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kase62 »

radikas on maha võetud ja on puhas,
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2509
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Postitus Postitas SexSix »

Kas sa veepumbaga viimasel suvel pole jändand?Tiiviku ja korpuse(kuhu lähevad voolikud külge)vahe peab olema 0,9-1,3mm.
k
kase62
Suletud kasutaja
Postitusi: 24
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kase62 »

ühendasin soojendus radikasse minevad voolikud lahti,panin nende kahe vooliku vahele läbipaistva vooliku ringlus oli normalne.
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Sedasi võib ringlus normaalne olla.
Aga kui radika sees on väiksemgi ummistus või on kapillaaride seinad seestpoolt kaetud katlakiviga, siis tekibki see effekt, et soojenduse vent jahutab radika tühikäigul lihtsalt liiga maha.
Vedelik ei ringle ainult sik-sakiliselt mööga kapillaare. Kui see nii oleks, mis siis viga :). Oleks väga hea, lausa superküttekeha. Paraku on otsavannid avatud ja kui kapillaarid täielikult umbes, käib vool ainult torust sisse ja kohe teisest välja.
Ma ei tea, kas su autol on vasest või alumiiniumist radikas. Pildil samara aluradikas, millel veel plastmassist spiraalid sees, et läbivoolu aeglustada ja soojust ühtlaselt jaotada. Lõhkusin remondi eesmärgil ta laiali, sest ühe vanni kinnitus oli ebatihe - tilkus läbi. Remontimata siiani, kuid sooja andis see tükk maad viletsamalt, kui uus, mille poest ostsin.
Plastspiraalide ümber oli kogunenud paras hunnik peenikest vedela mulla taolist roostevärvi löga, mis takistas vedeliku ringvoolu.
Vedelik valib kergema tee. Läbipesemisest sellise radika juures suuremat abi pole. Kas ostad uue, või lammutad vana lahti ja teed siis puhtaks. Vannide pidamasaamine on uus küsimus.


[Muudetud: 30-11-2007 logman]Pilt
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2509
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Postitus Postitas SexSix »

Tagaveolise messingradikal on toru ja soojakraani kinnituval otsal vahesein.Kõik tosool käib läbi vastas vannist.Vala vesi ühest august sisse ja loksuta ja proovi teise augu kaudu välja valada.Tavaliselt tuleb sealt roosteollust välja.
t
tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

Postitus Postitas tiit »

Algselt postitas: SexSix
Vala vesi ühest august sisse ja loksuta ja proovi teise augu kaudu välja valada.Tavaliselt tuleb sealt roosteollust välja.
Veel parem kasuta kuuma vett koos katlakivi eemaldajaga. Ja loomulikult - veepump korda!!!
k
kase62
Suletud kasutaja
Postitusi: 24
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kase62 »

radikal ei saa ju viga olla ,kui tuleb tulist õhku sõites
i
Indy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 659
Liitunud: 07 Aug 2005 01:54
Asukoht: Põhja-Tallinna linnaosa
Autod: VAZ 21011 -`80 (projekt), Nissan Primera 2,0 TD
Kontakt:

Postitus Postitas Indy »

Algselt postitas: kase62
radikal ei saa ju viga olla ,kui tuleb tulist õhku sõites
Sõites ventilaatorit kasutades on õhu läbivool soojendusradiaatorist hoopis tugevam ja jahutab maha.
Enda kogemustest - uus radiaator peale ja OK, eks hiljem juba aega vanaga tegelda, kas pesta või Kuusakoskisse ;)
m
mummik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 20
Liitunud: 27 Okt 2007 08:41
Asukoht: saaremaa
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas mummik »

aRVAN KA ,ET IKKA VIGA VÕIB OLLA RIBIDE UMISTUSTES,seda enam on see tõele lähemal,kui oled vahepeal kasutanud ka karedat vett.s.t. kraani vett.tuleb teha KORRALIK läbipesu ja ma arvan,et asi saab korda.Igatahes oma radikaga toimisin nii ja asi paranes.Mina isiklikult võtsin ülemise paagi maha ja torkasin ribid läbi.Seejärel pesin surve veega ja pätast kuivamist jootsin paagi jälle kohale.Kui sul on tahtmist jamada,siis sellest on abi.Muidugi on tegemist ja pead olema ka ettevaatlik,et ei torgiks millegi jäme“damaga,sest need torud ise on vägagi aprad,eriti ,kui on tegemist katlakiviga.
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2509
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Postitus Postitas SexSix »

Ärge parkige puude alla-näide...Pilt
Vasta