salong ei lähe soojaks

salong ei lähe soojaks

Välimusega ja salongiga seonduvad teemad
Vasta
u
urmo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 39
Liitunud: 09 Jaan 2010 00:50
Asukoht: viimsi
Autod: oman nivat
Kontakt:

salong ei lähe soojaks

Postitus Postitas urmo »

autoks on 01 mootor läheb soojaks aga salong ei lähe soojaks ligguta kange kuidas tahad ikka külm õhk kraani juures seekonks mis kange liigutab on terve .temp näit püsib armatuuril täpselt keskel nagu töö soojal mootoril.suvel pesin osaliselt süsteemi läbi (mootori osa ei pesnud kartsin et sodi ummistab jahutus kanalid ära) et kas peaks seda uuesti tegema et pesta süsteem läbi või on midagi muud viga
r
Raxo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 851
Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
Asukoht: Rakvere
Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
Kontakt:

Postitus Postitas Raxo »

äkkionõhksüsteemisvõisiisonsalongiradikasjääsvõisiismidagimuud



Vabandust, ei suutnud vastu panna. :lol
u
urmo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 39
Liitunud: 09 Jaan 2010 00:50
Asukoht: viimsi
Autod: oman nivat
Kontakt:

Postitus Postitas urmo »

jahutusvedelikuna kasutan tosooli ja praegu ei ole ju nii külm olnud et midagi ära jäätuda saaks süsteemis
l
Ladarider
Foorumi kasutaja
Postitusi: 212
Liitunud: 06 Okt 2005 20:30
Asukoht: Tallinn/Õismäe
Autod: vaz 2103 (1300 SL), mb124 200d

Postitus Postitas Ladarider »

Termostaat äkki läbi?
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 915
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

kui salongi soojendusradika kraani käega katsud (töösooja mootori korral), kas see on siis tuline? Kui mitte, siis ei jöua kuum jahutusvedelik sinnanigi ja pead viga süsteemi eestpoolt otsima. Kui kraan on ise kuum, aga torud salongi poole külmad (avatud kraani asendi korral), siis kas kraani hoob ikka kraani ennast ka liigutab, vöi käib niisama sääl pääl ringi (jöuga üle keeratud, kui kraan kinni kipub kuivama/oksüdeeruma).
Kui mootor soe, aga kraan ja salongitorud leiged, katsu kapoti all neid lödvikuid ja voolikuid, kas jahutusvedeliku lödvik, mis läeb jahutamisele radikasse, on sama kuum kui voolik, mis toob vedeliku salongi (peast ei mäleta ja autot pole mille päält spikerdada, otsi säält saa jagunemise koht)
Arrogance diminishes wisdom.
u
urmo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 39
Liitunud: 09 Jaan 2010 00:50
Asukoht: viimsi
Autod: oman nivat
Kontakt:

Postitus Postitas urmo »

kraan käib normaalselt kinn ja lahti ei ole üle keeratud
e
ergo34
Foorumi kasutaja
Postitusi: 3
Liitunud: 14 Nov 2009 11:53
Asukoht: Valgamaa
Autod: VAZ 2103

Postitus Postitas ergo34 »

Kui kraan ja termostaat on korras, siis on sisesoendusradikas umbes.

Omal oli juba selline probleem ja pidin soendusradika ära vahetama.
u
urmo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 39
Liitunud: 09 Jaan 2010 00:50
Asukoht: viimsi
Autod: oman nivat
Kontakt:

Postitus Postitas urmo »

kas soojendusradikas asub armatuuri sees või ei pea armatuuri laiali võtma.
i
Indy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 659
Liitunud: 07 Aug 2005 01:54
Asukoht: Põhja-Tallinna linnaosa
Autod: VAZ 21011 -`80 (projekt), Nissan Primera 2,0 TD
Kontakt:

Postitus Postitas Indy »

Armatuuri ei pea lahti monteerima...
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 915
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

kui juba radikat hakkad vahetama, siis eeldan et soojendusradika kraan ja peale seda olev radikatoru olid kuumad/soojad (olgu vöi radikas umbes, aga soojusülekanne peab siiski toimima). Ei näinud vastuseid noile eelpool mainitud küsimustele?
Oled kindel, et kapoti all möni soojendusradika voolik mölkis pole?
Arrogance diminishes wisdom.
Kasutaja avatar
arvi100
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 875
Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
Asukoht: Jõgeva
Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85

Postitus Postitas arvi100 »

Soojendus radiaatori asukoht joonisel.Aastatega ummistub ära soojendus
radiaatori pealmine pool,välisõhu poolt kaasa haaratud sitikad,igasuguste
taimede/puude seemned.Need "pakivad" radiaaatori nii ära et õhk läbi ei käi,st.ventilaatori tiivikul ei ole mida tõmmata/puhkuda.

[img][IMG]http://img132.imageshack.us/img132/1045/salongiradiaator9gh.th.gif[/img][/img]
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
u
urmo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 39
Liitunud: 09 Jaan 2010 00:50
Asukoht: viimsi
Autod: oman nivat
Kontakt:

Postitus Postitas urmo »

Algselt postitas: overspeed
kui juba radikat hakkad vahetama, siis eeldan et soojendusradika kraan ja peale seda olev radikatoru olid kuumad/soojad (olgu vöi radikas umbes, aga soojusülekanne peab siiski toimima). Ei näinud vastuseid noile eelpool mainitud küsimustele?
Oled kindel, et kapoti all möni soojendusradika voolik mölkis pole?


Torud olid korras ja soojusülekanne toimib
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Siis radikas maha ja kogu kupatus pessu! Pärast puhud kompressoriga kuivatamise käigus veel ribide vahele jäänud tuustakad minema.
Vasta