02-s tööriistade paigutamine?
02-s tööriistade paigutamine?
-
aallah
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 283
- Liitunud: 23 Okt 2003 18:48
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 02, 013, 083
02-s tööriistade paigutamine?
Praegu tööriistad ja muu pidevalt kaasasõitev varandus tagumise istme seljatoe taga, kuid kui vaja tagumine iste alla lasta (mingeid suuri asju vedada) siis peab hakkama neid ringi paigutama, kuid see võtab omajagu aega. Parem oleks kui need asjad oleks kuskil mitte segavas kohas (ikka auto peal), et ei peaks neid igakord edasi-tagasi tõstma.
Ise mõtlesin, et tööriistad ehk annaks paigutada parempoolse külje sisse (see osa mis jääb tagarattast tahapoole välispleki ja polstri vahele). Sisemine polster tuleks teha siis kergelt eemaldatav. Paar riiulit tuleks ka sinna sisse teha. Kuid seespool on üks põikne tugevdus post mis segab suurte asjade panemist sinna riiulitele. Kuid seda ei tohi vist eemaldada, teeb kere nõrgemaks?
Samas peaks veel uue tungraua ostma (originaal läheb auto tõstmise ajal vastu uksi ja kraabib värvi maha ja surub mõlgid sisse) Kuid selle jaoks oleks siis ka kohta vaja. (originaal tungraud käib tagavararatta juures). Mõtlesin siis, et ehitaks samasuguse kasti nagu tagavararattal on sinna tagavararatta kasti ja parempoolse külje vahele. Kuid ma ei ta kas sellised ümberlõikamised on lubatud. Äkki tuleb kuskil piiri peal jamasid, et arvavad et mul seal salakauba vedamiseks kohad tehtud või midagi sellist.
Praegu on mul seal tagumise istme seljatoe taga: pump, vana ohukolmnurk, pukk (reguleeritav harkjalg auto alla), suur tööriistakott, auto alla minekuks üks kummi mantel , mõned puhtad kaltsud ja üks kunstnaha lappidest autopadi.
Tagavara ratta juurde olen suutnud mahutada: tõkiskingad, veoköis, originaal tungraud ja loomulikult tagavara ratas.
Esiistmete alla ei saa eriti midagi panna kuna sinna plaanis kõlarikastid ehitada ja võibolla jääb nii palju ruumi, et tulekustuti, pedaalilukk ja esmaabi kott ära mahutada.
Kindalaekasse ei mahu ka midagi juurde.
Tagumise istme alumise osa alla on mõned väiksemad vidinad pandud: mutrid, voolikud, traati jne.
Äkki teate veel kohti kuhu oleks võimalik asju paigutada või on paremaid ideid või leiate minu ideedes vigu siis andke teada.
Ise mõtlesin, et tööriistad ehk annaks paigutada parempoolse külje sisse (see osa mis jääb tagarattast tahapoole välispleki ja polstri vahele). Sisemine polster tuleks teha siis kergelt eemaldatav. Paar riiulit tuleks ka sinna sisse teha. Kuid seespool on üks põikne tugevdus post mis segab suurte asjade panemist sinna riiulitele. Kuid seda ei tohi vist eemaldada, teeb kere nõrgemaks?
Samas peaks veel uue tungraua ostma (originaal läheb auto tõstmise ajal vastu uksi ja kraabib värvi maha ja surub mõlgid sisse) Kuid selle jaoks oleks siis ka kohta vaja. (originaal tungraud käib tagavararatta juures). Mõtlesin siis, et ehitaks samasuguse kasti nagu tagavararattal on sinna tagavararatta kasti ja parempoolse külje vahele. Kuid ma ei ta kas sellised ümberlõikamised on lubatud. Äkki tuleb kuskil piiri peal jamasid, et arvavad et mul seal salakauba vedamiseks kohad tehtud või midagi sellist.
Praegu on mul seal tagumise istme seljatoe taga: pump, vana ohukolmnurk, pukk (reguleeritav harkjalg auto alla), suur tööriistakott, auto alla minekuks üks kummi mantel , mõned puhtad kaltsud ja üks kunstnaha lappidest autopadi.
Tagavara ratta juurde olen suutnud mahutada: tõkiskingad, veoköis, originaal tungraud ja loomulikult tagavara ratas.
Esiistmete alla ei saa eriti midagi panna kuna sinna plaanis kõlarikastid ehitada ja võibolla jääb nii palju ruumi, et tulekustuti, pedaalilukk ja esmaabi kott ära mahutada.
Kindalaekasse ei mahu ka midagi juurde.
Tagumise istme alumise osa alla on mõned väiksemad vidinad pandud: mutrid, voolikud, traati jne.
Äkki teate veel kohti kuhu oleks võimalik asju paigutada või on paremaid ideid või leiate minu ideedes vigu siis andke teada.
-
mmess
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 846
- Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
- Asukoht: Tartu
- Autod: '95 Audi A6
- Kontakt:
Mitte, et mu oma kopikas hetkel teistsugune oleks, aga tegelt ma ei saa aru, miks üldse nii palju tavaari on tarvis kaasas tassida. Igapäevasõitudel minu meelest piisab, kui on kaasas rattavahetuskomplekt, ning kompaktne mutrivõtmete ja kruvikeerajate komplekt. Veoköis ei tee ka paha. Kui autot enam vähemgi hooldada, siis saab nende vahenditega täiesti edukalt hakkama. Olgugi, et mul on ka tavaliselt suur hunnik tavaari kaasas olnud, olen Eesti risti põiki läbi sõitnud ning kunagi pole midagi rohkemat teel tarvis läinud. Erandiks ehk vaid Ladaklubi kokkutulekud, kus äpardusi rohkem juhtunud on ning ikka kellelegi midagi laenata, või endal midagi tarvis on olnud 

Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Omad kogemused näitavad ,et selline "kunagivajaminev" kaup kipub ikka ladestuma peale mingit remonti. Mõnikord leiutad töö käigus näiteks mingisuguse traadist-vedrudest jne. koosneva abivahendi ,mis truult teenis ja siis kahju ära visata ,samas kuskil mujal peale auto pagasiruumi kah nagu hoida pole...Algselt postitas: mess
....ma ei saa aru, miks üldse nii palju tavaari on tarvis kaasas tassida. Igapäevasõitudel minu meelest piisab, kui on kaasas ....
Mul tekkib see kolahunnik autosse just enamjaolt ikka sellepärast ,et pole korralikku garaazi ,kus remonti teha ja selleks vajaminevaid riistu hoida.
Allah'ile kahjuks ei oska nõu anda ,sest tal minuga võrreldes ikka minimaalselt liigset nodi autos

-
aallah
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 283
- Liitunud: 23 Okt 2003 18:48
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 02, 013, 083
Aga midagi maha ei saa ju jätta, kui ainult selle puki. Ülejäänud asju läheb ikka vaja. (kui mitte enda auto remontimiseks siis teiste autode ja muude asjade remontimiseks)
Täna panin peale veel käivitus vända koos oma kotiga (läks vaja kuna aku nõrgaks jäänud peale mõningast seismist).
Aga kuhu tehasest tulles olid originaal tööriistad paigutatud?
Ainuke koht mis ma leidsin oli originaal tungraua jaoks tagavararatta juures (vähemalt mina arvasin, et tungraud käib seal).
01-l on minu arusaamise järgi originaal tööriistade jaoks kohad olemas.
Täna panin peale veel käivitus vända koos oma kotiga (läks vaja kuna aku nõrgaks jäänud peale mõningast seismist).
Aga kuhu tehasest tulles olid originaal tööriistad paigutatud?
Ainuke koht mis ma leidsin oli originaal tungraua jaoks tagavararatta juures (vähemalt mina arvasin, et tungraud käib seal).
01-l on minu arusaamise järgi originaal tööriistade jaoks kohad olemas.
- IceStorm
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 254
- Liitunud: 20 Nov 2004 21:03
- Asukoht: Saaremaa
- Autod: 2103 '74, 21063 '89, 21044 '96, VIS 23461-12 '02 & VIS 23464-10 '04
Pole küll 02 tagavararatta kohta näinud, kuid nullneljal on tungraua ja originaaltööriistade jaoks koht just tagavararatta äärtes. Ruumi millegi enama lisamiseks seal küll pole.
Autos sellist kohta, kuhu neid arvukaid tööriistu "peita" vaevalt et on. Endal lahendasin samasuguse probleemi sellega, et panin kõik vajaliku pappkasti. Kasti kinnitasin kummiga tagumise polstri äärde. See hoiab ära igasuguse kola ringiliikumise sõidu ajal ja kui korralikkult pakkida, siis jääb ära ka suurem tööriistade kolin. Suuremate esemete transportimisel saab kasti alati teise kohta paigutada või välja võtta.
Autos sellist kohta, kuhu neid arvukaid tööriistu "peita" vaevalt et on. Endal lahendasin samasuguse probleemi sellega, et panin kõik vajaliku pappkasti. Kasti kinnitasin kummiga tagumise polstri äärde. See hoiab ära igasuguse kola ringiliikumise sõidu ajal ja kui korralikkult pakkida, siis jääb ära ka suurem tööriistade kolin. Suuremate esemete transportimisel saab kasti alati teise kohta paigutada või välja võtta.

Iga ilmaga aktsioonis!
-
mmess
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 846
- Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
- Asukoht: Tartu
- Autod: '95 Audi A6
- Kontakt:
No kui teema risustamiseks juba läks, siis laseme aga edasi
Ma logmaniga täitsa nõus, mul tekivad ka pudinad pagassi just samal viisil, aga TEGELIKULT pole neid pudinaid ju kogu aeg tarvis. Tööriistadest oli omal ka terve suur kohvritäis alati kaasas, lõpptulemus oli see, et vargad viisid enamuse minema.
Allahi autost viskaks mina välja:
1. harkjalaga puki,
2. suure tööriistakoti asendaks väiksemaga,
3. kummimantel, sest kui porise ilmaga pead autoalla minema, saad nii kui nii si**seks,
4. Kaltsuhunnikut pole minu meelest samuti tarvis, piisab kahest väiksemast, üks puhtamate tööde jaoks nagu aknad ja vajadusel teine vähe mustemate tööde jaoks N: käte pühkimiseks, kui oli korra tarvis miskit teha, pigem võiksid olla kaasas need kõige õhemad töökindad, mis kottigi ruumi ei võta.
5. Autopadjal mina pagassis mõtet ei näe, olgu ta siis kodus või salongis.
6. Olgugi, et aegajalt võib vaja minna, aga minu meelest, mida vähem mutreid traati ja voolikuid oma autosse korjad seda parem.
7. Põhimõtteliselt ka pumba võib maha jätta, sest meil vähemalt linnades enamus tanklates õhk vabalt saadaval
8. Ahjaa ja kui aku on nõrgaks jäänud, siis tuleb uus aku osta, mitte vänta kaasas tassima hakata.
Kui sellist kolihunnikut koguaeg kaasa tassida, siis jääb mulje nagu käidakski teepeal autot remontimas, mitte sellega sõitmas. Vanasti võis tõesti olla, et kõik eluks tarvilik pidi kaasas olema, tänapäeval telefonid asjad olemas, inimesed liiguvad, saab ikka abi, kui nö esmaabi asjadest puudus tuleb. Kui kusagile kõrbesse matkale lähed, siis muidugi teine teema. Siinkohal suur kummardus kõigile ladaklubilistele, kes mind on vajadusel erinevais Eesti pigus aidanud. Jõudumööda olen ka ise teisi aidanud.
Suure hulga stuffi kaasavedamisel alati see jama, et esiteks auto on nagu kolikamber, teiseks mitte midagi ei mahu auto peale, sest tööriistad võtavad kogu ruumi ja kolmandaks nagu Reno juba ütles, see mida parasjagu vaja on, seda kaasas ei ole ning see, mis kaasas, seda ei lähe kunagi vaja! Igapäevaselt kaasa sõitev varustus on minu meelest nagu esmaabi karp, mis sisaldab kõige hädapärasemat, mitte suureks remondiks vajalikku, viimast tehakse ikka muul ajal. Keegi ei osta ju omale koju esmaabi vahendite hulka igaks juhuks elektrilist südame?oki aparaati, või muud kallist seadeldist et juhuks kui süda seisma jääb, siis hea kohe surakat panna, ikka piirdud esmavajalikuga - plaaster, peavalutabletid, jupike sidet ja veel nipet näpet.

Allahi autost viskaks mina välja:
1. harkjalaga puki,
2. suure tööriistakoti asendaks väiksemaga,
3. kummimantel, sest kui porise ilmaga pead autoalla minema, saad nii kui nii si**seks,
4. Kaltsuhunnikut pole minu meelest samuti tarvis, piisab kahest väiksemast, üks puhtamate tööde jaoks nagu aknad ja vajadusel teine vähe mustemate tööde jaoks N: käte pühkimiseks, kui oli korra tarvis miskit teha, pigem võiksid olla kaasas need kõige õhemad töökindad, mis kottigi ruumi ei võta.
5. Autopadjal mina pagassis mõtet ei näe, olgu ta siis kodus või salongis.
6. Olgugi, et aegajalt võib vaja minna, aga minu meelest, mida vähem mutreid traati ja voolikuid oma autosse korjad seda parem.
7. Põhimõtteliselt ka pumba võib maha jätta, sest meil vähemalt linnades enamus tanklates õhk vabalt saadaval
8. Ahjaa ja kui aku on nõrgaks jäänud, siis tuleb uus aku osta, mitte vänta kaasas tassima hakata.
Kui sellist kolihunnikut koguaeg kaasa tassida, siis jääb mulje nagu käidakski teepeal autot remontimas, mitte sellega sõitmas. Vanasti võis tõesti olla, et kõik eluks tarvilik pidi kaasas olema, tänapäeval telefonid asjad olemas, inimesed liiguvad, saab ikka abi, kui nö esmaabi asjadest puudus tuleb. Kui kusagile kõrbesse matkale lähed, siis muidugi teine teema. Siinkohal suur kummardus kõigile ladaklubilistele, kes mind on vajadusel erinevais Eesti pigus aidanud. Jõudumööda olen ka ise teisi aidanud.
Suure hulga stuffi kaasavedamisel alati see jama, et esiteks auto on nagu kolikamber, teiseks mitte midagi ei mahu auto peale, sest tööriistad võtavad kogu ruumi ja kolmandaks nagu Reno juba ütles, see mida parasjagu vaja on, seda kaasas ei ole ning see, mis kaasas, seda ei lähe kunagi vaja! Igapäevaselt kaasa sõitev varustus on minu meelest nagu esmaabi karp, mis sisaldab kõige hädapärasemat, mitte suureks remondiks vajalikku, viimast tehakse ikka muul ajal. Keegi ei osta ju omale koju esmaabi vahendite hulka igaks juhuks elektrilist südame?oki aparaati, või muud kallist seadeldist et juhuks kui süda seisma jääb, siis hea kohe surakat panna, ikka piirdud esmavajalikuga - plaaster, peavalutabletid, jupike sidet ja veel nipet näpet.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
-
aallah
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 283
- Liitunud: 23 Okt 2003 18:48
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 02, 013, 083
Selleks peabki natuke juhet kaasas olema, et kohapeal improviseerida- juhtmed süütepooli külge ja surakat andmaAlgselt postitas: mess
... Keegi ei osta ju omale koju esmaabi vahendite hulka igaks juhuks elektrilist südamešoki aparaati, või muud kallist seadeldist et juhuks kui süda seisma jääb, siis hea kohe surakat panna....

Eks ma pean siis osa kola välja viskama. Kuid kui ma väiksema tööriista koti teen siis on see ikka vaja kuskile panna. Ma arvan, et sinna külje sisse peaks ikka mingid riiulid ehitama. Uue tungraua jaoks kasti ehitamine jääb vist ära kuna püüab teeääres originaaliga ikka hakkama saada.
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Tõstmise alustamisel pannakse tungraud lihtsalt niipalju kaldasendisse, et ta iialgi sinna vastu ei lähe. Mida kõrgemale auto tõsta seda püstisemaks läheb tungraud.Algselt postitas: puukas
See tungraua osa mis vasta ust läheb, sinna saab alati ju papi tükikese või kaltsukese vahele panna, et värvi maha ei kriibiks ja üldiselt kui korra tuleb lahjemat sorti mõlk sisse siis tungraua eemaldamisel lööb see välja:)
C
-
mmartvl
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 238
- Liitunud: 15 Dets 2005 16:41
- Asukoht: Karinu küla;Rakvere
- Autod: Vaz 21051,Gaz 21R vw golf 2,Kawasaki ninja
mina olen näinud sellist lahendust,et nagu kui kapotti ülesse tõstad siis sinna müramatti või mis iganes se kah pole,selle külge sahtlid mis on pealt võimalik kinni katta,et võtmed ära ei kauks,teine lahendus on jällegi mootori ruumi aga see kord seal samas kus on kojamehe mootor,sinna on tehtud puukast milles võtmed ja muu vara sees,seegi kaetud pealt sellise viineerist lauaga mida saab pealt ära tõmmata 
endal selline lapik mutrivõttmete kohver mis mahub ilusti 05 tagavara ratta taha !

endal selline lapik mutrivõttmete kohver mis mahub ilusti 05 tagavara ratta taha !
üks õige Ladafänn ehitab ka külmaga oma autot 
