Täna nokitsesin jälle oma auto kallal ja tegelesin salongist pigimattide eemaldamisega. Nüüd siit tekkis küsimus, et kui põhi kõik puhastatud ja roostesed kohad välja lõigatud ja asendatud uute tükkidega, et millega põhi üle teha. Olen lugenud erinevaid teemasid ja igal pool erinevalt tehtud. Mõni on üle teinud happekrundiga, epoga, krundiga jne. Mõni pannud mitu kihti erinevaid asju. Nüüd juhe koos ja ei teagi kuidas teha? Ja kas hiljem kannatab sinna peale näiteks ka pigimatte panna uusi?Ja kas põhi tuleks lasta haljaks või mitte? Ühesõnaga kuidas saada suurepärane tulemus mis peaks vastu ikka aastakümneid ja oleks sobilik nn pühapäeva masinale? Ehk siis kiht-kihilt võhikule asjad selgeks teha. Musta nri kandidaati ei tule sellest nii et originaali taga ei aja

Samamoodi huvitaks ka kuidas teha auto välimine põhi? Mastiksist puhtaks ja kas kanda kohe mastiks peale või lasta sinna ka veel midagi?

