2101 madalduse abi vaja.

2101 madalduse abi vaja.

Välimusega ja salongiga seonduvad teemad
Vasta
j
JoelH
Foorumi kasutaja
Postitusi: 10
Liitunud: 30 Juun 2012 12:21
Autod: VAZ 21013

2101 madalduse abi vaja.

Postitus Postitas JoelH »

Tere,

Plaanis teha oma kopikale madaldus aga ei ole veel korraliku lahenduseni jõudnud.
Olen lugenud siin hulga teemasid aga sellist toimivat lahendust ei ole leidnud.

Oskate ehk soovitada millistast komponentidest saaks rahuldava madalduse mis ka sõites ok oleks.

Ise mõtlesin ka taha 02 vedru ja siis paar keerdu maha+ siis mingi KYB jms amort aga noh.... kas see saab hea.

Tahaks teha korra ja õigesti.

Kogemustega mehed andke nüüd nõu..
Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2067
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 4x2102, Jeep & Toyota

Postitus Postitas Kytt »

KYBiga ei saa hea, muretse mõistlikum amort, seda muidugi seljuhul, kui sa KYBi all mõtled autoosad.ee, ladu24.ee jms kohtades LADAle müüdavat odavat gaasiamorti. Kui eelarve piiratud, siis odavast kraamist eelistaks Sachs Super Touring gaasikat. Enda kuuekal sachs advantage amort ja madalautole kõlbab väga kenasti.
See soovitus kehtib juhul kui plaanid kasutada vaid LADAle mõeldud detaile.

Samas mu avataril oleval madaldatud 02 on all järgmine combo: ees lõigatud vedru ja seesama postituse alguses maha tehtud odav Kybi gaasikas ja taga niva amort koos igivana lõigatud(tõenäoliselt klassiku) vedruga. Sõita kannatab aga õige see ei ole, õõtsub omajagu ja kurvides kallutab mõnuga.
j
JoelH
Foorumi kasutaja
Postitusi: 10
Liitunud: 30 Juun 2012 12:21
Autod: VAZ 21013

Postitus Postitas JoelH »

ega konkreetselt pole välja valinud midagi, otsingi head soovitust mida panna ja mis ka toimiks.

kataloogidest olen vaadanud nii automeistri kui ka baltiauto oma, kuid miskit väga valida sealt ei oska.

Jube hea kui saaks kuskilt reguleeritavad amordid aga kust... keegi ei paku ju.

eelarve väga piiratud ei ole... mõistlikkuse piires..
Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2067
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 4x2102, Jeep & Toyota

Postitus Postitas Kytt »

 
JoelH kirjutas:ega konkreetselt pole välja valinud midagi, otsingi head soovitust mida panna ja mis ka toimiks.

eelarve väga piiratud ei ole... mõistlikkuse piires..
venest saada spets madaldussarjad, vististi kuni -90
Sinna siis kuuluvad nii lühemad vedrud kui nende jaoks mõeldud amordid, foorumist kaks härrat, Väikemägilane ja Nuba tegelevad venest asjade tellimisega, hind on muidugi sellistel spetsdetailidel hoopis teisest puust.
j
JoelH
Foorumi kasutaja
Postitusi: 10
Liitunud: 30 Juun 2012 12:21
Autod: VAZ 21013

Postitus Postitas JoelH »

seda olen kuulnud jah, et venest saab igasugu imeasju.
uurin siis...
Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

Postitus Postitas -lada- »

Mu kopikal on kybid all nii ees kui taga, ei õõtsu seal midagi, aga noh mul vedrudelt nii palju maha võetud et ega seal ei annagi midagi õõtsuma :D
Kui korralikku madaldust tahad tee coilide peale asi ümber...
Kasutaja avatar
sansa
Ladaklubi Liige
Postitusi: 734
Liitunud: 30 Sept 2010 15:04
Asukoht: otepää
Autod: BA3 2101, 2105,21013, Viamobile

Postitus Postitas sansa »

Uuri seda foorumit ka, siit saab ka ideid.

http://onlydropped.com/bb/viewforum.php?f=4
Žiguliga juba igav ei hakka.
o
osaw
Foorumi kasutaja
Postitusi: 62
Liitunud: 23 Dets 2010 00:18
Asukoht: Türi
Autod: 21033

Postitus Postitas osaw »

Kui sa ei viitsi uurida siis:
OD tüüpidel on harilikult -3/-4 keerdu taga/ees ning amordid Exel-G KYB gaas
Harilikult samad vedrud, mõni paneb taha 02e või ette niva.

Aga kindlasti loe ka foorumi teemasi mis on samal teemal:
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... #pid149597
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... #pid111706
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 1#pid96423
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 4#pid71746
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 0#pid36246
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 0#pid27673
(linkide eest täname A-Johannes't )

ideaalis oleks kena, kui sa tead miks ja mida sa teed, siis sa suudad ehk teistele vajadusel selgitada rohkem kui: "hellaflush" http://www.youtube.com/watch?v=S-BGIcRBPHM
j
JoelH
Foorumi kasutaja
Postitusi: 10
Liitunud: 30 Juun 2012 12:21
Autod: VAZ 21013

Postitus Postitas JoelH »

:)

tean ja vajadusel ka suudan selgitada...


Coilide mõte oli mul kohe ja nende saadavuse ja hinna kohta sain ka vastuse juba.

Tänud linkide eest..


Joel
o
osaw
Foorumi kasutaja
Postitusi: 62
Liitunud: 23 Dets 2010 00:18
Asukoht: Türi
Autod: 21033

Postitus Postitas osaw »

(OnlyDropped, ja muidu stance'i tüübid rõhuvad välimusele, mitte erilisele võidusõidu omadusetele)

Teistel autodel (millel on vedru amordi ümber) on muidugi võimalik coilover vedrustus, mis on reguleeritav, aga ma ei tea kas RWD ladale neid ilma suurema jauramista panna saab.

Aga kui asja ära teed sisi pajata kindasti kuidas ja miks, ning kuidas jäi, sest eestikeelset tagasisidet selles vallas igastahes väga pole.

Peaegu unustasin, viska pilk kindasti peale ka:
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... #pid188991

EDU!
Pilt
j
JoelH
Foorumi kasutaja
Postitusi: 10
Liitunud: 30 Juun 2012 12:21
Autod: VAZ 21013

Postitus Postitas JoelH »

üldiselt tuleb tast suvine retro style pühapäevacruiser.

originaalveljed saan homme kätte, taha +8cm, ette +6.
rehv tuleb 185/60/13 Nexen N2000
koopaääred rullin ära ja rehv peaks ilusasti koopasse istuma.
vedrustus peaks saama piisavalt jäik, et taha ka istuda saaks, samas tahan, et ka mingi mugavus alles jääks.

Välimus ja sisu jääb peale madalduse täpselt nii nagu on.


+ BMW 1,8 ATM
+ roolivõim

selline visioon kuigi kardan, et selle suve paar kuud tuleb originaal mootoriga hakkama saada.


Auto hetkel selline veel.

Pilt
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Koopaääri rullides ja autot madaldades ära unusta, et ladal kõrguse muutudes liigub tagumine sild ka vasakule-paremale :)
Väga madalaks lastes pead paralleelvarda lühemaks tegema, muidu sild viltu all ja vasak tagumine kipub koopaäärde hammustama...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
j
JoelH
Foorumi kasutaja
Postitusi: 10
Liitunud: 30 Juun 2012 12:21
Autod: VAZ 21013

Postitus Postitas JoelH »

tean, mul jeepi tõstes oli sama probleem, et diagonaalvarras kiskus silda viltu.

eks näha ole kas peab lühemaks tegema või mitte,
võibolla peab ka esimesi sharniiride kinnitusi muutma.
Kasutaja avatar
01vaz01
Foorumi kasutaja
Postitusi: 302
Liitunud: 20 Sept 2010 22:00
Asukoht: Pärnu
Autod: vaz 2101, 2107, bmw 535d

Postitus Postitas 01vaz01 »

oled sa leidnud mingi hea lahenduse kuidas madalaks saab, ja ka sõita oleks ok??? info eest oleks tänulik...
Kasutaja avatar
01vaz01
Foorumi kasutaja
Postitusi: 302
Liitunud: 20 Sept 2010 22:00
Asukoht: Pärnu
Autod: vaz 2101, 2107, bmw 535d

Postitus Postitas 01vaz01 »

http://www.tuningstudio.fi/portal/tuote ... egory=2597
soomest saab tellida siis kas originaal pikkuses, või siis lühendatud, reguleeritavaid amorte.
ring siis 399.- eur
Vasta