K: VAZ 21013 tööriistakohver

K: VAZ 21013 tööriistakohver

Välimusega ja salongiga seonduvad teemad
Vasta
Kasutaja avatar
Fortran
Foorumi kasutaja
Postitusi: 57
Liitunud: 26 Juun 2011 22:08
Asukoht: Elva
Autod: VAZ 21013

K: VAZ 21013 tööriistakohver

Postitus Postitas Fortran »

Tere!

Kerkis esile selline küsimus, et kas ja milline üldse oli originaalis VAZ 21013 tööriistakohver? Pean silmas midagi sellist, mis võiks pagasnikus paikneda.

Tean seda, et varuratta juurde käib väike veljevõtmete karp (saan selle soetatud ühe siinse foorumlase käest), kuid kas eraldi oli veel mingit sorti kohver muude elementide tarbeks? Eraldi ümbrises on ka ohukolmnurk.

Püüan käesolevaga viia originaalseisu üht seda tüüpi masinat. Mäletan, et alati on olnud üks pehmest materjalist (kunstnahast) tšimodan pagasnikus. Kuid kas see on algupäraselt niimoodi mõeldud?
m
MargusR
Foorumi kasutaja
Postitusi: 244
Liitunud: 20 Apr 2010 21:17
Asukoht: Rakvere
Autod: Subaru Forester 2009

Postitus Postitas MargusR »

Kunstnahast kott oli jah originaalis ja kinnitus kummitrippidega tagapaneeli külge.
Vene raud on lollikindel iga ilmaga.
Kasutaja avatar
Fortran
Foorumi kasutaja
Postitusi: 57
Liitunud: 26 Juun 2011 22:08
Asukoht: Elva
Autod: VAZ 21013

Postitus Postitas Fortran »

Selge pilt, suured tänud Teile! Siis on mul see õige asi olemas.
m
Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1391
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

Postitus Postitas Mel »

Tagumine tööriistakott võib käia ka nahkrihmadega, mis kohe koti külge õmmeldud ja millega saab ka kotti sulgeda. Praegu enam peast 100% kindlalt ei mäleta, kas juba aastast 75 kadusid kummist tripid (74 aasta autol veel kummist tripid). 77. aasta autol oli juba kindlasti nahkrihmadega kott.
m
MargusR
Foorumi kasutaja
Postitusi: 244
Liitunud: 20 Apr 2010 21:17
Asukoht: Rakvere
Autod: Subaru Forester 2009

Postitus Postitas MargusR »

Mel-ma mõtlesin neid auto kere küljes olevaid trippe.Isegi 77 aasta kopikal olid need olemas.:)Nahkrihmad koti sulgemiseks olid ma usun algusest peale,aga mitte kere küljes.
Vene raud on lollikindel iga ilmaga.
Kasutaja avatar
Fortran
Foorumi kasutaja
Postitusi: 57
Liitunud: 26 Juun 2011 22:08
Asukoht: Elva
Autod: VAZ 21013

Postitus Postitas Fortran »

Minul on juba 80ndate keskpaiga masin - sellel on seega rihmadega kott, kinnitatav vastavalt läbi aasade tagapaneeli külge.

Kui keegi vastu pole, küsiks teema jätkuks ning täpsustuseks veel ühtteist. Originaalis oli siis 013 (ilmselt ka 011) tööriistade arsenal jaotunud sellesse tagapaneelil asuvasse kotti ning väikesesse karpi sinna varuratta juurde? Muude aksessuaaride jaoks spetsiaalset kohta ei olnud, ega? Tungraud muidugi kaa, kuid see käib varuratta taha.

Asjade sorteerimise käigus leidsin kaks remonttööde jaoks mõeldud valgustit - üks on heledat värvi plastikust anuma sees, teine on klassikalist taskulampi meenutav must metallist isend. Viimane on vist 01 koosseisu kuuluv lamp? Ka selline auto oli kunagi meil ekspluateerimisel, ilmselt sellest alles jäänud varandus.
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Valge kestaga, keermega suletava kattega peaks olema 100% lada originaalvarustusse kuuluv.
Voolu võtmise koht asub pedaaliboksi küljes või selle läheduses olenevalt mudelist 2101 või 2103.
Pulkpistik.

Musta kestaga peaks olema universaalne "vene värk". Vähemalt veoautode juures oli komplektis (Zil, Gaz, Uaz...).
Pistik sarnaneb 220v võrku ühendatavale, aga hargivahe on kitsam.
a
Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1110
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn, Saue
Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131

Postitus Postitas Arvos »

 
Fortran kirjutas:teine on klassikalist taskulampi meenutav must metallist isend. Viimane on vist 01 koosseisu kuuluv lamp? Ka selline auto oli kunagi meil ekspluateerimisel, ilmselt sellest alles jäänud varandus.
01 kohta ei tea aga Moskvich 2140 varustuses oli see küll olemas. Hea lamp, siiani kasutuses. Kuigi hetkel ei meenu kus ta olla võiks. Nagu log ütles, on pistikuks 220 meenutav hark. 2140.-l oli pistikupesa mootoriruumis lanseka peal. Pistikuühendus oli üsna viletsa lahendusega, tihti ei andnud ühendust. Vaz-il aga küll ei meenu, et selline musta värvi pistikupesa kusagil olnud oleks. Kaldun arvama, et see siiski mosse varustusest.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
m
MargusR
Foorumi kasutaja
Postitusi: 244
Liitunud: 20 Apr 2010 21:17
Asukoht: Rakvere
Autod: Subaru Forester 2009

Postitus Postitas MargusR »

Mossedel oli jah selline pistik ja kui õieti mäletada,siis oli vist juhi vasaku jala juures.
Vene raud on lollikindel iga ilmaga.
Kasutaja avatar
Fortran
Foorumi kasutaja
Postitusi: 57
Liitunud: 26 Juun 2011 22:08
Asukoht: Elva
Autod: VAZ 21013

Postitus Postitas Fortran »

Lugupeetavad, sain nüüd teie abiga mitu sammu tehtud komplektsuse õiges suunas. Tänud!

Puhastasin nüüd selle garaazhist leitud tagapaneelile mineva tööriistakoti ära. Kõik on ilus, kuid jäin mõtlema ühe asja üle - nimelt on selles tööriistakotis neli "taskut" (kaks pikemat, kaks lühemat), sellised silindrikujuliste aksessuaaride tarbeks ilmselt. Et mis sinna õigupoolest ja algupäraselt käisid? Kahepoolne "vahetatav" kruvikeeraja, mis sinna sobiks, käib aga koos veljevõtmetega eraldi karbi sisse.
m
Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1391
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

Postitus Postitas Mel »

Äkki sellest abi
http://wheels-of-the-red-star.lefora.co ... 20kit..jpg

Siit pildilt on vist käivitusvänt puudu.
Kasutaja avatar
Fortran
Foorumi kasutaja
Postitusi: 57
Liitunud: 26 Juun 2011 22:08
Asukoht: Elva
Autod: VAZ 21013

Postitus Postitas Fortran »

Aitäh, suurepärane! Fraasi "lada tool kit" abil leidsin veel täiendavaid pilte. Suur tänu!
Vasta