
2107 kaal
2107 kaal
2107 kaal
Mind jäi painama 1 asi. Viisin 2107 kere vanarauda ja lehel oli 560kg. Mootorit ja selliseid asju polnud peal. Plastikut polnud küljes ja sillad olid all (ratasteta). Kas see on õige kaal? Ise oleksin natukene lisa oodanud. Lihtsalt arutelu mõttes tuli selline küsimus. 

-
lLandDragon
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 120
- Liitunud: 04 Juun 2008 12:41
- Asukoht: Tartu
- Autod: MB C220 Avantgarde '10
- Kontakt:
Siis on selge. Muide roostetanud ta väga polnud. Läbivaid auke väga vähe. Ja isegi natukene träniväri (mingid plekid) olid salongis ka. Ei aga kui nii siis nii.
Viisin ka ühe mosse. Täpseid andmeid pole, aga kui Moskvichi tonn oli 180€ ja sealt võeti maha 50kg ning mootor oli peal siis sain selle eest 160€. Muidu oli mosse tühi. Lada viisin kohta, kus tonn oli 245€. Siis lihtsalt oligi üllatus, et lada on nii niru ja väärt vaid 137.5€. Muidugi mootori kaalu vahe, aga jah.
Viisin ka ühe mosse. Täpseid andmeid pole, aga kui Moskvichi tonn oli 180€ ja sealt võeti maha 50kg ning mootor oli peal siis sain selle eest 160€. Muidu oli mosse tühi. Lada viisin kohta, kus tonn oli 245€. Siis lihtsalt oligi üllatus, et lada on nii niru ja väärt vaid 137.5€. Muidugi mootori kaalu vahe, aga jah.

- kristjan92
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 854
- Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
- Asukoht: Tamsalu
- Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'
-
aando
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1166
- Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
- Asukoht: Tartu
- Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif
Kui palju ise kaalud? Äkki minnes võeti kaal ilma sinuta, väljatulles koos sinuga. Mul on nii juhtunud, kogemata läks 01 mootoriplokk kirja kui 100kg malmi. Sain hoobelda, et viskasin ise hunnikusse.
Täna just viisin Opel C20NE ploki, vända, kepsud, hooratta, 01 vända ning kirja läks 86 kg. Taolise mahuäri puhul need kilod väga palju ei maksa. Mida rohkem viid, seda rohkem saad petta, väikse koguse pealt tunned käega ära, kas on 30 või 50.
Täna just viisin Opel C20NE ploki, vända, kepsud, hooratta, 01 vända ning kirja läks 86 kg. Taolise mahuäri puhul need kilod väga palju ei maksa. Mida rohkem viid, seda rohkem saad petta, väikse koguse pealt tunned käega ära, kas on 30 või 50.
Jõud taga, peab minema.
-
eesimvaz
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 32
- Liitunud: 12 Okt 2010 19:43
- Asukoht: keila
- Autod: müügikuulutuse lisamiseks, et pakun 2105-te
ma viisin 2a tagas ühe mitsu galand emeksi. kere ol paljas, uksed ja luugid küljest ära. puudu olid ka amordid, mootor ja käigukast. kere oli läbi omadega, tungiga tõsta ei kannatanud. sillad muidu jäid alla. kaalupeal selgus et masin kaalub kõigest 280kg
üks tuttav kes emeksis kunagi töötas ütles et kaal võtab 20kg kaupa. kui näiteks raud kaalub 91kg siis läheb kaalul kirja 100 kg ja kui tegelik kaal jääb 90kg piirde siis kaal fikseerib näiduks 80kg. tegemist siis auto kaaluga.
osades üv punktides saad ka oma auto kaalu teada. peab ainult küsima.
üks tuttav kes emeksis kunagi töötas ütles et kaal võtab 20kg kaupa. kui näiteks raud kaalub 91kg siis läheb kaalul kirja 100 kg ja kui tegelik kaal jääb 90kg piirde siis kaal fikseerib näiduks 80kg. tegemist siis auto kaaluga.
osades üv punktides saad ka oma auto kaalu teada. peab ainult küsima.
-
aArvos
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1110
- Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
- Asukoht: Tallinn, Saue
- Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131
Õige jutt. Täpselt nii ongi.esimvaz kirjutas: üks tuttav kes emeksis kunagi töötas ütles et kaal võtab 20kg kaupa. kui näiteks raud kaalub 91kg siis läheb kaalul kirja 100 kg ja kui tegelik kaal jääb 90kg piirde siis kaal fikseerib näiduks 80kg. tegemist siis auto kaaluga.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.