04,05,07 esituled?

04,05,07 esituled?

Välimusega ja salongiga seonduvad teemad
a
Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1110
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn, Saue
Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131

Postitus Postitas Arvos »

Algselt postitas: logman
Kes siin hästi vanast autost juttu on teinud?
Lugege pealkirja!
Kas kandiliste ladade esilaternad on müügilt nii jäädavalt kadunud, et peab miskesi teiste markide omi ette sobitama?
Kümnesse:)
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
Kasutaja avatar
Viin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 856
Liitunud: 22 Aug 2008 21:35
Asukoht: Pärnumaa/Tallinn
Autod: BA3 2105 & Riva Junior
Kontakt:

Postitus Postitas Viin »

Algselt postitas: logman
Kes siin hästi vanast autost juttu on teinud?
Lugege pealkirja!
Kas kandiliste ladade esilaternad on müügilt nii jäädavalt kadunud, et peab miskesi teiste markide omi ette sobitama?
Lihtsalt mõte läks rändama vanade autode varuosade saadavus probleemidele.
m
Mahno
Foorumi kasutaja

Postitus Postitas Mahno »

Vanade autode tuledega tohutult suuri probleeme ei ole (eeldusel et me ei aja originaali ja musta numbrit taga), sest neil ei ole tavaliselt mitte mingid erikujulised laternad, vaid ümmargused, ja needki enam-vähem standardses mõõdus.

Kes hakkab rääkima ziguli tulede kättesaamatusest kas füüsilise saadavuse või siis hinna tõttu, ei ole väga tõsiseltvõetava jutuga mees niikuinii :)
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Algselt postitas: ladasaeabz
Lihtsalt mõte läks rändama vanade autode varuosade saadavus probleemidele.
Vanadele autodele otsitakse ikkagi reeglina originaal või võetakse ette kulukas taastamiskuur.
Siin palju pilte nii taastatud kui originaalipõhja poolest rikutud ja rikkumata masinatest. Igal omanikul loomulikult oma nägemus oma masinast, aga mis esilaternatesse puutub, siis need ju auto silmad, mis annavad suurema osa välisilmest.
Õnneks ei leia üheltki neilt masinalt mingeid bemmi või audi uusima aja leiutisi ja eks taastamis- ning ümberehitustööga tegelejad teavad ise kah, mis ületab hea maitse piiri, mis mitte.
Vaid ühele "dössikule" on miskised võõrad laternad külge poogitud ja kogu ülejäänud kere ka (arvatavasti) klaasplasti valatud, aga vaevalt et siin foorumis sellise töö ettevõtjat leiduks.
http://www.janka.planet.ee/2CV%20Cub%20 ... ay%202009/

Lõpetuseks tahangi öelda seda, et igasugune disain ja tuuning peaks andma üheskoos tõeliselt laheda harmoonilise tulemuse, mitte nii, et suitseva mootoriga roostekäkile on kroomitud "mangelsid" alla keeratud või ideaalkorras originaalil turritavad kapoti all kere värviga üleläkerdatud juhtmed... jne... jne...
Kui ei suuda teatud "reegleid" järgida, siis ära parem näpi, vaid sõida ;).
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

Olen janiga nõus.Mingit poolikut lahendust pole mõtet kokku keevitada.Kui teed tuunigautot,siis kõik harmooniliselt kokku ning originaalist pole enam juttu.Lõpptulemus peaks jääma ilusam,töökindlam,kvaliteetsem ja ägedam ja mugavam kui tehas.Üsna imelik on vaadata,kui tänaval liigub ulmespoileriga tuuningauto ,millel org kitsas plekk all ja suitseb kui kummipõletus katel.või kui originaal autol on mingi muu üksik pervo tuuning element.Loll jutt,et ladale pole enam originaal detaile saada.Saab küll kui otsida.isegi 01 embleeme leiab.Ja no tuled on küll kõige viimane asi,mida ei leia.Vaatan alati pilkava pilguga nende autode peale,kus on mõtetud poolikud lahendused,mis peaks olema tuuning.Kui leiad ,et sul raha pole ,et asja lõpuni kokku ehitada piisava aja jooksul ,siis milleks rabeleda nn DISRESPEKTI pärast:lol:lol.Igäpäevasel sõida originaalautoga ja ära keera seda sõnnikusse.Tuuni oma hobiauto garaasis lõpuni ja too tänavale.
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
Vasta