1. leht 1-st

K: Kardaani muhv

Postitatud: 17 Mai 2015 21:27
Postitas siims
Käigukasti otsas istuv kummimuhv ei pea valule vastu ja juba 3 tk puru lennanud. Kas on müüa ka vastupidavamaid või kuidas olete lahendanud selle jama. Nii ei saa rallit sõita juu!

Postitatud: 17 Mai 2015 23:05
Postitas Arvos
Iga asi on valmistatud arukaks kasutamiseks. Lase sinna terasest treida siis kui ei kõlba.

Postitatud: 18 Mai 2015 10:36
Postitas ando
Kas kardaani tugilaager on korralikult kinni? Sealt tulenev lisaliikumine võib kiirendada protsessi oluliselt. Olen samuti mõned muhvid ära lõhkunud, aga korralik nõukaaegne praeguseks on kestnud paar aastat.

Postitatud: 18 Mai 2015 20:22
Postitas siims
Originaal veneaegne peab paremini isegi pragulisena aga no ei viitsi enam proovida et kas jääb pidama. Flantsi peale olen mõelnud aga uurin siit enne. Mootoripadjad juba vahetasin hokilitrite vastu välja sest vene toodang on puha jama.

Postitatud: 19 Mai 2015 00:29
Postitas atzkarik
Arvan, et oled kas järjestikku mingit praaki saanud või pead viga kuskilt mujalt otsima sest ei tule ette, et meie garaages oleks olnud probleemi selle muhvi purunemisega! Ja seda originaalist palju suurema väändega mootoritega. On külge pandud nii vanu kui ka poe uusi. Rohkem olnud probleem kui kardaanist rääkida siis tugilaagriga (küll on seda kõveraks väänanud nii laagrit ennast kui ka põhjakülge käivat plekki)

Üks võimalus, et selle probleemi põhjustabki need hokilitrid mootori patjade asemel! Sest sul mootor põhimõtteliselt jäigalt kereküljes ning ainuke koht mis natukenegi järgi annab on see leevendus muhv! Ning arvatavasti on ka isetehtud padja kõrgus vale ning selle tulemusena muutunud tugilaagri ja leevendus muhvi oma vaheline nurk, et äkki väänab seda muhvi kuidagi ning selle tulemusena hävitab leevendus muhvi.

Täiesti jäigaks seda muhvi panna ei soovita sest sellest pidi tulema uusi probleeme eriti käigukastiga sest see muhv on ainuke koht mis natukenegi järgi annab. Ning peabki natuke järgi andma. Aga võimalus on muhvi läbipaindumist piirata, selleks tehakse spets. detail sinna poltide alla. (otsisin netist pilti aga ei leidnud) Garaages üks selline detail ootab külge keeramist aga pilti ei ole. Aga arvan, et sul sellest abi ei ole! Kõigepealt soovitan panna hokilitrite asemel tagasi mootoripadjad (ei pea olema originaal lada omad ;) sest need jah midagi kinni ei hoja ning kipuvad purunema!) ``Aga kas niva omasid oled proovinud? `` kui jah ja need ka ei olnud piisavalt head ning jäigad siis võta kataloog ette ja otsi sarnast patja aga mu auto oma! Väike vihje ka on ``volvo``. Ning arvan, et peale seda kaob see probleem!

Postitatud: 23 Mai 2015 23:11
Postitas siims
Ei ole usku enam vene juppidesse kas saad mulle kasvõi PS-i panna mis volvo padi mootorile läheb. Tugilaager tundub ka pehmo olema, k.kasti padja vahetasin välja. Litrid jäid kõrguselt samad ja ei vibra hullu midagi aga jah muhv saab lööki rohkem.

Ehk on kõvem tükk

Postitatud: 24 Mai 2015 16:52
Postitas SexSix

Postitatud: 25 Mai 2015 20:44
Postitas siims
Ohoo...tänan soovituse eest. Natuke sorades leidsin ka epartsist Fiati juppe mis võiksid tummisemad olla:

1. Muhv, Birth 800g (kõige raskem pakutuist) kood 5102
2. Mootoripadjad ka Birth kood 5098
3. Tugilaager Kagerilt kood 000590

Kõige kohta hinnapäring saadetud.