K: Kardaani muhv
K: Kardaani muhv
-
ssiims
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 11
- Liitunud: 04 Mai 2014 19:49
- Asukoht: Rakvere lähiümbrus
- Autod: VAZ 2106 1,6
K: Kardaani muhv
Käigukasti otsas istuv kummimuhv ei pea valule vastu ja juba 3 tk puru lennanud. Kas on müüa ka vastupidavamaid või kuidas olete lahendanud selle jama. Nii ei saa rallit sõita juu!
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 785
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
Arvan, et oled kas järjestikku mingit praaki saanud või pead viga kuskilt mujalt otsima sest ei tule ette, et meie garaages oleks olnud probleemi selle muhvi purunemisega! Ja seda originaalist palju suurema väändega mootoritega. On külge pandud nii vanu kui ka poe uusi. Rohkem olnud probleem kui kardaanist rääkida siis tugilaagriga (küll on seda kõveraks väänanud nii laagrit ennast kui ka põhjakülge käivat plekki)
Üks võimalus, et selle probleemi põhjustabki need hokilitrid mootori patjade asemel! Sest sul mootor põhimõtteliselt jäigalt kereküljes ning ainuke koht mis natukenegi järgi annab on see leevendus muhv! Ning arvatavasti on ka isetehtud padja kõrgus vale ning selle tulemusena muutunud tugilaagri ja leevendus muhvi oma vaheline nurk, et äkki väänab seda muhvi kuidagi ning selle tulemusena hävitab leevendus muhvi.
Täiesti jäigaks seda muhvi panna ei soovita sest sellest pidi tulema uusi probleeme eriti käigukastiga sest see muhv on ainuke koht mis natukenegi järgi annab. Ning peabki natuke järgi andma. Aga võimalus on muhvi läbipaindumist piirata, selleks tehakse spets. detail sinna poltide alla. (otsisin netist pilti aga ei leidnud) Garaages üks selline detail ootab külge keeramist aga pilti ei ole. Aga arvan, et sul sellest abi ei ole! Kõigepealt soovitan panna hokilitrite asemel tagasi mootoripadjad (ei pea olema originaal lada omad sest need jah midagi kinni ei hoja ning kipuvad purunema!) ``Aga kas niva omasid oled proovinud? `` kui jah ja need ka ei olnud piisavalt head ning jäigad siis võta kataloog ette ja otsi sarnast patja aga mu auto oma! Väike vihje ka on ``volvo``. Ning arvan, et peale seda kaob see probleem!
Üks võimalus, et selle probleemi põhjustabki need hokilitrid mootori patjade asemel! Sest sul mootor põhimõtteliselt jäigalt kereküljes ning ainuke koht mis natukenegi järgi annab on see leevendus muhv! Ning arvatavasti on ka isetehtud padja kõrgus vale ning selle tulemusena muutunud tugilaagri ja leevendus muhvi oma vaheline nurk, et äkki väänab seda muhvi kuidagi ning selle tulemusena hävitab leevendus muhvi.
Täiesti jäigaks seda muhvi panna ei soovita sest sellest pidi tulema uusi probleeme eriti käigukastiga sest see muhv on ainuke koht mis natukenegi järgi annab. Ning peabki natuke järgi andma. Aga võimalus on muhvi läbipaindumist piirata, selleks tehakse spets. detail sinna poltide alla. (otsisin netist pilti aga ei leidnud) Garaages üks selline detail ootab külge keeramist aga pilti ei ole. Aga arvan, et sul sellest abi ei ole! Kõigepealt soovitan panna hokilitrite asemel tagasi mootoripadjad (ei pea olema originaal lada omad sest need jah midagi kinni ei hoja ning kipuvad purunema!) ``Aga kas niva omasid oled proovinud? `` kui jah ja need ka ei olnud piisavalt head ning jäigad siis võta kataloog ette ja otsi sarnast patja aga mu auto oma! Väike vihje ka on ``volvo``. Ning arvan, et peale seda kaob see probleem!
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!