1. leht 1-st
ketaspidurid taha
Postitatud: 19 Juun 2004 00:01
Postitas 313
kuidas pannakse ladale ketaspidurid taha ? kas on palju tööd? kas tasub? mille pidurid taha pannakse( auto)?:puzzled
Postitatud: 19 Juun 2004 00:11
Postitas GTA
sellest on juttu olnud, otsing tuleks abiks;)
arutati vist bolt-on lahendusena fiat 124 speciale tagasilda koos ketastega...
Postitatud: 19 Juun 2004 00:37
Postitas Zero
Tegelikult ei pea panema mingit fiati tagasilda.
Väga eduliselt saab teha lada esimestest piduriketastest ja pidurisadulast.
Muidugi peab siis tegema ka õlil põhineva käsipiduri.
Postitatud: 19 Juun 2004 05:12
Postitas PuZuP
Algselt postitas: Zero
Tegelikult ei pea panema mingit fiati tagasilda.
Väga eduliselt saab teha lada esimestest piduriketastest ja pidurisadulast.
Muidugi peab siis tegema ka õlil põhineva käsipiduri.
Eeee...Zero sa äkki pajatad selles vähe lähemalt?
Postitatud: 19 Juun 2004 12:07
Postitas jeejee
Puzup seal ei ole midagi keerulist, tule astu mõni päev mul garaazist läbi, ma näitan. Mul vedeles üks tagasild ja siis prooviks tegin.
Ja otsing ka abiks, ma ühes teemas rääkisin sellest.
Postitatud: 19 Juun 2004 13:57
Postitas GTA
IMO ma ei näe sellel tagapidurite upgradel mõtet, kui sa just ringrajamees ei ole
1.ark selliseid asju juba nii lihtsalt läbi ei lase
2.kui auto on suhteliselt kehvas korras (põllurallikas:() piisab täiesti ka korras tagapiduritest
3.lada tagumised trumlid on niigi suhteliselt võimsad, seda tavakasutuse jaoks
4.kui paigaldada lada esipidurid ka taha tuleks loogiliselt võttes ka esipidureid võimsamaks saada, kui need on ühe võimsusega (esi- ja tagapidurid) on tulemuseks kergesti blokeeruvad tagupidurid mis ei ole üldse toredad...
Postitatud: 19 Juun 2004 14:00
Postitas PuZuP
Aga selleks ongi seal ju pidurdusjõu regulaator...
Muidugi võin sellega mööda panna, et kas ta siis täpselt nii tööle hakkab, et jääks massiga 1 inimene autos sama esi- ja tagapidurite suhe...
Postitatud: 19 Juun 2004 15:10
Postitas uudopyvi
kui nüüd juttu on tänavasõidus kasutatavast autost siis arki töökas kollektiiv vist ei vaata sellise modifikatsiooni peale just rõõmsa pilguga?
Postitatud: 19 Juun 2004 18:25
Postitas Moss
Alguses postitas: GTA
4.kui paigaldada lada esipidurid ka taha, on tulemuseks kergesti blokeeruvad tagupidurid mis ei ole üldse toredad...
Natuke hiljem postitas: PuZuP
Aga selleks ongi seal ju pidurdusjõu regulaator...
Aga mis siis asja mõte on, kui paranenud pidurdusvõime nullitakse ära selle jõuregulaatoriga? Ikka esipidurid ka võimsamaks siis kuidagi...

Postitatud: 20 Juun 2004 21:51
Postitas Laurimetall
Kas asi on kettas piduris ,või selles ,et auto ei pidurda? Kui esimeses ,siis pole asjal mõtet . Kui teises siis minumeelest pidurdab ziguli päris hästi. ABS võiks hoopis olla.
Postitatud: 21 Juun 2004 07:53
Postitas Valdz
Algselt postitas: uudopyvi
kui nüüd juttu on tänavasõidus kasutatavast autost siis arki töökas kollektiiv vist ei vaata sellise modifikatsiooni peale just rõõmsa pilguga?
Saab ka ARKist paberid selle peale, olen uurinud. Ekspertiis maksab 4Keeq. Ja katsetatakse kõiki asju, nii et auto peab korras olema.
Postitatud: 26 Juul 2004 20:45
Postitas trim
Lada pole nagu eriti raske et taha oleks võimsamaid pidureid vaja ... minu meelest on ladal keskmise pedaali vajutamisest juba praegugi piisavalt palju kasu et masina liikumine peatada ... aga ni arvan ju ainult mina ...
Postitatud: 26 Juul 2004 23:28
Postitas Ardi Soovik
FSO-l ehk Fiat 125(poola fiat) kastikal on ketaspiduritega tagasild.Küll on ta aga lehtvedrudega.
Postitatud: 16 Aug 2004 23:05
Postitas Landy
Postitatud: 26 Aug 2004 19:37
Postitas jinx
kuidas paigaldada esiveolistele ladadele taha ketaspidureid? Iseenesest peaks nagu lihtsam olema?