1. leht 2-st
Tagaotsa tõstmine
Postitatud: 25 Mär 2004 15:49
Postitas kuvalda
tere,mul varsti plaan osta 2101 ja juba tehtud plaanid,mida sellega peale hakata.Esiteks tahaksin tagaotsa kõrgemaks teha,aga ise ei oska selle juures midagi teha,seepärast pöördun tarkade poole,mida selleks teha,mida vaja,et tulemus oleks hea,aidake palun mind.PS:ma usun,et selline teema on siin kunagi olnud,kuid ärge näkku lööge.
Postitatud: 25 Mär 2004 16:07
Postitas punnsilm
pane 02 vedrud alla
Postitatud: 25 Mär 2004 16:16
Postitas Jonx
Niva vedrud paremad, neid siin foorumis varem soovitatud, aga madal auto olex ikkagi ilusam, kui tõstetud...
Postitatud: 25 Mär 2004 16:25
Postitas Jonx
vabandust et kax postitust järjest, aga abix tagaotsa tõstmise probleemil on otsing. Otsingusõnaga tagaosa sai palju linke, aga neis kahes lingis nats juttu tagaotsa tõstmisest. Loodan et on abi....
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 74#pid8811
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 0#pid23734
Postitatud: 25 Mär 2004 17:18
Postitas zikz
aga kas oled proovinud sõita kui tagaots kõrge on? minu meelest on juhitavus väga halb siis, aga eks sa ise tea, muiud jah nagu siin öeldud et 02 vedrud ja vaata foorumis selle kohta juttu on
to jonx666 vaata on olemas nupp muuda ja seal saad oma postitust korrigeerida kui vaja
Postitatud: 25 Mär 2004 17:25
Postitas kuvalda
lugesin neid linke ja seal räägitakse mingitest kummijulladest,et kui need kuhugi toppida,siis saab ka kõrgeks,kuid kuhu need jullad "toppida"
Postitatud: 25 Mär 2004 17:52
Postitas punnsilm
nendega ei saa kõrgeks vaid neid pannakse vahele siis kui vedrud ära vajunud et vedru tööd natuke stabiilsemaks ja jäigemaks teha
Postitatud: 25 Mär 2004 17:58
Postitas kuvalda
tänks,et ütlesid,muidu oleks need juba muretsend,arvatavasti topin taha 02 he vedrud
Postitatud: 25 Mär 2004 18:45
Postitas motamees
Kummikaared (jullad) käivad vedrukeerdude vahel. Nendega saab kõrgemaks küll. 02/04 vedru ei soovita panna. Põhjusest juttu viidatud teemas.
Kui mina omale teeks sellist asja siis kummijulladega.
Veel on võimalus originaalvedru keerdude vahele panna teine vedru (pool pikkust). See on hea auto kandevõime tõstmiseks. Tühjalt sõites kannab ühe vedru peal - koormuse suurenedes hakkab ka teine kandma. Nii ei ole auto tühjalt väga kõva.
Postitatud: 25 Mär 2004 18:46
Postitas Tan
T kuvalda
tänks,et ütlesid,muidu oleks need juba muretsend,arvatavasti topin taha 02 he vedrud
Ära palun panen 02 vedrusi taha:puzzled peale seda näeb see auto jube välja. Aga kui on tõesti soov midagi muuta siis 02 vedrud jäigemad, aga tee need vähemalt 1,5 keerdu lühemaks muidu on auto välimus tõesti nagu....
Postitatud: 25 Mär 2004 19:24
Postitas kuvalda
ok ma siis ei pane 02 si alla,aga neist julladest veel,et kas need on mingid spetsiaalsed kohe mõeldud selleks ja neid saab osta või tuleb ise need mäkerdada?
Postitatud: 25 Mär 2004 19:31
Postitas motamees
Need on selleks spetsiaalselt ette nähtud ja müüakse poes.
Osa on sellised pisikesed kuubikud mis vedru vahele pannakse. Paremad on umbes 10cm pikkused poolkuud (umbes 1/3 vedrukeerust).
Postitatud: 25 Mär 2004 19:39
Postitas kuvalda
et siis,kas ühele vedrule käib uks julla vä,või käib kaks?,ja mis kõrgusele nad umbes panna tuleks?
Postitatud: 25 Mär 2004 19:43
Postitas punnsilm
mina paneks terve ringi sest pool kuud kipuvad ära kaduma
täis ringi pannes on mõeldud ikka igale vedrule 1 aga pool kuusi tuleb panna 2 tk(ühele vedrule) maksavad mingi 15-25 kr kahele vedrule ja panna enam vähem keskele
Postitatud: 25 Mär 2004 19:52
Postitas motamees
Pole üldse oluline kuhu panna. Peaasi et vedru vahele - mitte kabiini.
Postitatud: 25 Mär 2004 22:43
Postitas Laada
Neid kummijullasid mis vedru keerdude vahele käivad eriti kasutada ei soovitaks. Vedru nimelt ette nähtud terves pikkuses töötamiseks. Need asjad aga piiravad oluliselt mingi osa vedru väändumist. Ülejäänud osal vedrust seega suurem koormus. Ja tihtilugu lähevad tänu sellistele asjadele vedrud lihtsalt katki. Pigem siis kasutada juba kummirõngaid mida saab kas vedru alla või siis ülespoole seda paigaldada. Kõige õigem oleks muidugi lihtsalt pikemaid või ka jäigemaid vedrusid kasutada.
Postitatud: 26 Mär 2004 00:23
Postitas Ardi Soovik
Mina soovitan panna,väsinud tagavedrude korral,üles vedrukandurite ja kere vahele transportöörlindist lõigatud kummirõngaid.Tänapäeval tikksaed olemas kunagi sai peitliga välja raiutud.Rõngaid võib treida ka alumiiniumist või kasvõi tammepakust.
Postitatud: 26 Mär 2004 21:07
Postitas Mel
Ardi soovitus minu meelest kõige parem. Mina olen näinud rauast (treitud?) tükke, mis käivad vedrukandurite peale. Iseenesest peaks see autot tõstma, aga vedru töö jääb kummijullade poolt häirimata.
Ühel autol nähtud tükid olid umbes 6-7 cm pikad. Ilusti see jõnks sees, kuhu vedru ots toetab. Kere poolses otsas kummist rõngas. Paistsid igati nagu tehases tehtud. Ma ei ole küll poes selliseid näinud, aga ega pole otsinud ka. Võib olla olemas.
Postitatud: 19 Aug 2004 17:56
Postitas mait666
ma panin ka endale neid lullasid vahele aga ei tõstnud otsa üldse üles.huvitav on ka see et taha on 2 vedru kokku pandud ja ka sellest pole taguots tõusnud
Postitatud: 27 Aug 2004 00:39
Postitas tarmo65
02 vedrusid ei maksa sedaanile alla panna. Mõelge kuidas oleks sõita nendega kiilasjää peal!:spin