
(auto teema:
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 38&page=12)
15" on napilt soliidne lada alla, 16" paned omal vastutusel. Kui sa ei pane sinna eriti madala profiiliga rehve (mida sa pead tegema, sest muidu ei mahu rattad hästi ära [targemad aidake, kui suured lada koopad on ja kui suured kettad seal veel keerlema mahuvad]), siis tõuseb auto juba iseenesest:
175-60-R13 on 537mm kõrge
195-45-R16 on 580mm kõrge
Ehk, kuigi profiil on palju madalam, on 15" velje rehv juba 5cm kõrgem (ehk keskosa kuni 2.5 cm kõrgem), see tähendab ka, et kogu auto on mingi 2.5cm kõrgemale tõusnud.
Koobastega pead midagi ette võtma siis, kui sul on väga laiad veljed ja väike offset (velje kuulutustes on see "ET"), ning esimesed rattad hakkavad rooli pöörates vastu koobaste servi käima.
Põhimõtteliselt pead sa koobaste pleki üles väänama:
http://www.ls1gto.com/forums/attachment ... 1138090004
Teostada saad igasugu torude ja kurikatega, ning õpetusi on kogu intenett täis, näiteks youtube+ "how to roll fenders"
kui sa oled hardcore vana siis: D.I.Y. Fender Rolling
https://www.youtube.com/watch?v=XcA8Ingg_8A
või millegi ümaraga: Tutorial: Roll your fenders for FREE (with a bat)
https://www.youtube.com/watch?v=TNFzICNzsng
On olemas ka muidugi spetsiaalsed vahendid mida selle töö jaoks rentida saab (fender rollers. eestis isegi liigub midagi.)
Sõltub kui tipptasemel sa oma projekti teostad.
kõrgemaks saamisest saad lugeda sellest teemast:
Ladaklubi Foorum » Autod » Käigukast ja alusvanker » Vedrustus madalamaks http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=417 (ära lase ennast teema pealkirjast eksitada)
Ära tõsta.