1. leht 1-st
Esimesed vedrud
Postitatud: 23 Juun 2013 15:24
Postitas nems2105
Küsimus järgmine.2105 kipuvad esimesed vedrud hüpetel läbi lõõma.Paluks tarkade klubi abi kas pean vahetama vaid amordid kangemate vastu(hea oleks kui mainitaks ka milliste) v tuleb asendada ka vedrud.Esiosa võiks ka lihtsalt seistes 5cm kõrgemal olla.
Postitatud: 23 Juun 2013 15:30
Postitas Walter
gaz 24 esivedru ja bilstein b6 rally amort
Postitatud: 23 Juun 2013 15:42
Postitas nems2105
Kas vedru sobib üksühele v peab seda ka lõikama.Tänud abi eest.
Postitatud: 23 Juun 2013 16:31
Postitas Walter
võid originaal pikkusega ka aga soovitan lõigata, muidu jööb väga kõrge esi osa
Postitatud: 23 Juun 2013 16:46
Postitas RLV
Mõned kähkusõidu mehed väidavad, et Bilsu ei hakka selle gaz-i vedruga enam päris nii tööle kui peaks. Volvo sama seeria Bilstein on pikem, saad pikema käigu originaal uue vedruga.
Postitatud: 23 Juun 2013 17:33
Postitas nems2105
Paistab et asi polegi nii lihtne kui arvasin ja lootsin.Mis seeria volvo amort ladale sobib ja kas klassikul on olemas erineva jäikuse ja pikkusega esivedrusi(hea oleks ka teada kust neid hea hinnaga soetada)Kõik head ideed on teretulnud.