???
Üldine eesmärk on muuta rooliülekannet kiiremaks.
Kuna roolikarpi custom detaile on veidi kulukas ja keerukas teha on mindud lihtsama vastupanu teed ja liigutatakse välise rooliotsa tsentrit käändmiku tsentrile lähemale - sellest tulenevalt peab rooliots liikuma väiksema teepikkuse muutmaks käändmiku nurka võrreldes originaal õlakuga.
Kuna aga jõuõlg muutub lühemaks, peab roolitaga muskleid kõvasti rohkem olema
Pildil on sketš antud protsessi õigeks teostamiseks.
Pole päris ükskõik kust ja kuidas lühemaks teha ja kuidas keevitada...
Olid ajad kus selliseid asju mõtlesid ladale terve trobokond insenere välja..
Ära ei tohi unustada, et rooliõlgade lühendamisega tuleb toota ka rooliotste vahele uus tükk mis on ~2cm pikem kui lada originaal plekist keeratud porno..
Seal tükil peab sees olema M16x1 keere ühel pool vasak-, teisel pool paremkeere. lisaks siis otstesse veel mutrid detaili fikseerimiseks..
Miks sa ennast sellise asjaga vaevad üldse?
Tänaval on suht omapärane sõita, eriti kui sild ette toodud...
Tavaseades esisillaga ehk nii hull pole..