1. leht 1-st
K: pidurite reguleerimine
Postitatud: 19 Dets 2012 22:39
Postitas andrki
Tere!
Tekkis selline küsimus, et kuidas saaks ilma pedalbox-i paigaldamiseta pidureid reguleerida vastavalt siis ette ja taha?
Soov oleks tagumisi pidureid kuidagi juurde keerata.
Äkki oskate aidata?
Postitatud: 19 Dets 2012 22:54
Postitas Risto14
Selline riistapuu nagu pidurikraan on olemas.
Postitatud: 19 Dets 2012 23:09
Postitas andrki
Seda ma tean. Aga kas ma peaksin selle siis esipiduri vahele panema ja neid maha keerama?
Kuna kui tagumise vahele panna siis ega ju kraaniga pidureid juurde ei saa keerata?
on mul õigus või ajan jama

Postitatud: 19 Dets 2012 23:53
Postitas PuZuP
Mille jaoks on Sul vaja tagumisi pidureid "juurde keerata" ?
Postitatud: 20 Dets 2012 00:02
Postitas andrki
Kas just juurde keerata aga minu soov on et pidurdusjõud rakenduks võrdsemalt nii ette kui taha.
Minu point on selles, et kui näiteks külgees kurvis olles oleks vaja korra pidurda, tirib ta kohe otseks. Küll aga kui väga tugevasti suruda võtab kõik rattad plokki küll. Ühesõnaga tunnen, et esimesed pidurid pidurdavad tunduvalt varem.
Tahaks seda korrigeerida.
Tagumistes pidurites endis seda viga ei tohiks olla kuna suht värsked klotsid ning silindrid.
Postitatud: 20 Dets 2012 10:14
Postitas olaaf
Rõhuregulaator põhja alt minema ja selle asemel kraan salongi, taha minevale magistraalile vahele.
Samas näiteks rahvarallis tuli sellist modifikatsiooni hoolega peita, muidu tehnilisest läbi lasta ei tahetud..
Postitatud: 20 Dets 2012 12:05
Postitas m6mm
andrki kirjutas:
Tagumistes pidurites endis seda viga ei tohiks olla kuna suht värsked klotsid ning silindrid.
Aga mis korras on esimesed kettad ja klotsid? Pane mingid korralikud klotsid ette ja olukord võib ise paika loksuda:puzzled
Postitatud: 20 Dets 2012 12:55
Postitas PuZuP
See ongi ketaspidurisüsteemi ning trummelpiduri peamine erinevus - reageerimiskiirus. Samas pidurdusjõud on trummelpiduril suurem. Samuti piiratakse pidurdusjõudu ka pidurdusjõu regulaatoriga, mis vastavalt silla kaugusele kerest (situatsioon, kus piduri pedaal on rakendatud ning auto aeglustamisel vajub kaal esisillale ning tagumine sild muutub kergeks) piirab vedeliku pealevoolu, et vältida tagumiste rataste blokeerumist antud situatsioonis.
Kurvis pidurdamisel on pigem selline fenomen, et kuna vedu kaob mingil hetkel ära, siis selle tulemusena ka sirgeks veab ennast. Eeldusel muidugi, et ei pidurda vasaku jalaga. Korrigeerimispidurdamisega ehk siis vasaku jala pidurdamisega on võimalik muidugi hoida autot nurga all, kuid vajab harjutamist, kuna valel kasutamisel võib viia "spinnini".