K: pidurite reguleerimine

K: pidurite reguleerimine

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Vasta
a
andrki
Foorumi kasutaja
Postitusi: 19
Liitunud: 11 Okt 2011 23:01
Asukoht: Tallinn
Autod: VAZ 2101 72’

K: pidurite reguleerimine

Postitus Postitas andrki »

Tere!

Tekkis selline küsimus, et kuidas saaks ilma pedalbox-i paigaldamiseta pidureid reguleerida vastavalt siis ette ja taha?
Soov oleks tagumisi pidureid kuidagi juurde keerata.

Äkki oskate aidata?
r
Risto14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 111
Liitunud: 29 Jaan 2008 19:37
Asukoht: Võru

Postitus Postitas Risto14 »

Selline riistapuu nagu pidurikraan on olemas.
a
andrki
Foorumi kasutaja
Postitusi: 19
Liitunud: 11 Okt 2011 23:01
Asukoht: Tallinn
Autod: VAZ 2101 72’

Postitus Postitas andrki »

Seda ma tean. Aga kas ma peaksin selle siis esipiduri vahele panema ja neid maha keerama?
Kuna kui tagumise vahele panna siis ega ju kraaniga pidureid juurde ei saa keerata?
on mul õigus või ajan jama :lol
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Mille jaoks on Sul vaja tagumisi pidureid "juurde keerata" ?
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
a
andrki
Foorumi kasutaja
Postitusi: 19
Liitunud: 11 Okt 2011 23:01
Asukoht: Tallinn
Autod: VAZ 2101 72’

Postitus Postitas andrki »

Kas just juurde keerata aga minu soov on et pidurdusjõud rakenduks võrdsemalt nii ette kui taha.
Minu point on selles, et kui näiteks külgees kurvis olles oleks vaja korra pidurda, tirib ta kohe otseks. Küll aga kui väga tugevasti suruda võtab kõik rattad plokki küll. Ühesõnaga tunnen, et esimesed pidurid pidurdavad tunduvalt varem.
Tahaks seda korrigeerida.
Tagumistes pidurites endis seda viga ei tohiks olla kuna suht värsked klotsid ning silindrid.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Rõhuregulaator põhja alt minema ja selle asemel kraan salongi, taha minevale magistraalile vahele.
Samas näiteks rahvarallis tuli sellist modifikatsiooni hoolega peita, muidu tehnilisest läbi lasta ei tahetud..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 611
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

Postitus Postitas m6mm »

 
andrki kirjutas:
Tagumistes pidurites endis seda viga ei tohiks olla kuna suht värsked klotsid ning silindrid.
Aga mis korras on esimesed kettad ja klotsid? Pane mingid korralikud klotsid ette ja olukord võib ise paika loksuda:puzzled
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

See ongi ketaspidurisüsteemi ning trummelpiduri peamine erinevus - reageerimiskiirus. Samas pidurdusjõud on trummelpiduril suurem. Samuti piiratakse pidurdusjõudu ka pidurdusjõu regulaatoriga, mis vastavalt silla kaugusele kerest (situatsioon, kus piduri pedaal on rakendatud ning auto aeglustamisel vajub kaal esisillale ning tagumine sild muutub kergeks) piirab vedeliku pealevoolu, et vältida tagumiste rataste blokeerumist antud situatsioonis.
Kurvis pidurdamisel on pigem selline fenomen, et kuna vedu kaob mingil hetkel ära, siis selle tulemusena ka sirgeks veab ennast. Eeldusel muidugi, et ei pidurda vasaku jalaga. Korrigeerimispidurdamisega ehk siis vasaku jala pidurdamisega on võimalik muidugi hoida autot nurga all, kuid vajab harjutamist, kuna valel kasutamisel võib viia "spinnini".
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
Vasta