Rool raske
Rool raske
-
jjoonaskala
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 137
- Liitunud: 20 Sept 2011 21:56
- Asukoht: Rapla
- Autod: Lada VFTS(2.0 ford), BMW E28
- Kontakt:
Rool raske
Tervist!
Probleem siis selles et..06l on rool väga raskeks läinud kuidagi. Pmst väike õnnetus juhtus sõbral, sõitis temaga kõrvalistuja poolse rattaga äärekivisse, niiet plekkvelg kõver. Aga ei mäleta kas peale seda hakkas see jama või ei..Tol hetkel oli sellel samal veljel peal 175 suverehv ja teiselpool sama, aga rool ei olnud ennem seda nagu raske.
Hetkel sai need samad 175 rehvid pandud 13" valuvelgedele ja ette alla, aga asfaltteepeal no kurat ei jõua keerata, kahe käega rammi niiet higi jookseb.. Ei ole ju normaalne?
Mis võib valesti olla? Roolikarbis õli on ja kõik paistab timm. Võtsin rattad alt ära ja tõstsin esiotsa õhku, siis käib päris kergesti, aga midagi ikka nagu takistaks õrnalt. Võtsin siis mõlemalt poolt sarniirid küljest ära(et pmst ketta ja rummuosa eraldi liiguks), need liikusid ka päris hästi.
Ja selhetkel rooli keerates, kui oli taga ainult roolikarp ja hoovastik, siis oli ka asi ikka päris päris kerge.
Aga nii kui auto maha lased, siis läheb rool ikkagi liiga raskeks.
Probleem siis selles et..06l on rool väga raskeks läinud kuidagi. Pmst väike õnnetus juhtus sõbral, sõitis temaga kõrvalistuja poolse rattaga äärekivisse, niiet plekkvelg kõver. Aga ei mäleta kas peale seda hakkas see jama või ei..Tol hetkel oli sellel samal veljel peal 175 suverehv ja teiselpool sama, aga rool ei olnud ennem seda nagu raske.
Hetkel sai need samad 175 rehvid pandud 13" valuvelgedele ja ette alla, aga asfaltteepeal no kurat ei jõua keerata, kahe käega rammi niiet higi jookseb.. Ei ole ju normaalne?
Mis võib valesti olla? Roolikarbis õli on ja kõik paistab timm. Võtsin rattad alt ära ja tõstsin esiotsa õhku, siis käib päris kergesti, aga midagi ikka nagu takistaks õrnalt. Võtsin siis mõlemalt poolt sarniirid küljest ära(et pmst ketta ja rummuosa eraldi liiguks), need liikusid ka päris hästi.
Ja selhetkel rooli keerates, kui oli taga ainult roolikarp ja hoovastik, siis oli ka asi ikka päris päris kerge.
Aga nii kui auto maha lased, siis läheb rool ikkagi liiga raskeks.
-
jjoonaskala
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 137
- Liitunud: 20 Sept 2011 21:56
- Asukoht: Rapla
- Autod: Lada VFTS(2.0 ford), BMW E28
- Kontakt:
-
jjoonaskala
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 137
- Liitunud: 20 Sept 2011 21:56
- Asukoht: Rapla
- Autod: Lada VFTS(2.0 ford), BMW E28
- Kontakt:
Jamh, minuarust ei saa ka blokk teha sellist pulli.
Ei tahaks uskuda ka seda roolikarbi värki, täitsa õli kõik sees, proovisin maha keerata ka seda veel, aga see tegi õrnalt kergemaks, aga mitte palju.
Aga no, seda ma nüüd küll ei oska öelda kas miski kõver võib olla..kuidas need õõtsad üldse kõveraks saavad minna?
Muidu kõik munakad ja asjad(sarniirid jms) on tuugad, ei loksu ega midagi, ja kõik mis annab määrida on määritud
Ei tahaks uskuda ka seda roolikarbi värki, täitsa õli kõik sees, proovisin maha keerata ka seda veel, aga see tegi õrnalt kergemaks, aga mitte palju.
Aga no, seda ma nüüd küll ei oska öelda kas miski kõver võib olla..kuidas need õõtsad üldse kõveraks saavad minna?
Muidu kõik munakad ja asjad(sarniirid jms) on tuugad, ei loksu ega midagi, ja kõik mis annab määrida on määritud
-
jjoonaskala
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 137
- Liitunud: 20 Sept 2011 21:56
- Asukoht: Rapla
- Autod: Lada VFTS(2.0 ford), BMW E28
- Kontakt:
-
jjoonaskala
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 137
- Liitunud: 20 Sept 2011 21:56
- Asukoht: Rapla
- Autod: Lada VFTS(2.0 ford), BMW E28
- Kontakt:
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Võtsid rooliotsa lahti ja tõstsid auto üles alumise õõtsa alt, et ainult munakaid oskad kommenteerida?
Sild võib olla väga lihtsalt paigast ka silma järgi päris sirgete asjadega, nii ehku peale ei oska mitte keegi öelda sulle absoluutseid tõdesid siin. Ehk lõi roolikarbi alumise laagri ära või pendli vms. Kiskumine ei ole kindlasti ainuke mõõdupuu millega silla seadeid hinnata.
Sild võib olla väga lihtsalt paigast ka silma järgi päris sirgete asjadega, nii ehku peale ei oska mitte keegi öelda sulle absoluutseid tõdesid siin. Ehk lõi roolikarbi alumise laagri ära või pendli vms. Kiskumine ei ole kindlasti ainuke mõõdupuu millega silla seadeid hinnata.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
jjoonaskala
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 137
- Liitunud: 20 Sept 2011 21:56
- Asukoht: Rapla
- Autod: Lada VFTS(2.0 ford), BMW E28
- Kontakt:
Miski jäi ikka katsumatta...kui sarniirid kinni, ja rattarummu liigutada, käis küll enam vähem hästi. Aga võtsin alumised sarniirid lahti, ja no rsk, sarniirid nii kinni et käega ei jõua liigutadagi -.- Selles kogu kamm siis ka oli...
Ostan uued ja panen kõikidele tavoti nipplid ka külge, ja siis tuleb määrima hakata neid ilusti.
Ostan uued ja panen kõikidele tavoti nipplid ka külge, ja siis tuleb määrima hakata neid ilusti.
-
aArvos
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1110
- Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
- Asukoht: Tallinn, Saue
- Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131
Isegi viltukulunud rehvid võtavad auto korras sillaga vänderdama ja teevad rooli raskeks. Kohe tekkivale küsimusele vastuseks, et nii ideaalselt pole sild paigas olnud, et rehv algusest lõpuni ühtlaselt kulnud oleks. Järgi proovitud, rehve lõpuni lastes:). Samas isegi erineva tootja rehvipaar muudab rooli kergemaks või raskemaks.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Uued ja ka töökorras sarniirid on ikka üsna tuugad - palja käega nurka muuta ei jõua elusees.joonaskala kirjutas:... võtsin alumised sarniirid lahti, ja no rsk, sarniirid nii kinni et käega ei jõua liigutadagi -.- Selles kogu kamm siis ka oli...
Ostan uued ja panen kõikidele tavoti nipplid ka külge, ja siis tuleb määrima hakata neid ilusti.
Kamm on ikka mujal!
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- ToM
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Autod: 2107, 2101
Asi võib olla sarniirides. Aga see oleks loogiline näiteks siis kui autovahepeal seisis...Isiklik kogemus kaua seisnud masinaga millel käis väga raskelt rool, määrdeniplid olid küljes kust lõin määret juurde, aga raskelt käima jäi ikka (sõites harjus ära, noor poiss:)). Hiljem jäi sama masin aastaks seisma, selle ajaga oli sarniir täiesti kinni jäänud, rooli keerata oli üliraske. Mingi sportrool oli peal mis läks keerates kõveraks. See auto nüüd ammu juba vanarauas, aga lahti võttes selgus et ühe poole käänmik ei tahtnud liikuda sarniiride tõttu.
m'kay