1. leht 1-st

kässar

Postitatud: 20 Veebr 2004 11:27
Postitas aeromen
kässar ei võtta kas võib probleemiks olla et tagupidureid ei ole klotsid ka viletsad aga pinguta palju tahad ikka mitte muhvigi,k2ssar liigub aint paar nõksu.

Postitatud: 20 Veebr 2004 11:55
Postitas zikz
muidugi vaata klotsid üle, kui sul ple tagupidureid siis ei saa ka kässar töödada sest tross ju tõmbab klotse. tross võib ka kehva olla, eksentrikutest saad ka asja reguleerida

Postitatud: 20 Veebr 2004 12:44
Postitas jeejee
sul võivad trummlid ka olla kulunud, endal oli selles probleem;)

Postitatud: 20 Veebr 2004 14:22
Postitas master Yoda
kui kang liigub ainult paar nõksu, võib trossi tagumine osa (mis kõri sees) kinni roostetand olla - eesti talvedega väga tavaline lugu.

Postitatud: 21 Veebr 2004 15:13
Postitas motamees
Elumehe jutt on täis jura.:regan Ärge selle järgi küll tehke.
Kui käsipidur ei pea siis tuleb tagarattad lahti võtta ja vaadata milles viga. Reguleerida tuleb selle klotside vahel oleva hoova pikkuse muutmisega (tavaliselt olen sinna peale keevitanud). Kui panna trummel peale peavad klotsid peaaegu vatu trumlit olema. Samal ajal peab trossi hoob olema täitsa tahapoole asendis.

Motamehele

Postitatud: 25 Veebr 2004 20:11
Postitas nivamb
Mul nival kõik uus, kuid kässari sain ikka ainult ülevaatuse ajaks korralikult tööle;)

Postitatud: 25 Veebr 2004 22:32
Postitas motamees
Algselt postitas: NIVAmb
Mul nival kõik uus, kuid kässari sain ikka ainult ülevaatuse ajaks korralikult tööle;)
Kui kõik on uus pandud siis ikka viga selles vahetüki pikkuses. Kui see on maksimaalselt pikaks aetud enne kokkupanemist siis kestab pidur mitu ülevaatust.

Postitatud: 26 Veebr 2004 20:26
Postitas Arno
krt mul on emmiga sihuke lugu, panin uued klotsid panin klotside ja hoova vahele plekke et klotse trumlile lähemale tuua igast trikke sai tehtud aga pidurid ei pea

Postitatud: 26 Veebr 2004 20:32
Postitas motamees
See on hoopis teine teema. Sinna pane sisse mida tahad see ikka ei pea. Trumlid liiga armetud selle massi kohta.:rolleyes

Postitatud: 26 Okt 2004 15:22
Postitas Laurimetall
ehee noo kes kässarit korda ei saa see ei saa vist lada juures suht midagi korda va. ( selle vahetüki pikkuse küsimus) oli endalgi probleem ja ei tahtnud uskuda ,et see vahetykk lühemaks on jäänud. ( kallis kah teine ,kui uus osta)

Postitatud: 10 Jaan 2005 12:04
Postitas valge_neeger
tross ei maksa palju ma ostsin sain mingi 120-ne eeguga akkama, esimene ja tagumine tross.ma ostsin ka kunagi esimese trossi ja juhtus selline asi et korra tõmbasin peale ja oli tross puru aga siis j2i tagumine tross maha lohisema ja too l2ks ka puru.no sis ma ostsin j2lle uued trossid ja siiamaaani töötavad kuigi ma alles nad alla panin.aga oli selline jama et panin trossid külge aga ka võtma ei akkand ja pingutasin põhja 2ra ja ikka ei võtnud siis sai mul hing t2is ja võtsin sis trumli maha et vaadata mis sis h2da on ja vaatasin et see sisemine vedru mis seal trossi ümber on ja see oli nii pikk et ei lasknud trosssi niii peale lasta kui vaja oli ja siis ma võtsin sellelt vedrult paar keeru maha ja siis sai trossi k2ima ja võtab...vot

Postitatud: 31 Jaan 2005 00:24
Postitas aeromen
jah nüüd muidugi kässar tõõtab aga viga oli selles et klotsid ja trumlid mõlemad olid läbi ja kõri seest oli ka nii roostes et paha hakkab,.,.,.

Postitatud: 22 Apr 2005 01:03
Postitas paugupill
mis te krt jamate nende kässari latidega need tuleb hästi kaugele visata ja panna opeli või bmw keermega latt siis ei ole mingit keevitamist ega käiamist. korra ratas alt ära natuke peale keerata ja ongi korras

Postitatud: 23 Apr 2005 00:51
Postitas aeromen
aga kuda saab ta nii võtma et ta ka asfaldil hoo pealt ploki võtab ...:puzzled

Postitatud: 23 Apr 2005 21:29
Postitas GTA
Algselt postitas: aeromen
aga kuda saab ta nii võtma et ta ka asfaldil hoo pealt ploki võtab ...:puzzled
seda uuri juba rallimeestelt. hüdrauliline käsipidur oleks näiteks variant, veelgi parem koos tagumiste ketastega (variant hakkajatele põllurallimeestele, nõuab pisut kombineerimist). mitte et see kuigi oluline reaalses elus oleks (:rolleyes) aga korralikult häälestatud kässar võtab ladal asfaldil rattad blokki küll, kuigi ega see midagi head piduritele, tagasillale ega rehvidele ei tähenda...

Postitatud: 23 Apr 2005 22:25
Postitas versus
Sain enda siksil ainult trossi vahetusega kässari väga mõnusaks. Tross ei maksa ka suurt midagi, 70.- lauliku tänavas. Nüüd pidurihoob liigub kergelt, asfaldi peale saab triibud ka maha.. Ausaltöeldes polekski uskunud, et trummelpiduriga saab kässari blokki. Vana tross oli ühe poole pealt kinni roostetand, sellisega polnud midagi teha, sileda maa peal lükka käega autot edasi:lol

Postitatud: 24 Apr 2005 17:14
Postitas zikz
Algselt postitas: aeromen
aga kuda saab ta nii võtma et ta ka asfaldil hoo pealt ploki võtab ...:puzzled
korralikult pingutatud trossiga(kuni 5 nõksu) ple minig probleem
vanad trossid aga kipuvad trumlite juurest kinni jääma

Postitatud: 24 Apr 2005 22:26
Postitas kriisa
Käsipiduri vähest efektiivsust põhjustab ka tema vähene kasutamine. Kui korra kuus kallaku peal parkida ja ainult sis kässart panna peale ongi tross aastaga kinni roostetanud. Nii et kasutage rohkem kässarit, kui kallakul ei pargi, siis tehke kässarikurvegi :D