1. leht 1-st

Anomaalia piduritega LAHENDATUD !

Postitatud: 11 Aug 2012 00:53
Postitas -motomees-
Autoks 88a niva, anomaalia seisneb, siis selles, et kunde esimene ratas pidurdab teistest nõrgemini ca40%. Vahetatud on 100% torud vasktorude vastu, peasilinder, kõik klotisid ja kettad on uued ja puhtad.
Asfaltil pidurdades tömbab rooli käest.
Süsteemi olen korduvalt öhutanud, sadulad olen lahti kiskunud ja puhastanud, proovinud ka teise isendi omasid.
Pedaal on normaalne ja torustikus ega kuskil lekkeid pole.
Eemaldatud on tagupidurite regulaator.
Kui kõik teised rattad võtavad pidurdades asfaltil/kruusal luha siis kunde esimene veereb lihtsalt kaasa.
Keegi oskab asjakohast soovitust anda asja lahendamiseks, ise olen pea paar korralikku töötundi juba nussinud sellega...

Postitatud: 11 Aug 2012 09:34
Postitas logman
Kas mõlemal esirattal on see kirjeldatud kompott vahetatud või tegid sellise triki, et ainult üks pool sai uued klotsid-kettad?

Postitatud: 11 Aug 2012 11:33
Postitas -motomees-
mõlemad on vahetatud, olen veel need omavahel ka ära vahetanud, et kastõesti uue ketta v klotside viga, ikka pidurdab juhi pool jöhkralt ja kunde põhimõtteliselt veereb kaasa.

Postitatud: 11 Aug 2012 11:38
Postitas tiit2108
Kas vahetatud torud on kõik ikka sama siseläbimõõduga?

Postitatud: 11 Aug 2012 11:44
Postitas -motomees-
jah, torud on võetud ühelt ja samalt rullilt.

Postitatud: 11 Aug 2012 11:46
Postitas reiner
Mäletan sama anomaaliat enda 05'ga mõned aastad tagasi. Uued kettad, klotsid, töösilindrid, voolikud(niva voolikud panin ette) ja torustik. Peasilinder jäi vana. Sai proovitud pidurid peal sõitmist jne. Järgmine päev oli vaja ülevaatusele minna ja õhtu lõpuks ei saanudki asja korda. Järgmine päev ülevaatusel oli kõik korras..

Sul mõlema poole komplektid on samade firmade toodang?

Proovi veel pidureid peal hoides vaikselt sõita. Vahepeal võta klotsid maha, karesta kergelt liivapaberiga. Lisaks on vaja töösilndrid väga korralikult liikuma saada..

Postitatud: 11 Aug 2012 11:51
Postitas -motomees-
pidurid peal sõitmist on proovitud, proovin veel järelikult. Tootjate firmad on samad, mingi saksa toodang veel, kummitorud ka vahetatud jaa, töösilndrid liiguvad hästi, tühjal sadulal lükkab tugeva käepigistusega kolvid ilusti sisse.

Postitatud: 11 Aug 2012 13:10
Postitas tiit
Äkki on uuel torul kuskil väga suure raadiusega look või mõni muu eripära kust õhk välja ei tule. Kuidas pidureid õhutasid? Pudeli ja voolikuga pumbates võiks asja saada.
Kungi sai ühel autol isegi pidurivedeliku paak survestatud selleks et õhk kätte saada. Kolb lükkab parasjagu sellise koguse et õhumull liigub tagasi.

Postitatud: 11 Aug 2012 18:15
Postitas -motomees-
paagi olen ka survestanud ja vooliku ja pudeliga öhutan ka enamasti, vältimaks õli paiskumist autole...
Täna proovisin ka kuuma raisale anda, natuke nagu oleks parem aga asfaltilt tahab ikka lendu visata veel.

Kas see tagupidurite regulaator ei või seal rolli mängida midagi ?

Postitatud: 11 Aug 2012 19:58
Postitas logman
Esiratastele ei tohiks regulaator mõjuda.
On küll jah igasuguseid imearetisi välja mõeldud, mis arvestavad ka kurvis pidurdamisega, aga nihvik on ju "rauast" ja vanaaegne.
Uued klotsid tahavad üsna vinget sissesõitu ja treenimist saada.
Kunagi vahetasin bussikul ainult kettaid ja siis oli väga hästi näha, kui suure pinnaga klotsid kettal kandma jäid. Kogu laiusest vaid keskelt kolmandiku ja ega pidurisid ka polnud :P.
Sai kaks korda relaka lamellkettaga klotse järgi aidatud.

Postitatud: 12 Aug 2012 03:02
Postitas -motomees-
No seda minagi, aga antud autol oleks nagu needus kallal :)

Postitatud: 12 Aug 2012 15:22
Postitas Hendrikk
Kas pidurisupport ei või antud asjas süüdladeks olla ,et äkki midagi umbes või kinnikiilunud?

Postitatud: 12 Aug 2012 16:56
Postitas -motomees-
support on puhastatud, hooldatud, samas sai pidurdavalt autolt ka support prooviks võetud, aga viga nüüdseks lahendatud, arvatavasti olid uued klotsid praagid vms, kuna nüüd avasime uue komplekti klotse ja auto pidurdab nii nagu peab.

Miks uued praagid olid: latiga kontrollides oleksid klotsid nagu kumerad olnud v keered....