1. leht 1-st
Käigukast ei tule üle stabika varda?
Postitatud: 02 Juul 2012 23:50
Postitas riejurrx
Probleem siis selline, et VAZ 2103-l võtsin mootori ja käigukasti maha aga nad ei tulnud ühes tükis välja. Käigukast jäi stabilisaatori varda taha pidama ja ei saanudki teda sealt üle. Pidin käigukasti mootori küljest lahti päästma, mootori sain ülevalt välja tõsta, käigukasti sain altpoolt kätte. Pärast tahaks ikkagi ühes tükis neid alla panna siis ei ole käigukasti sobitamist mootori otsa seal all ja üks mootori ja käigukasti vaheline polt on nii lollisti seal üleval, et ei saa sinna kuidagi ligi, kui mootor all juba. On kellegil hea nõu anda?
Jaagup
Postitatud: 03 Juul 2012 00:43
Postitas PuZuP
Nõu on mitut :
1 - Järgmine kord võta stabikas ennem alt ära.
2 - Kasuta pikendusi, et oma polt lahti saada - lased kasti otsa tagantpoolt rippu ja pääsedki vahele. Isiklikult pole küll mõne poldi pärast kast alt võtmata jäänud.
Postitatud: 03 Juul 2012 01:47
Postitas nymmik
oot oot ei tule üle stabika varda???? Mission impossible

Ma saan aru kui paralleelvarras ette jääb
Aga siiani ma olen alati mootori ja kasti eraldanud lihtsuse mõttes ning paralleelvarda ühelt poolt lahti lasknud.
Postitatud: 03 Juul 2012 08:50
Postitas olaaf
Kui siduriketas tsentris ja mootor eestotsast toestatud, et eest ära ei keera, kui kasti otsa rammima hakkad siis läheb lupsti kast otsa.
Ülemiste poltide keeramiseks on leiutatud pikendused ja kardaanid.
Mootor koos kastiga vahetada on ilma kraanata suht ebamugav asi - kui vaja saab hakkama, aga vajadust ma selleks ei näe.
Postitatud: 03 Juul 2012 14:13
Postitas Edel
Olen 2 korda mootorit koos kastiga peale tõstnud. Kõige segavam element ongi siin paraleelvarras. Muidu päris täpselt läheb vahele.
Postitatud: 03 Juul 2012 17:46
Postitas riejurrx
Pidasin silmas paraleelvarrast jah

Aitäh foorumikaaslased hüva nõu eest.
