1. leht 1-st

1200 cc mootor ja 5k kast?

Postitatud: 09 Mär 2012 10:47
Postitas loonik
Kas kellegil on kogemust kuidas sobib omavahel nõrgem 1200-ne mootor ja viiene kast. Reduktor tagasillas on 21013-ne originaal ehk 1200 mootori oma.
Arvamused ja eksperimendid?

Postitatud: 09 Mär 2012 11:27
Postitas olaaf
Korras mootori puhul saab maantekiirusel pöörded madalamaks ja hoiab kütet ka kokku.
Kulunud jõuetu mootoriga võib tekkida probleeme kiiruse hoidmisega 5ndal käigul - 1200 mootor pole mingi võimsuse etalon just.
Soome läks väga palju ekspordiks 1200 mootoriga ja 5k kastiga 21051-tesid.

Postitatud: 09 Mär 2012 15:00
Postitas kriss-sten
Enda vana mootoril(1200) oli küljes ka 5-ne käigukast.
Differ ei pidand vastu:puzzled

Postitatud: 09 Mär 2012 15:13
Postitas ROJEV
Oma kogemusest. Oli 5ne kast ja lühike vänt. Halba pole midagi, kui 5da käigu lükkad sisse peale 110km/h., ja hojad, siis motoril pöörded kõrged ja veab küll.
Alla selle pole mõttet - gaasi pead hoidma põhjas, ja kütekulu tuleb sama mis 4ga sõites.

Postitatud: 09 Mär 2012 15:36
Postitas loonik
 
ROJEV kirjutas:Oma kogemusest. Oli 5ne kast ja lühike vänt. Halba pole midagi, kui 5da käigu lükkad sisse peale 110km/h., ja hojad, siis motoril pöörded kõrged ja veab küll.
Alla selle pole mõttet - gaasi pead hoidma põhjas, ja kütekulu tuleb sama mis 4ga sõites.
Sügavat mõtet sellisel juhul sellel kooslusel pole. Vaz pole see masin millega 120-ga sõita

Postitatud: 09 Mär 2012 16:38
Postitas Mel
Ma 04le (1,3 mootor) panin 5se kasti, jõuab viiendaga kenasti vedada juba alates 60 km/h. Kiirenduse poolest pole küll mu meelest erilist vahet, kas kiirus 60 või 90 (uimane). Samas müras on võit märgatav, kütusekulu pole jälginud.
Miks üle 120 ei või sõita:P Samas tõsi, ega kiirteel 5. käik eriti päästa. Näiteks Tamperest Helsingisse kiirteel 180km teistega üldises liiklustempos püsides oli 4se kastiga pidevalt 5500 pööret. Seega tõesti viiendast käigust tulenev võit poleks just väga märgatav:)

Postitatud: 09 Mär 2012 17:22
Postitas olaaf
1300 mootoriga saab 5ndaga sõita ka 90km/h ja gaas ei pea kindlasti põhjas olema, mootor peab olema lihtsalt korras. Korduvalt käidud 1300 mootoriga leedus poolas tsehhis.. Pole häda kedagist ja kütusekulu sai ka üsna sportlikus seades 7-8 vahele.
Väga palju muudavad rehvid ja peaülekanne!
4,1 või 3,9 ja 14-15" rehv muudab masina kindlasti jõuetumaks, kui 4,3 ja 13" kitsekeel.

Postitatud: 09 Mär 2012 17:40
Postitas MuKi14
Minul saab kohe olema 1.3 moto, 3.9 diff ja 2107 viiekäiguline käigukast... Vaatab mis selles kinos toimuma hakkab... :P

Postitatud: 09 Mär 2012 17:58
Postitas ROJEV
Rahvas, 110km/h. on spido järgi, GPS aga näitas 95km/h. suverehvidega ja 97km/h. talvenaelaga.

Postitatud: 09 Mär 2012 19:20
Postitas -Imelyk-
Spido teeb kiirusese tegelikkusest suuremaks, enda 06-ga 100 sõites näitas GPS 85km/h