1200 cc mootor ja 5k kast?
1200 cc mootor ja 5k kast?
-
lloonik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 142
- Liitunud: 30 Dets 2011 20:33
- Asukoht: Aruküla, Harjumaa
- Autod: Vaz 21013
1200 cc mootor ja 5k kast?
Kas kellegil on kogemust kuidas sobib omavahel nõrgem 1200-ne mootor ja viiene kast. Reduktor tagasillas on 21013-ne originaal ehk 1200 mootori oma.
Arvamused ja eksperimendid?
Arvamused ja eksperimendid?
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Korras mootori puhul saab maantekiirusel pöörded madalamaks ja hoiab kütet ka kokku.
Kulunud jõuetu mootoriga võib tekkida probleeme kiiruse hoidmisega 5ndal käigul - 1200 mootor pole mingi võimsuse etalon just.
Soome läks väga palju ekspordiks 1200 mootoriga ja 5k kastiga 21051-tesid.
Kulunud jõuetu mootoriga võib tekkida probleeme kiiruse hoidmisega 5ndal käigul - 1200 mootor pole mingi võimsuse etalon just.
Soome läks väga palju ekspordiks 1200 mootoriga ja 5k kastiga 21051-tesid.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
kkriss-sten
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 213
- Liitunud: 15 Aug 2011 14:36
- Asukoht: Keila
- Autod: lada 21063 85a
-
lloonik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 142
- Liitunud: 30 Dets 2011 20:33
- Asukoht: Aruküla, Harjumaa
- Autod: Vaz 21013
Sügavat mõtet sellisel juhul sellel kooslusel pole. Vaz pole see masin millega 120-ga sõitaROJEV kirjutas:Oma kogemusest. Oli 5ne kast ja lühike vänt. Halba pole midagi, kui 5da käigu lükkad sisse peale 110km/h., ja hojad, siis motoril pöörded kõrged ja veab küll.
Alla selle pole mõttet - gaasi pead hoidma põhjas, ja kütekulu tuleb sama mis 4ga sõites.
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Ma 04le (1,3 mootor) panin 5se kasti, jõuab viiendaga kenasti vedada juba alates 60 km/h. Kiirenduse poolest pole küll mu meelest erilist vahet, kas kiirus 60 või 90 (uimane). Samas müras on võit märgatav, kütusekulu pole jälginud.
Miks üle 120 ei või sõita:P Samas tõsi, ega kiirteel 5. käik eriti päästa. Näiteks Tamperest Helsingisse kiirteel 180km teistega üldises liiklustempos püsides oli 4se kastiga pidevalt 5500 pööret. Seega tõesti viiendast käigust tulenev võit poleks just väga märgatav:)
Miks üle 120 ei või sõita:P Samas tõsi, ega kiirteel 5. käik eriti päästa. Näiteks Tamperest Helsingisse kiirteel 180km teistega üldises liiklustempos püsides oli 4se kastiga pidevalt 5500 pööret. Seega tõesti viiendast käigust tulenev võit poleks just väga märgatav:)
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
1300 mootoriga saab 5ndaga sõita ka 90km/h ja gaas ei pea kindlasti põhjas olema, mootor peab olema lihtsalt korras. Korduvalt käidud 1300 mootoriga leedus poolas tsehhis.. Pole häda kedagist ja kütusekulu sai ka üsna sportlikus seades 7-8 vahele.
Väga palju muudavad rehvid ja peaülekanne!
4,1 või 3,9 ja 14-15" rehv muudab masina kindlasti jõuetumaks, kui 4,3 ja 13" kitsekeel.
Väga palju muudavad rehvid ja peaülekanne!
4,1 või 3,9 ja 14-15" rehv muudab masina kindlasti jõuetumaks, kui 4,3 ja 13" kitsekeel.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."