1. leht 1-st

Eesmise stabilisaatorvarda pukside vahetus...

Postitatud: 16 Jaan 2004 05:45
Postitas PuZuP
Kammisin foorumit, mis ma kammisin, kuid miskit asjalikku ei leidnud...ühesõnaga valmistab mulle peavalu pukside vahetus...ära on nad vaja vahetada, sest vanad puksid näevad välja ikka suht hooratud...ja tekkiski kohe probleem, et kuidas saada neid keskmisi pukse varda pealt kätte...vanadel puksidel olid augud suht välja veninud nii et sai ühe poole kätte, kuid sellel oli raam nii väljaveninud ja kõver et kole kohe....teist enam kätte ei saanudki...oeh...ja kuidas need veel siis tagasi saab...
Pajatage palun oma kogemustest ning nippidest kuidas olete hakkama saanud...

Postitatud: 16 Jaan 2004 10:04
Postitas sigle
Keskmise puksi klamber koosneb kahest osast ja on poldiaugu kohalt n.ö kokku needitud(ei suutnud paremat sõna välja mõelda) Võta puuri trelliga u.10 mm puuriga need kohad lahti, tagasi pannes keera niisama poltide alla kinni.

Postitatud: 16 Jaan 2004 17:36
Postitas PuZuP
Aga kas see puks sinna niimoodi panduna vähe valesti ei või jääda...et jääb kuidagi viltu jne...huvitav kuidas neid siis tehases üldse peale pandi?

Postitatud: 19 Jaan 2004 20:37
Postitas berg
kui kummipuksi küljes olev "nibu" on kronsa august väljas siis on nad õieti paigas ja kõik korras... üldiselt on jah päris jama neid nibusid auku saada... mind aitas tavott, sest need puksid mis mina sain tundusid rohkem plastikust :sein

Postitatud: 19 Jaan 2004 21:12
Postitas PuZuP
Irw...ok sinna ''raami'' vahele annaks selle puksi veel ajada, kuid milline ''schwarzenegger'' pärast suudab selle puksi sinna varda külge õigesse kohta ajada...?:)

Postitatud: 19 Jaan 2004 21:18
Postitas berg
kasuta veidi tavotti...:D

Postitatud: 19 Jaan 2004 21:25
Postitas motamees
Esialgne postitaja sigle
Keskmise puksi klamber koosneb kahest osast ja on poldiaugu kohalt n.ö kokku needitud(ei suutnud paremat sõna välja mõelda) Võta puuri trelliga u.10 mm puuriga need kohad lahti, tagasi pannes keera niisama poltide alla kinni.
Siin ju retsept olemas. Pole mingit swartsneegrit vaja. Valge mees saab vabalt hakkama. Ainuke parandus - ei ole needitud vaid punktkeevitusega kinni.
Ajad puksi varda peal vajalikku kohta ja siis klambrid ümber ning kinni.

Postitatud: 19 Jaan 2004 21:30
Postitas PuZuP
Ma mõtlen, et kui see sealt lahti kangutada (puurida), kas ta siis ikka tomib...et kas nõrgaks ei jää või miskit...sorry kui loll küsimus, aga jah....

Postitatud: 19 Jaan 2004 21:43
Postitas motamees
Natuke on sorry küll. Ei jää ta nõrgaks midagi. Niimoodi neid vahetataksegi. Ma arvan et tehases on see punktkeevitus sinna pandud ainult koostamise hõlbustamiseks. Siis ei ole külgepanial otsida mitut juppi vaid "naks" ja ongi all. See ei ole ka mingi strateegilise tähtsusega detail mille pärast pabistada.

Postitatud: 20 Jaan 2004 10:06
Postitas skill125
Kätte sain keskmised puksid koos metallkinnitusega toiduõliga libestades. Pannes metalli sisse uued puksid kasutasin jälle toiduõli ja asi läks hämmastavalt hästi libisedes tagasi. Tehase neeti/keevitus punkti ei hakanud lõhkuma ja sain asja ühes tükis tagasi!!