1. leht 1-st

K: Topeltstabika ehituse kohta

Postitatud: 19 Veebr 2012 15:23
Postitas kriss-sten
Oleks plaan ehitada aga pole ennem teinud seda:puzzled
Äkki oskate nõu anda ,et kuidas teha.
Oleks väga tänulik! :)

Postitatud: 19 Veebr 2012 15:35
Postitas sansa
Uuri foorumist pilte. Kasuta otsingut piltide leidmiseks!!

Postitatud: 19 Veebr 2012 16:28
Postitas kriss-sten
Nendest ülemitest klambritest ma ei saa aru:puzzled
Kas neid tuleb iseteha või osta.


Ettetänades Kris-Sten;)

Postitatud: 19 Veebr 2012 16:51
Postitas sansa
Venest saab spetsiaalseid klambreid tellida.
Odavam on minu meelest osta varda pukse 4tk (2tk ühele poole) ja teha ise mingi kinnitus.

Postitatud: 19 Veebr 2012 17:00
Postitas kriss-sten
Tänud sansa!

Postitatud: 19 Veebr 2012 19:35
Postitas IceStorm
Lahendasin asja niimoodi. Stabikate ühendamiseks kasutasin Lada 110 esistabika juppe (varuosakood 2110-2906050). Need said algul lahti lõigatud ja siis omavahel kokku keevitatud.
Lisastabika tegin otstest natuke lühemaks. Kõige paremini peaks pildilt aru saama.

IMG_1102.jpg-thumb.jpg

Postitatud: 19 Veebr 2012 19:36
Postitas IceStorm

Postitatud: 19 Veebr 2012 23:18
Postitas sansa

Postitatud: 20 Veebr 2012 23:52
Postitas siim789
See sinine stabikas viimastel piltidel siis minu masina küljest. Tõepoolest on 15" ja 7" laiale veljele vastu sisemist serva käinud need kinnitused. Samas olen nendega juba üle 2 aasta rajapäevi uhanud ja saab sõita küll. Lada originaalveljega ei ole mul vastu käinud. Pildil kere külge minevatele kinnitustele tuleb lisapuksi ja kere vahele mingi paksem tükk panna, kuna muidu ei pressi puksi piisavalt kinni.

Postitatud: 21 Veebr 2012 21:57
Postitas esimvaz
kas annab midagi see topelt stabikas ka juurde?
on seda tagumikuga tunda või jääb lihtsalt teadmine et on topelt sabikad?

Postitatud: 21 Veebr 2012 22:10
Postitas sveno
esiots tunduvalt jäigem ju

Postitatud: 21 Veebr 2012 22:44
Postitas -lada-
Ja jääpeal on see ainult peavaluks, endal võtsin see talv ära, kuna auto kippus liialt otse minema, ühe stabikaga ikka jäärada tunduvalt parem nühkida

Postitatud: 21 Veebr 2012 23:06
Postitas kõrv
ning täitsa ilma selleta on veel parem. alajuhitavust on vaid niikaua kuni jala(parema) sirgeks surud. ise olen ilma stabikata sõitnud lumel ja jääl ning kiidan sellist kooslust taevani:)

Postitatud: 21 Veebr 2012 23:19
Postitas -lada-
Isegi Timmu Kõrge soovitas mul selle ära vista ;), sõitis pidevalt mul järgi eelmine nädalavahetus ja pärast rääkisime natuke ja ütles, et autot ei saa sa õieti keerama enne kui topelt stabika ära võtad.
Igaljuhul häid aegu sellega ei sõida, vähemalt jääl. Niisama suht savi jah, võib saba liputada palju tahad, aga kui kiiret aega sõita tahta siis ei saa ju koguaeg külgees igale poole lennata.

Postitatud: 22 Veebr 2012 08:17
Postitas sveno
Elvas samuti rallimehed võtavad, talvehooajaks ühe stabika ära;)

Postitatud: 22 Veebr 2012 12:46
Postitas olaaf
poolas võtavad rallisõitjad stabikad ka suveperioodil alt ära, pidada ainult segama kruusal...
loomulikult korralik amort ja vedru peab olema...